
Vad är Bygglet?
Bygglet är ett komplett projekthanteringsverktyg anpassat för dig som har ett mindre- eller medelstort företag i byggbranschen. Bygglet hanterar alla dina moment från offert till faktura och uppföljning, tidsrapportering, material, tilläggsarbeten, intäkter och kostnader.
Kort och gott – du har allt i ett överskådligt och lättanvänt verktyg. Eftersom Bygglet är webbaserat kommer du kunna ha med dig ditt viktigaste verktyg vart du än är, via mobiltelefon, dator eller surfplattan!
Tidrapporteringen gör ni enkelt via en app i era smartphones.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?SaaS / egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Pris från
Listpris från leverantör:Prismodell
Vilken modell passar din budget?Varför gör man affärer med Bygglet?
Varför väljer man Bygglet?
- Du får full koll: Med Bygglet får du full koll på era arbetstimmar, inköp och kostnader.
- Du slipper dubbelarbete: Du kan bland annat synka fakturor, tidsredovisning och utlägg. Du sparar tid, får totalkoll och minskar risken för fel.
- Hantera allt i dina projekt på samma ställe: Med Bygglet har du det smidigaste flödet på marknaden där du får koll på allt från offert till faktura. Dina anställda ser alla uppdaterade instruktioner i sin mobil – där de även rapporterar in sin tid.
Varför väljer man er som leverantör?
- Smidigast på marknaden: Med Bygglet hanterar du dina offerter från start till mål. Du skapar dina offerter online och skickar dem direkt till din kund, som kan godkänna dem – och ett nytt projekt skapas automatiskt i Bygglet.
- Engagemang: Vårt kundteam är med dig från det att du startar upp ditt konto och fortsatt under tiden när du är bekväm med systemet. Vår support är 2 minuter bort och är alltid kostnadsfri.
- Inget krångel: I Bygglet gör du enkelt kopplingar till bokföringsprogram som Visma, Fortnox och Björn Lundén, samt exporter till löneprogram eller inläsning av artikelregister från ledande leverantörer.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Bygglet grundar sig på en väldigt enkel idé:
Det ska inte vara ett projekt att driva projekt.
Företag inom bygg, service och entreprenad, oavsett om det är inom måleri, anläggning eller installation och service ska få ägna sig åt det som de är bra på och brinner för.
Därför har vi utvecklat Bygglet för att vara marknadens smidigaste projektverktyg där du kan samla allt på ett ställe och därmed spara både pengar och tid, som du kan lägga på din kärnverksamhet.
Vilka behov och utmaningar är det som Bygglet löser för kunden?
Med effektiv projekthantering får du mer tid till dina kunder!
Bygglet är ett verktyg för projekthantering, speciellt utvecklat för små och medelstora företag i byggbranschen.
Bygglet är helt webbaserat vilket innebär att du kommer åt din information var du än befinner dig – via dator, mobiltelefon eller surfplatta. Och tid rapporterar du via en app i din smartphone.
Kort och gott - allt i ett överskådligt och lättanvänt verktyg, full koll och inga överraskningar
Omdömen om Bygglet
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Användarvänligt, komplett och modernt system där man kan sköta allt från offert till faktura och resultatöversikt.