Canvas
vs
Any4m
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Fra kr. 6...
-
Produktfunktionaliteter i Low-code plattform
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Low Code och AI
Snabb och enkel integration med hjälp av vår integrationsplattform förhindrar långsam och dyr administration. Plattformen bygger på low-code-principen och inkluderar även kodning via AI-prompter och automatiserad dokumentation. Det innebär att alla organisationer - stora som små - kan dra nytta av ökad effektivitet.
Snabb uppstart
Vårt API-bibliotek består av hundratals applikationer som hjälper företag att effektivisera sin verksamhet på olika plattformar. Kom igång, ta fram prototyper och utveckla vidare om du behöver. Du kommer dit snabbare genom att välja Canvas.
Enkelt underhåll
Underhåll har aldrig varit enklare: logga bara in på Canvas och gör ändringarna direkt i koden (eller så kan vårt PS-team göra det). Inga fler komplicerade API-justeringar. Dashboarden ger dig en fullständig översikt över statusen för dina integrationer, inklusive olika felmeddelandetjänster.
Varför väljer man ert system?
Din plattform för digital transformation
- En avancerad plattform skapad för effektivitet
Any4m är en modern low-code plattform. Det innebär att istället för att du ska behöva kunna komplexa programmeringsspråk använder du visuella element för att skapa smarta digitala processer, applikationer, IT-stöd och mycket mer. Helt enkelt, en plattform byggd med avancerad teknologi anpassad för enkelhet och dina unika behov.
- 3x snabbare, ibland 10x snabbare
Glöm traditionella IT-lösningar och fokusera på affärsutveckling. Med intuitiva ‘drag and drop-funktioner’ och färdiga mallar driver ni själva er digitalisering och skapar anpassade applikationer. Snabbt och enkelt, helt utan kod.
- Sätt AI i arbete
Automatisera rutinmässiga processer och låt dina medarbetare gå bort från repetitiva arbetsuppgifter. Frigör tid till kreativt tänkande och värdeskapande aktiviteter.
- Byggt för Microsoft 365
Helt sömlös integration med Teams, SharePoint och tjänsterna i Microsoft Azure gör det enkelt för både användarna och IT-avdelningen.
Varför väljer man er som leverantör?
Plattform och professionella tjänster
ConnectMyApps kombinerar en integrationsplattform i världsklass (iPaaS) med ett Professional Services-team, vilket innebär att kunderna får fördelarna med att kunna bygga integrationer på ett robust och pålitligt system, samtidigt som de får mänskligt stöd när det behövs.
Tillförlitlighet
ConnectMyApps grundades för över 10 år sedan och har idag över 1000 kunder, däribland några av världens mest kända varumärken. Vi är stolta över att kunna säga att vårt genomsnittliga kundlivscykelvärde är >9 år och växer! Idag har vi kunder på tre kontinenter, integrationer i hundratals olika system, vi är ISO 27001-certifierade och har fullt stöd för GDPR.
Stort bibliotek av applikationer
Genom att sömlöst integrera en rad olika applikationer - både i molnet och på plats - gör plattformen det möjligt för företag att automatisera uppgifter som annars skulle kräva manuell informationsbehandling. Om en viss applikation inte finns i vårt bibliotek kan vårt PS-team bygga skräddarsydda integrationer för praktiskt taget alla applikationer. Ta kontakt med oss. Vi älskar utmaningar!
Varför väljer man er som leverantör?
Vi kan det här med avancerad teknologi
- Vi kan det här med avancerad teknologi och det gör vardagen enklare för våra kunder. Vår plattform är skapad för att öka produktiviteten hos varje unik verksamhet och vi drivs av alltid hitta de bästa kreativa och mest kostnadseffektiva lösningarna.
- Våra kunder är ledande företag och organisationer som har velat automatisera och kvalitetssäkra sina processer och applikationer. Vi är stolta över att ha fått samarbeta med de flesta i många år och hela tiden fått möjligheten att innovera vår plattform tillsammans med dem.
- Vi fortsätter alltid att finnas där, oavsett projekt, genom hela den digitala transformationsresan.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Marknadsledande leverantör av iPaaS
Vi är den enda leverantören i Norge av en integrationsplattform som tjänst (iPaaS). Vi har under de senaste 10 åren byggt upp kompetens inom affärslogik för affärskritiska applikationer som ERP, HRM, CRM, BI och Payroll. Genom att välja oss får du en kombination av en robust plattform som hanterar dina integrationsbehov och tillgång till ett team av experter som hjälper dig när du behöver det.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Integrationer mellan dina viktigaste affärsapplikationer
Genom att använda en integrationsplattform (iPaaS) kan du enklare etablera och underhålla säkra integrationer mellan dina viktigaste affärsapplikationer - till en lägre och förutsägbar kostnad. Detta leder till ökad konkurrenskraft genom snabbare beslut baserade på bättre dataflöde och tillgång till information när du behöver den. Dessutom kan du spara tid och fokusera på din organisations kärnuppgifter istället för manuella datahanteringsprocesser. Samtidigt är Canvas en framåtblickande investering som tar hänsyn till förändringar i era affärsapplikationer och behov över tid.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vi accelererar digitaliseringen!
Äter det dagliga arbetet upp all tid? Saknas överblick? Upplevs brist på nytänkande och innovation? Tar IT-projekt för lång tid? Är utvecklingskostnaderna för höga?
Med vår low-code plattform bygger du anpassade digitala flöden snabbt med hjälp av visuella modeller och färdiga processer och komponenter. Den ersätter kostsam och ineffektiv systemutvekling hos många stora svenska företag och organisationer. Låt oss berätta hur!
Omdömen
Baserat på 7 omdömen
Baserat på 4 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.