Vilken telefonväxel ska jag välja?
Även om du har ett litet företag kan det vara läge att skaffa en telefonväxel för att sköta alla inkommande samtal från era kunder. Idag finns lösningar som kan anpassas helt efter er verksamhet och behov. Välj t.ex. själv vilka medarbetare som ska kunna ta emot samtal via växelnumret och få tillgång till funktioner som exempelvis ett bra kösystem, röstbrevlåda eller vidarekoppling. Allt det kan en telefonväxel göra för er. Att som medarbetare kunna hantera sin tillgänglighet eller ta emot samtal på språng (mobil växel) är också en stor frihet och innebär mycket flexibilitet för er internt. Mobila växlar går snabbt att komma igång med och användarvänligheten är ofta riktigt hög.
Är ni ett stort företag finns lösningar där leverantören kan erbjuda att ta över hela växeln dygnet runt, alltså att de har personer som svarar hos er och att dessa personer då får tillgång till bland annat er kalender för att kunna boka in kundmöten eller kundtider. För ett stort företag som i dagsläget har svårt att hinna med sina kunder via telefon kan det vara en smart lösning att outsourca telefonväxeln .
Är du nyfiken på att börja jämföra vilka leverantörer som finns? BusinessWith ger dig en kartläggning över de telefonväxlar som finns på marknaden. Börja jämföra, filtrera och läsa på hos oss – redan idag!