HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
trinax-symbol-1000x1000.png

Trinax Tid & Projekt

Trinax

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Vad är Trinax Tid & Projekt?

Trinax Tid & Projekt är det kompletta verktyget du saknar i din verktygslåda. Ni hanterar enkelt tidrapportering, artiklar, utlägg och leverantörsfakturor samtidigt som ni får full överblick och koll på projekten hela vägen från skickad offert till betald kundfaktura.

Integrera med de största bokförings- och lönesystemen med några klick för att effektivisera ert administrativa arbete så att ni får mer tid över till det som är viktigt.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Utbildning

Hur kan ni utbilda kunden?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVENNO

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SENO

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
Från 595 kr/mån

System från samma leverantör

Vilka mer system har leverantören?

Varför gör man affärer med Trinax?

Varför väljer man Trinax Tid & Projekt?

  • Allt du behöver från start: Ett baspaket som passar både egenföretagaren och den stora koncernen från första dagen.
  • Prisvärt: Välj de tillval som passar dig och betala bara för det du behöver.
  • Standard eller skräddarsytt? Trinax Tid & Projekt kan även anpassas helt efter era rutiner och arbetssätt.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Personligt: Vi hjälper dig igång och finns på armlängds avstånd hela vägen, hela tiden.
  • Närproducerat: All utveckling och kundkontakt sker under samma tak.
  • Beprövat: Fler än 20 000 hantverkare sparar tid och pengar varje dag med våra verktyg.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Vi erbjuder en komplett digital verktygslåda för hantverkare som vill effektivisera sin arbetsdag.

  • Tidrapportering
  • Projekthantering
  • Personalliggare
  • Körjournal
  • Spårsändare

Vilka behov och utmaningar är det som Trinax Tid & Projekt löser för kunden?

  • Med Trinax Tid & Projekt har du hela kontoret i bakfickan
  • Vi digitaliserar er manuella tid- och projekthantering
  • Med kontroll på rapporteringen får ni rätt betalt för era arbetade timmar och använt material
  • Generera underlag för lön och fakturor med några få klick
  • Följ upp statistik och resultat för era projekt
  • Effektivisera det administrativa arbetet och spara både tid och pengar

Recensioner & Omdömen om Trinax Tid & Projekt

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Trinax

IT-AdministratörMedelstort företagVerifierad personSverigeFebruari 2024

Vad gillar du mest?

Att med hjälp av Trinax så har vi byggt ett system som gör vår vardag enklare. Vi har lagt till olika moduler och specialanpassade lösningar som vi använder oss utav dagligen. Vi vet också att om vi vill lägga till nya moduler i vårat system så är det möjligt.

Vad gillar du minst?

Kostnaden för nya moduler och även för vissa ändringar kan bli stor.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Vi får en tydlig överblick över hur våra projekt går. Vi kan hantera många olika aspekter. Personal frågor, kund frågor kan besvaras på enkelt med hjälp av Trinax Tid & Projekt.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Allt på ett ställe

ÄgareMikroföretagVerifierad personSverigeFebruari 2024

Vad gillar du mest?

Att vi kan använda samma system för alla områden i vår verksamhet. Och dialogen med Trinax.

Vad gillar du minst?

Kan inte komma på något speciellt.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Vi har sparat så mycket tid på att sköta all administration och planering i verktyget.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Mycket nöjd

ÄgareLitet företagVerifierad personSverigeFebruari 2024

Vad gillar du mest?

Det är enkelt och smidigt. Jag kan göra allt jag behöver direkt i mobilen.

Vad gillar du minst?

Att vi inte skaffade detta tidigare. Skämt åsido så är det faktiskt inget vi inte gillar med det.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Det har gjort stor skillnad för oss att ha allt på ett ställe: Offerter, projekten, dokumentation och fakturor. Vi lägger mycket mindre tid på sånt nu.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Företag med många grenar.

VDLitet företagVerifierad personSverigeFebruari 2024

Vad gillar du mest?

Enkelheten med tidrapporteringen & det grymma priset.

Vad gillar du minst?

.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Lätt att hålla koll på arbetstider både på kunden och löneunderlaget, och det blir som en dagbok när personalen skriver vad de utfört och kompletterar med bilder.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Mindre tid på admin

ÄgareLitet företagVerifierad personSverigeFebruari 2024

Vad gillar du mest?

Att vi samlat ihop allt på ett ställe och att det är så lätt att registrera tid och material i mobilen.

Vad gillar du minst?

Det var något som krånglade en gång men jag fick hjälp med det direkt.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Skönt att ha allt i ett system. Vi lägger mycket mindre tid på admin nu.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Trinax Tid & Projekt förekommer inom följande kategorier

Trinax Tid & Projekt produktfunktionaliteter

Tidrapporteringssystem

App

Ingår

Arbetsorder

Ingår

Arbetstidsschema

Ingår

Attestering

Ingår

Fakturering

Ingår

Frånvaro & flex registrering

Ingår

Integration med olika lönesystem

Ingår

Körjournal

Ingår

Personaliggare inkl

Ingår

Projektredovisning & rapportering

Ingår

Rapportering

Ingår

Resor & traktamente

Ingår

Underlag till lön

Ingår

Arbetsordersystem

Artikelregister med priser

Ingår

Avtalshantering

Går att lägga till

Checklista

Ingår

Digital signering

Ingår

Dokumenthantering

Ingår

Fakturaunderlag

Ingår

GDPR-stöd

Ingår

GPS-stöd

Ingår

Integration lönesystem/ bokföring

Ingår

Kundtillgång projektstatus

Går att lägga till

Logga materialförbrukning

Ingår

Offertverktyg

Ingår

Personalliggare

Ingår

Projektkopplad utläggsregistrering

Ingår

Resultatanalys

Ingår

Schemaläggning

Ingår

Tidrapportering

Ingår

Tidrapportering app

Arbetstidsscheman

Ingår

Attestering

Ingår

Fakturering

Ingår

Frånvaro & flexregistrering

Ingår

Integration med olika lönesystem

Ingår

Körjournal

Ingår

Löneunderlag

Ingår

Personalliggare

Ingår

Projektredovisning

Ingår

Statistik och rapporter

Ingår

Projekthanteringsverktyg

Checklista

Ingår

Digital signering

Ingår

Dokumenthantering

Ingår

Fakturaunderlag

Ingår

Integration lönesystem/ bokföring

Ingår

Kundtillgång för projektstatus

Går att lägga till

Offertverktyg

Ingår

Personalliggare

Ingår

Projektdashboard/ Gantt

Ingår

Resultatanalys/ kostnadsuppföljning

Ingår

Resursallokering

Ingår

Schemaläggning

Ingår

Tidrapportering

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Om Trinax

Vi på Trinax har i över tio år effektiviserat vardagen för Sveriges hantverkare med hjälp av vårt digitala projektverktyg Trinax Tid & Projekt. Vår produkt hjälper till att förenkla och minska administrationen för byggprojekt, från offerter och tidrapportering, till ekonomisk uppföljning och fakturering.

Vårt starka baspaket kan byggas ut med många olika tillval och integrationer. I takt med att din verksamhet blir mer digital och effektiv skapas bra förutsättningar att växa och bli mer lönsam.

Utöver Trinax Tid & Projekt levererar vi digitala körjournaler och spårsändare för verktyg samt produkter för digital signering och visselblåsning. Vi erbjuder också systemutveckling som en tjänst för varierande kundprojekt och systemlösningar.