Canvas
vs
Any4m
Företagsstorlek
Plattform
Prisinformation
Fra kr. 6...
-
Produktfunktionaliteter i Low-code plattform
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Low Code och AI
Snabb och enkel integration med hjälp av vår integrationsplattform förhindrar långsam och dyr administration. Plattformen bygger på low-code-principen och inkluderar även kodning via AI-prompter och automatiserad dokumentation. Det innebär att alla organisationer - stora som små - kan dra nytta av ökad effektivitet.
Snabb uppstart
Vårt API-bibliotek består av hundratals applikationer som hjälper företag att effektivisera sin verksamhet på olika plattformar. Kom igång, ta fram prototyper och utveckla vidare om du behöver. Du kommer dit snabbare genom att välja Canvas.
Enkelt underhåll
Underhåll har aldrig varit enklare: logga bara in på Canvas och gör ändringarna direkt i koden (eller så kan vårt PS-team göra det). Inga fler komplicerade API-justeringar. Dashboarden ger dig en fullständig översikt över statusen för dina integrationer, inklusive olika felmeddelandetjänster.
Varför väljer man ert system?
- Vår användarvänliga molnplattform är sömlöst integrerad med Microsoft Azure & Office 365 från start och kan nås via Teams, Intranät eller valfri webbläsare.
- Möjlighet till enkel integration med existerande system via standardiserade API:er skapar förutsättningar för innovation, effektiviseringar och ständiga förbättringar.
- Ren paketerad SaaS-molntjänst till en fast månadskostnad, ingen extra licenskostnad per användare tillkommer.
- Intuitivt gränssnitt som möjliggör smart samarbete mellan tvärfunktionella team och samtidigt minimerar utvecklingskostnader och kostnadskrävande konsultprojekt.
Varför väljer man er som leverantör?
Plattform och professionella tjänster
ConnectMyApps kombinerar en integrationsplattform i världsklass (iPaaS) med ett Professional Services-team, vilket innebär att kunderna får fördelarna med att kunna bygga integrationer på ett robust och pålitligt system, samtidigt som de får mänskligt stöd när det behövs.
Tillförlitlighet
ConnectMyApps grundades för över 10 år sedan och har idag över 1000 kunder, däribland några av världens mest kända varumärken. Vi är stolta över att kunna säga att vårt genomsnittliga kundlivscykelvärde är >9 år och växer! Idag har vi kunder på tre kontinenter, integrationer i hundratals olika system, vi är ISO 27001-certifierade och har fullt stöd för GDPR.
Stort bibliotek av applikationer
Genom att sömlöst integrera en rad olika applikationer - både i molnet och på plats - gör plattformen det möjligt för företag att automatisera uppgifter som annars skulle kräva manuell informationsbehandling. Om en viss applikation inte finns i vårt bibliotek kan vårt PS-team bygga skräddarsydda integrationer för praktiskt taget alla applikationer. Ta kontakt med oss. Vi älskar utmaningar!
Varför väljer man er som leverantör?
- Gedigen erfarenhet inom informationshantering, applikationsutveckling och en passion för modern teknik.
- Medarbetare med stort verksamhetskunnande och en förmåga att snabbt förstå verksamhetens behov och utmaningar för att effektivt kunna adressera dessa med smarta och kostnadseffektiva kreativa lösningar.
- Nära samarbete med våra kunder, alltid med användarvänlighet i fokus.
- Övertygade om att varje förbättrad process är ett framsteg som driver resultat och verkligt värde.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Marknadsledande leverantör av iPaaS
Vi är den enda leverantören i Norge av en integrationsplattform som tjänst (iPaaS). Vi har under de senaste 10 åren byggt upp kompetens inom affärslogik för affärskritiska applikationer som ERP, HRM, CRM, BI och Payroll. Genom att välja oss får du en kombination av en robust plattform som hanterar dina integrationsbehov och tillgång till ett team av experter som hjälper dig när du behöver det.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Med en av Sveriges bästa arkitekter i spetsen, ett gediget verksamhetskunnande och våra fantastiska kunder utvecklar vi dagligen vår plattform och hjälper företag att förstå och förbättra sin verksamhet genom att se helheten och samarbeta smart kring processutveckling.
Vår plattforms sömlösa integration med Office 365 möjliggör nyttjandet av Microsofts kraftfullhet och befintliga produkter (SharePoint, Teams etc.) samtidigt som vi överbrygger generella begränsningar i dessa verktyg med den senaste tekniken och vårt intuitiva gränssnitt. Denna kombination gör det möjligt att enkelt skapa ett modernt flexibelt ledningssystem som är helt verksamhetsanpassat, kostnadseffektivt och tillgängligt för alla anställda – digitalisering på riktigt!
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Integrationer mellan dina viktigaste affärsapplikationer
Genom att använda en integrationsplattform (iPaaS) kan du enklare etablera och underhålla säkra integrationer mellan dina viktigaste affärsapplikationer - till en lägre och förutsägbar kostnad. Detta leder till ökad konkurrenskraft genom snabbare beslut baserade på bättre dataflöde och tillgång till information när du behöver den. Dessutom kan du spara tid och fokusera på din organisations kärnuppgifter istället för manuella datahanteringsprocesser. Samtidigt är Canvas en framåtblickande investering som tar hänsyn till förändringar i era affärsapplikationer och behov över tid.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Med Any4m skapas samsyn i verksamheten för ökad möjlighet till att snabbt ställa om och genomföra förändringar. Strategin länkas ihop med den dagliga verksamheten och befintliga processer och ledningssystem omvandlas enkelt till en modern digital, levande och transparent applikation.
Any4m ser till att tvärfunktionella team med olika expertisområden kan samarbeta agilt och utan komplexitet för både dagligt stöd och effektiv verksamhetsutveckling. Automatiserade processer, arbetsflöden och färdiga anpassningsbara formulär skapar också processefterlevnad och spårbarhet samt minimerar repetitivt arbete och frigör tid till ständiga förbättringar och det som verkligen skapar mervärde.