
Testa systemguiden
Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Vad är SugarCRM?
Med SugarCRM får marknadsförings-, sälj- och kundtjänstteam äntligen en tydlig bild av varje enskild kund vilket hjälper affärsverksamheter att nå nya nivåer inom resultat och prognostisering. Sugar är CRM-plattformen som gör svåra saker enklare.
Tusentals företag i fler än 120 länder använder Sugar för att åstadkomma en högupplöst kundupplevelse genom att låta plattformen göra jobbet. Sugar har sitt huvudkontor i Silicon Valley och stöds av Accel-KKR. Mer information om SugarCRM finns på: www.sugarcrm.com.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?SaaS / egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Pris från
Listpris från leverantör:Prismodell
Vilken modell passar din budget?Alternativ till SugarCRM
Varför gör man affärer med SugarCRM?
Varför väljer man SugarCRM?
Vår vision är att tillhandahålla en CRM-plattform som ger en fullständig bild av varje enskild kunds resa, utan alla nackdelarna med traditionella CRM-system
Det innebär tre saker:
Inga döda vinklar – I stället för begränsade eller ofullständig information om kunden ser du genast all relevant information, historisk som framtida.
Ingen onödig administration – I stället för att du manuellt behöver infoga alla detaljer registrerar plattformen automatiskt data och presenterar dem i rätt kontext för alla som behöver den.
Inga hinder – I stället för att nöja dig med en standardlösning med standardbegränsningar får du en lösning som är byggd kring dina behov och arbetsflöden.
Det är bara SugarCRM som har den inställningen när det gäller att åstadkomma en optimal kundupplevelse.
Varför väljer man er som leverantör?
1. Öppen källkod: flexibilitet, transparens, samverkan
2. 4 500 kunder i 120 länder och en NPS-poäng från kunder på mer än 90
3. Vår strävan efter att inbringa kunder som stannar för alltid har gett oss förstaplatsen i CRM Emotional Footprint Awards 2021 från Software Reviews. En rangordning som helt och hållet baseras på input från användare.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Vilka behov och utmaningar är det som SugarCRM löser för kunden?
Gång på gång hör vi att CRM-system är alldeles för arbetskrävande
Det har behövts mer inmatning och underhåll av systemet än vad det gett för värde i gengäld.
Det är svårt och dyrt att få CRM-system att fungera på det sätt som affärsverksamheten behöver, eller att få CRM-system att fungera smidigt med andra system
Och de största leverantörerna i CRM-branschen har dåligt rykte. Det sägs att de sätter sina egna intressen först, inte uppfyller sina löften och fifflar med prissättning och kontrakt
Vi har lagt ner och fortsätter att lägga ner mängder av tid, pengar och resurser på att lösa problemet med plattformar som kräver mycket underhåll.
Recensioner & Omdömen om SugarCRM
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Jag får bra koll på affärsmöjligheter