Alternativ

Vad är ENIGX?

Historien bakom MPLOYEE och varför det är viktigt för dig att läsa:

MPLOYEE är byggd på kraftfull teknologi utvecklad för att effektivisera kundsupporten.

Ett av våra systerföretag, Grön Elförsörjning, växte på marknaden och fick då ett stort behov av att snabbt effektivisera sin kundsupport. Trycket på deras fantastiska supportteam ökade kraftigt, men bra arbetskraft var svår att hitta, speciellt i den takt företaget växte. Utifrån det behovet föddes MPLOYEE.

Ett team, noga utvalt för uppgiften, sattes ihop för att lösa denna utmaning. Några av våra mest meriterade supportkollegor tillsammans med en handfull utvalda mjukvaruutvecklare och AI- och ML experter skapade en högteknologisk mjukvara för kundsupportens alla behov och utmaningar.

Varför är detta viktigt att veta? Av flera anledningar – men det främsta vi vill lyfta fram är att teknologin inte bara är utvecklas av experter, utan att vi även inkluderat de som faktiskt ska använda den dagligen och som vet exakt vilka behov och utmaningar de behöver lösa i sin vardag. Mjukvaran testades i Live-miljö av supportteamet och resultatet var så framgångsrikt att hela teamet bakom utvecklingen snabbt insåg att även andra kunde ha stor nytta av MPLOYEE.

Teamet och all utveckling flyttades till ENIGX och det är därifrån den fortsatta utvecklingen sker.

Vår kärnprincip är att skapa produkter och teknologi för användarnas problem och utmaningar, och det är så vi skapar fantastisk teknologi och ännu bättre produkter.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

11-500+

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?

DA

EN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

Global

SE

DK

FI

NO

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Vad tycker andra om systemet?

Recensioner & Omdömen om ENIGX

Partner chef

Mikrovirksomhed (1-10)

Verifierad person

Danmark

April 2024

Hvad synes du bedst om?

At platformen har forskellige niveauer af brugervenligheder, så alle lag i organisationen, uanset teknisk kunden kan bruge den. Der er et brugervenligt Dashboard, som bruges af lederne til at oprette kampagner og et API som vores tekniske team er glade for.

Hvad synes du mindst om?

At der bliver mindre af den menneskelige kontakt, men det er mere generelt for AI.

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at ENIGX løser?

- Lead-generering til vores kunder. Væsentlig bedre kvalitet leads, når det er en AI chat-bot der indsamler dem via en samtale, end at forbruger skal udfylde formularer. - Intern vidensbank, al viden er samlet et sted og man kan tilgå den på en intelligent måde.

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

ENIGX produktfunktionaliteter

Chatbot

AI chatbot

API

Flerspråkstöd

Integrationsmoduler

Kodfri

Koppling till Live Chat

Kundservice

Marknadsföring

Naturligt språk

Regelstyrd chatbot

SMS/meddelanden

Sociala medier integrering

Säljstöd

AI-verktyg

AI-assistent

AI-bild

AI-chatt

AI-författare

AI-ljud

AI-marknadsföring

AI-SEO

AI-video

Helpdesk system

Ansvarsfördelning

Automatiserad ärendehantering

Avvikelsehantering

Behörighetsstyrning

Dashboard med live-tracking

Externt HelpDesk

Integrationsstöd

Internt HelpDesk

Kunskapsbank

Prioriteringsfunktion

Påminnelsefunktion

SLA-hantering

Statistik & Uppföljning

Lead generation-verktyg

360 graders kundkännedom

Analyser och rapporter

Chattlösning

Identifiera webbbesökare (IP-spårning)

Lead Score

Outbound marknadsföring

Prospekteringsverktyg

Triggers

Kundservicesystem

Livechat

Sentimentanalys

Självhjälp

Standardsvar

Statistik och Rapporter

Passar detta
systemet mig?

Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Kundservicesystem

TelinkENIGX
Lime CRMENIGX
TOPdeskENIGX
 EbbotENIGX

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site