webCRM
Efficy
Vad är webCRM?
Ett flexibelt CRM-system – Enkelt att använda och växa med
WebCRM är ett webbaserat CRM-system som hjälper små och medelstora företag i alla branscher att hantera kundrelationer på ett enkelt sätt. Vårt system är lätt att komma igång med och erbjuder full anpassning efter både era specifika behov och valda språk.
Med WebCRM får ni en komplett system som erbjuder alla funktioner du behöver för att på ett smidigt sätt nå ut till dina kunder. I den fasta månadskostnaden ingår både gratis support på ert lokala språk, samt nära samarbete med våra experter. Dessutom kan ni enkelt utföra analyser och skapa rapporter direkt i systemet, vilket ger er värdefulla kundinsikter och hjälper er ta välgrundade beslut.
Klicka på 'Gratis provperiod' för att utforska WebCRM redan idag!
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500
Mobilapp
Finns det mobilapp?
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Utbildning
Hur kan ni utbilda kunden?
Språk
På vilka språk finns systemet?
SV
DA
NO
FI
EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
SE
NO
DK
FI
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Pris från
Listpris från leverantör:
299kr per månad och användare
System från samma leverantör
Vilka mer system har leverantören?
Varför gör man affärer med Efficy?
Varför väljer man webCRM?
- Du vill ha ett lagom stort CRM-system som inte väller över av funktioner.
- Du vill snabbt komma igång - det som normalt tar veckor, tar endast timmar eller dagar hos oss.
- Du som kund sätter värde på den personliga relationen och vill ha mer än bara ett system.
Varför väljer man er som leverantör?
webCRM är en del av efficy-gruppen.
- Vi sätter oss in i kundens behov och försöker alltid hitta bra lösningar som fungerar över tid.
- Vi är snabba, effektiva och proaktiva.
- Vi är transparenta och säger till i de fall vi ser risker eller där vi anser att vår kund ska tänka annorlunda.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
- webCRM är byggt för små och medelstora bolag som har mellan 1 och 50 användare.
- Vårt system är i anpassat för traditionell försäljning, där den personliga relationen fortfarande är betydelsefull.
- Vi tror på enkelhet i kombination med kraftfullhet.
Vilka behov och utmaningar är det som webCRM löser för kunden?
webCRM är ett effektivt kontohanteringsverktyg för hela teamet:
- Säljare kan enkelt följa arbetsflöde genom automatiska processer och informationshantering.
- Chefer kan enkelt följa affärer mot budget och skapa avtal, offerter och rapporter direkt i systemet.
- Marknadsförare kan dra nytta av data och information för bättre kampanjer.
- Kundservice kan enkelt få tillgång till all kundrelaterad information.
Vi ser till att säkra din investering genom att hjälpa dig hela vägen till mål.
Vad tycker andra om systemet?
Recensioner & Omdömen om webCRM
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Account Manager•
•
Verifierad person•
Sverige•
Oktober 2024
Vad gillar du mest?
Användarvänligt CRM som har de funktioner som man behöver i sitt säljarbete som account manager.
Vad gillar du minst?
Finns inget som jag inte gillar med webCRM
Vilka affärskritiska problem upplever du att webCRM löser?
webCRM användarvänlighet har gjort att man faktiskt använder systemet oftare än vad vi gjorde med föregående CRM-system.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Hjälper oss att bli bättre med vår kunddata
Entreprenör•
•
Verifierad person•
Sverige•
Oktober 2024
Vad gillar du mest?
Nöjd med det mesta. Det som jag gillade mest var hur enkelt det är att skapa sina egna rapporter och analyser direkt i systemet
Vad gillar du minst?
Ingen att anmärka
Vilka affärskritiska problem upplever du att webCRM löser?
Lyfta oss enormt när det gäller att hantera sälj och kunddata
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
CRM skräddarsytt för varje företag
VD & COO•
Småföretag (11-100)•
Verifierad person•
Norge•
Juni 2024
Vad gillar du mest?
WebCRM är ett tillmötesgående företag som löste det problem vi hade på ett unikt och innovativt sätt. Jag är mycket nöjd med att vi kunde testa funktionerna innan de publicerades och sedan hjälpa till att forma dem så att de blev helt perfekta för oss.
Vad gillar du minst?
Systemet kan vara lite knepigt att lära sig, men det är ganska välbekant i CRM.
Vilka affärskritiska problem upplever du att webCRM löser?
"Vi hade för många mejl som vi inte kunde kategorisera på vägen in. Det tog lång tid att hitta information, som nu finns på ett ställe med alla filer och tillhörande information. Det gör det enkelt för var och en av våra medarbetare att hitta information utan att behöva gå in på andras kontor eller e-postmeddelanden.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
webCRM förekommer inom följande kategorier
webCRM produktfunktionaliteter
CRM
API integration
Dashboard - Säljöversikt
Digital signering
E-post kampanjer
Integrerade säljprocesser
Kalenderintegration & påminnelse
Kontakt/ prospect hantering
Lead score
Leadgeneration via webben
Pipe Management
Påminnelse
Ringa direkt från CRM
Ringlistor
Skapa dokument & avtal
Skicka nyhetsbrev från CRM
Spåra leads
Säljprognoser & data
Utbildning
Återförsäljare
CRM för fältsäljare
Budgetprognos
Datatransfereringar
Hantera leads
Interaktionsspårning
Kundsignering på fält
Personliga profiler
Territorium hantering
Ärendehantering
Säljstödssystem
Dashboard
E-post kampanjer
Kalenderintegration och påminnelser
Kontakt och prospect hantering
Pipe management
Skapa dokument och avtal
Statistik och rapporter
Säljprognoser
Passar detta
systemet mig?
Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Om Efficy
webCRM förvärvades av efficy, den ledande europeiska leverantören av CRM-system, under 2021. Med vårt utbud av lättanvända, anpassningsbara lösningar har vi redan attraherat 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder.
Vi är mer än bara ett annat systemverktyg - våra konsulter ser till att sätta sig in i dina behov för att hitta de bästa lösningar över tid, identifiera risker innan de händer eller diskutera annorlunda sätt att arbeta.