HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
CMA-stacked-logo-Black.png

Canvas

ConnectMyApps

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Vad är Canvas?

Canvas är integrationsplattformen fra ConnectMyApps. Den utmärker sig som den enda integrationsplattformen som tar ut en fast årlig avgift, utan några extra kostnader baserade på dataanvändning. Detta ger våra kunder en transparent och innovativ lösning för att bygga och underhålla sin integrationsstruktur för framtiden.

Som en iPaaS (Integration Platform as a Service) har Canvas fullt stöd för GDPR och innehåller hundratals applikationer, inklusive HR, Payroll, ESG, ERP och CRM. Detta möjliggör automatisering av uppgifter, minskning av manuell informationsbehandling och främjar effektivitet och tillväxt. Canvas är baserat på low-code, vilket innebär att användarna själva kan skapa integrationer med minimalt behov av utvecklarkunskaper. Detta gör det möjligt för snabb installation av integrationer och enkelt underhåll, vilket i praktiken eliminerar underhållskostnader och ger våra kunder överlägsna fördelar under hela applikationens livslängd.

ConnectMyApps, en europeisk integrationspartner, är specialiserad på att effektivisera affärsprocesser genom att integrera applikationer och dataflöden på sin egen plattform, Canvas. Vi erbjuder hundratals API:er för populära B2B-applikationer, som kan skräddarsys för att möta olika affärsbehov. Med över 1000 kunder och 27001-certifiering kan du vara säker på att dina känsliga uppgifter är säkra och skyddade hos ConnectMyApps.

Canvas är mer än bara en plattform. Vårt interna Professional Services-team kan antingen bygga integrationerna åt dig eller hjälpa dig att bygga dem själv. Vi erbjuder också en helt outsourcad tjänst med personligt stöd och vägledning genom hela processen

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
11-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Utbildning

Hur kan ni utbilda kunden?

Språk

På vilka språk finns systemet?
NOEN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
GlobalSEDKNOFI

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
Fra kr. 60 000 per år

Varför gör man affärer med ConnectMyApps?

Varför väljer man Canvas?

Låg kod och AI

Snabb och enkel integration med hjälp av vår integrationsplattform förhindrar långsam och dyr administration. Plattformen bygger på low-code-principen och inkluderar även kodning via AI-prompter och automatiserad dokumentation. Det innebär att alla organisationer - stora som små - kan dra nytta av ökad effektivitet.

Snabb uppstart

Vårt API-bibliotek består av hundratals applikationer som hjälper företag att effektivisera sin verksamhet på olika plattformar. Kom igång, ta fram prototyper och utveckla vidare om du behöver. Du kommer dit snabbare genom att välja Canvas.

Enkelt underhåll

Underhåll har aldrig varit enklare: logga bara in på Canvas och gör ändringarna direkt i koden (eller så kan vårt PS-team göra det). Inga fler komplicerade API-justeringar. Instrumentpanelen ger dig en fullständig översikt över statusen för dina integrationer, inklusive olika felmeddelandetjänster.

Varför väljer man er som leverantör?

Plattform och professionella tjänster

ConnectMyApps kombinerar en integrationsplattform i världsklass (iPaaS) med ett Professional Services-team, vilket innebär att kunderna får fördelarna med att kunna bygga integrationer på ett robust och pålitligt system, samtidigt som de får mänskligt stöd när det behövs.

Tillförlitlighet

ConnectMyApps grundades för över 10 år sedan och har idag över 1000 kunder, däribland några av världens mest kända varumärken. Vi är stolta över att kunna säga att vårt genomsnittliga kundlivscykelvärde är >9 år och växer! Idag har vi kunder på tre kontinenter, integrationer i hundratals olika system, vi är ISO 27001-certifierade och har fullt stöd för GDPR.

Stort bibliotek av applikationer

Genom att sömlöst integrera en rad olika applikationer - både i molnet och på plats - gör plattformen det möjligt för företag att automatisera uppgifter som annars skulle kräva manuell informationsbehandling. Om en viss applikation inte finns i vårt bibliotek kan vårt PS-team bygga skräddarsydda integrationer för praktiskt taget alla applikationer. Ta kontakt med oss. Vi älskar utmaningar!

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Marknadsledande leverantör av iPaaS

Vi är den enda leverantören i Norge av en integrationsplattform som tjänst (iPaaS). Vi har under de senaste 10 åren byggt upp kompetens inom affärslogik i affärskritiska applikationer som ERP, HRM, CRM, BI och Payroll. Genom att välja oss får du en kombination av en robust plattform som hanterar dina integrationsbehov och tillgång till ett team av experter som hjälper dig när du behöver det.

Vilka behov och utmaningar är det som Canvas löser för kunden?

Integrationer mellan dina viktigaste affärsapplikationer

Genom att använda en integrationsplattform (iPaaS) kan du enklare etablera och underhålla säkra integrationer mellan dina viktigaste affärsapplikationer - till en lägre och förutsägbar kostnad. Detta leder till ökad konkurrenskraft genom snabbare beslut baserade på bättre dataflöde och tillgång till information när du behöver den. Dessutom kan du spara tid och fokusera på din organisations kärnuppgifter istället för manuella datahanteringsprocesser. Samtidigt är Canvas en framåtblickande investering som tar hänsyn till förändringar i era affärsapplikationer och behov över tid.

Känner du till Canvas?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Canvas förekommer inom följande kategorier

Canvas produktfunktionaliteter

Low-code plattform

API

Ingår

Drag och släpp funktioner

Ingår

Färdiga mallar

Ingår

Gränssnitt för olika enheter

Går att lägga till

Inbyggda säkerhetsåtgärder

Ingår

Visualiserade processer

Ingår

Integrationsplattform

Analys och rapportering

Ingår

API

Ingår

Behörighetsval

Ingår

Expanderbar plattform

Ingår

Grafisk översikt över plattformen

Ingår

Informationsfilter

Ingår

Kontinuerlig informationskontroll

Ingår

Portal för utveckling

Går att lägga till

Schemalagda aktiviteter

Ingår

Varningssystem

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Om ConnectMyApps

ConnectMyApps är en pionjär inom integration och automatisering av programvara och förser företag med en plattform som inte bara effektiviserar verksamheten, utan också ökar effektiviteten och produktiviteten avsevärt. Den främsta anledningen till att ConnectMyApps sticker ut i branschen är vårt engagemang för att förenkla komplexa affärsprocesser. Genom att sömlöst integrera en rad olika applikationer, såsom HR, payroll, redovisning, CRM med mera, gör plattformen det möjligt för organisationer att automatisera uppgifter som annars skulle kräva manuell databehandling. Automatiseringen leder till betydande tidsbesparingar, vilket gör att organisationerna kan fokusera på sin kärnverksamhet. I en tid då tid är en dyrbar tillgång är detta bidrag till effektivitet och tillväxt ovärderligt.

ConnectMyApps-plattformen är dessutom utformad för att vara användarvänlig och kräver inga avancerade kodningskunskaper. Plattformen erbjuder AI-teknik som hjälper till att generera dedikerad kod samt alltid uppdaterad dokumentation och andra funktioner. Genom att göra programvaruintegration och automatisering tillgängligt för alla demokratiserar ConnectMyApps tekniken och jämnar ut spelplanen för företag i alla storlekar.

Vi erbjuder personligt stöd och vägledning under hela integrationsprocessen, så att kunderna smidigt kan övergå till att använda plattformen själva och därmed få ut mesta möjliga av sina programvaruintegrationer. Detta skapar hög kundnöjdhet (vår CSAT är 4,8/5,0).

Vanligaste jämförelser i Integrationsplattform