EasyQuest
vs
Yesbox
Företagsstorlek
Plattform
Prisinformation
-
Max 42 kr...
Produktfunktionaliteter i Medarbetarundersökning
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Användarvänligt: Bygg din undersökning på några minuter
- Svenska mallar: Spara tid med svenska mallar som utgångspunkt
- Rapporter & analys: Professionella rapporter - snabbt och enkelt
- Säkerhet: All kommunikation är krypterad med HTTPS/SSL
Varför väljer man ert system?
Som kund vill du:
- Ta del av lång undersökningserfarenhet kombinerat med kunskap om ledarskap och kommunikation
- Koppla insikter från mätningen till hur resultaten skapas.
- Få hög svarsfrekvens med relevanta frågor och påminnelser via både SMS och email.
Som kund tycker du att det är viktigt:
- med uppföljning och bra analys samt resultat med jämförbarhet
- med relevanta referensvärden och användbara råd
- med hög nivå på kundservice
- att kunna lägga till moduler efterhand med funktioner som medarbetarsamtal, kompetensanalys, drivkraftsanalys eller 360°-feedback
Varför väljer man er som leverantör?
- Prisvärd: Kvalitet och funktionalitet kostar mindre hos oss
- Exceptionell support: Genomsnittlig svarstid på 12 minuter
- GDPR: Data i EU och tillgängligt personuppgiftsavtal
- Nöjda kunder: Bra feedback från våra kunder
Varför väljer man er som leverantör?
- Bygger på vedertagen praxis och teknisk innovation
- Flexibla med hög servicenivå
- Medarbetarna på Yesbox har lång erfarenhet från att ställa frågor och att jobba med ledarskap
- Är både bekräftat snabba och lätta att jobba med
Hur positionerar ni er på marknaden?
EasyQuest är ett norskt IT-företag som grundades 2011. Vi har under många år byggt upp ett starkt varumärke och har en rad stora kunder - allt från statliga myndigheter, kommuner till små och stora företag och organisationer. Med mer än 32 miljoner insamlade svar och 200 000 skapade undersökningar kommer vi att vara ett säkert val även för din organisation.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Forskningsbaserat - fokus på neuroledarskap
- Sätter uppföljningen i centrum
- Användbara råd och snabb kundservice
- Unika referensvärden
- Vy efter behörighet
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Kund- eller medarbetarnöjdhet, anmälan eller utvärdering – oavsett vad du söker kan du hitta svaren med EasyQuest. Spara tid med våra redigerbara mallar som innehåller relevanta frågor. Systemet genererar automatiskt grafiska framställningar av resultaten, vilket underlättar för dig att rapportera och analysera dina genomförda undersökningar.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Få stöd i både verksamhetsutveckling och arbetsmiljöarbete.
- Utveckla, attrahera och behålla medarbetare.
- Förstå utmaningar i tid
- Kontinuerligt arbete med insikter för ständig utveckling.