Yesbox
Yesbox
Vad är Yesbox ?
Yesbox Medarbetar- och Pulsundersökningar, är en dynamisk lösning som är utformad för att stödja organisationer för tillväxt och utveckling.
Yesbox Puls ger kontinuerlig medarbetarfeedback som är avsedd att stärka er kultur, öka medarbetar- och kundnöjdheten samt stödja övergripande strategier. Genom regelbundna pulsmätningar främjas kommunikation, feedback och ledarskap, vilket tydligt visualiseras via våra intuitiva dashboards och heatmaps.
Som er partner för att hantera utmaningar och maximera möjligheter på alla nivåer i organisationen erbjuder vi skräddarsydda lösningar och anpassningsbara mallar som är utformade efter era specifika behov och branschkrav. Våra analyser och resultat med ovärderliga referensvärden och råd finns för att vägleda er organisation på rätt kurs.
Med en hög servicenivå strävar Yesbox efter att vara er pålitliga partner. Genom att erbjuda anonym och ovärderlig insikt om tex engagemang, laganda och struktur skapas en kultur där varje individ kan trivas och bidra till framgång.
Tillsammans kan vi skapa en arbetsplats där varje medarbetare känner sig sedd, hörd och motiverad att prestera sitt bästa. Ta steget mot en mer engagerad och framgångsrik organisation med Yesbox Medarbetar- och Pulsundersökningar.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
11-500+
Mobilapp
Finns det mobilapp?
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Utbildning
Hur kan ni utbilda kunden?
Språk
På vilka språk finns systemet?
SV
DA
NO
EN
FI
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
SE
DK
NO
FI
Global
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Pris från
Listpris från leverantör:
Max 42 kr/månad/medarbetare
System från samma leverantör
Vilka mer system har leverantören?
Varför gör man affärer med Yesbox?
Varför väljer man Yesbox ?
Som kund hos oss får du:
- Full flexibilitet att anpassa undersökningen efter dina behov – både när det gäller frågor, periodicitet och hur du vill gruppera dina resultat.
- Möjlighet att få skräddarsydda rapporter för olika roller i organisationen, så att rätt insikter når rätt personer.
- Relevanta referensvärden och konkreta råd för att driva verkliga förbättringar.
- Hög svarsfrekvens med hjälp av genomtänkta frågor och effektiva påminnelser via både SMS och e-post.
Många värdesätter:
- En djupgående analys och tydliga resultat som är jämförbara över tid.
- Uppföljning som gör skillnad och kundservice på toppnivå.
- Möjlighet att bygga på undersökningen med extra moduler, som medarbetarsamtal, kompetensanalys, drivkraftsanalys eller 360°-feedback.
Välj en medarbetarundersökning som inte bara ger insikter utan också verktygen för att agera på dem!
Varför väljer man er som leverantör?
- Bygger på vedertagen praxis och teknisk innovation
- Flexibla med hög servicenivå
- Medarbetarna på Yesbox har lång erfarenhet av att jobba med undersökningar tillsammans med ledar- och medarbetarskap
- Är både bekräftat snabba och lätta att jobba med
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Med utveckling i centrum
- Forskningsbaserad metodik
Vi kombinerar neuroledarskap och principer för social trygghet för att skapa medarbetarundersökningar som verkligen gör skillnad. Fokus ligger på att varje organisation är unik, och frågorna anpassas för att passa just din verksamhet. - Användbara råd och oöverträffad kundservice
Med oss får du konkreta, handlingsbara råd och en kundservice i toppklass som stöttar dig hela vägen. Vi säkerställer att du inte bara får resultat, utan också verktygen och stödet för att agera på dem. - Unika referensvärden och fokus på uppföljning
Vi erbjuder marknadens mest relevanta referensvärden och lägger stor vikt vid uppföljning för att maximera effekten av varje undersökning. Yesbox flexibla lösningar ger dig möjligheten att ständigt utveckla och anpassa dina insatser för att nå önskade resultat.
Vilka behov och utmaningar är det som Yesbox löser för kunden?
- Få stöd i både verksamhetsutveckling och arbetsmiljöarbete.
- Utveckla, attrahera och behålla medarbetare.
- Förstå utmaningar i tid
- Kontinuerligt arbete med insikter för ständig utveckling.
Vad tycker andra om systemet?
Recensioner & Omdömen om Yesbox
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Europeiska Motor
VD•
Medelstort företag•
Verifierad person•
Sverige•
Augusti 2024
Vad gillar du mest?
Ett engagerat och kunnigt företag som hjälper oss bli än bättre på personal och kundvård.
Vad gillar du minst?
Inget
Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?
Personalutveckling, fånga upp frågor från personal, kontinuerlig utveckling, utvecklingspotential organisatoriskt och bidrar till ökat engagemang
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Kommentar från systemägaren
Komplett, flexibelt och användarvänligt
VD•
Litet företag•
Verifierad person•
Sverige•
April 2024
Vad gillar du mest?
Yesbox känns komplett, bäst gillar jag flexibiliteten och användarvänligheten!
Vad gillar du minst?
Jag har svårt att komma på något som jag gillar minst för att det helt enkelt fungerar så bra.
Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?
Med Yesbox får man en tydlig karta över vilka områden vi behöver arbeta vidare med för att nå verksamhetens affärsmål. Det är tydligt och enkelt att göra en plan för respektive område.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Yesbox - ett fantastiskt stöd för vår ledarutveckling!
Verksamhetschef•
Litet företag•
Verifierad person•
Sverige•
Februari 2024
Vad gillar du mest?
Systemet innehåller många delar och är flexibelt i vilka du väljer att använda Många bra funktioner för mig som chef gällande planering och uppföljning Även mina medarbetare uppskattar processerna och systemet Mycket bra att ha undersökningar, resultat, medarbetarsamtal och verksamhetsmål i ett och samma system Vi planerar även att börja arbeta med utbildningsdelen Som användare får vi fantastisk support med allt från enkla frågor om hantering av systemet till utvecklingsfrågor, upplägg och analyser av enkäter och rapporterings verktyg
Vad gillar du minst?
Önskar att jag hade ännu mera tid att arbeta i systemet!
Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Yesbox förekommer inom följande kategorier
Yesbox produktfunktionaliteter
Pulsmätningar
AI-assistans
API Technical support
Automatiska utskick
Employee Net Promoter Score (eNPS)
Feedback
Forskningsbaserade frågor
Förslag till åtgärder
Ge beröm
Heatmap Analys
Kontinuerligt pulsmätning
KPI:s/ NYCKELTAL
NPS benchmarks
Olika språk
Realtids data
Synk av personaldata
Medarbetarundersökning
API uppsatt
Automatiska påminnelser
Automatiska rekommendationer
Benchmarking
Chattfunktion
Färdiga mallar
Krypterad information
Segmentera data
SMS
Valbar design
Verktyg för statistik & analys
Passar detta
systemet mig?
Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Om Yesbox
Yesbox en plattform för att bygga engagemang och samarbete
Yesbox har lång erfarenhet av företagsledning, undersökningar, teknologi och kommunikation. Yesbox erbjuder idag en bred integrerad plattform som kopplar ihop enkäter, dialoger, aktiviteter, mål, on-/offboarding och kompetensuppföljning samt annan viktig data om organisationen i en överskådlig miljö.
Professionalism: Vi arbetar med mått och analysprocesser som är baserade på vetenskap och erkänt ‘best practice’. Våra medarbetare besitter lång relevant erfarenhet och expertis inom undersökningar, ledarskap, coaching och förändringsprocesser.
Teknologi: Vår tekniska plattform erbjuder databaser för mätningar (fakta), dialog (för olika behov), och uppföljning (aktivitets/handlingsplan) och har en stark support för flerdimensionell analys av resultat i grafisk form. Varje organisation kan med frågebibliotek och relevanta referensvärden skräddarsy sitt upplägg, med stöd eller på egen hand. Använd Yesbox på mobil, surfplatta eller desktop.
Partnerskap och flexibilitet: För oss är ett kontinuerligt samarbete med kunden viktigt och förändringar i behov och verksamhet möts upp. Vi erbjuder det stöd som krävs för att kunden på ett effektivt och enkelt sätt kan hålla tydligt fokus för regelbundna mätningar under året, med kompletterande utskick om så önskas. Våra kunders förändrade behov samt feedback och synpunkter är en viktig del i utvecklingen av våra tjänster. Yesbox modulbaserade plattform utgår från forskning och lång erfarenhet. Plattformen är flexibel och utvecklas kontinuerligt. Yesbox modell utgår från hjärnans principer för att skapa engagemang och fokus mot både affär, team- och personlig utveckling samt uppsatta mål.