HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Onedesk-logo

Onedesk

Onedesk

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är Onedesk?

OneDesk kombinerar online HelpDesk och projektledningsprogramvara. Hantera dina kunder och administrera teamprojekt med en enda applikation. OneDesk erbjuder en heltäckande lösning för omnikanalhantering som ger dig möjlighet att samordna och optimera din kundinteraktion över olika kanaler. Plattformen är utformad för att hantera alla aspekter av din kundservice och projektledning, med funktioner som centraliserad kommunikation, ärendehantering, automatisering av uppgifter och mer.

Vilka passar Onedesk för?

Oavsett om du arbetar inom kundservice, projektledning eller företagsledning ger OneDesk dig verktygen för att hantera och optimera kundinteraktionen på alla kanaler. Plattformen är lämplig för små och medelstora företag samt större företag som vill ha en plattform att växa med.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVDANOFIEN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
Global

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Känner du till Onedesk?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Onedesk förekommer inom följande kategorier

Onedesk produktfunktionaliteter

Helpdesk system

Ansvarsfördelning

Ingår

Automatiserad ärendehantering

Ingår

Dashboard med live-tracking

Ingår

Integrationsstöd

Ingår

Internt HelpDesk

Ingår

Kunskapsbank

Ingår

Prioriteringsfunktion

Ingår

Påminnelsefunktion

Ingår

Statistik & Uppföljning

Ingår

Omnichannel

Automatisering och Workflow Management

Ingår

Enhetlig Kundkommunikation över Kanaler

Ingår

Integration av Flera Kommunikationskanaler

Ingår

Kundservicesystem

Hanteringstid

Ingår

Livechat

Ingår

Prioriteringsfunktion

Ingår

Sentimentanalys

Ingår

Självhjälp

Ingår

Standardsvar

Ingår

Statistik och Rapporter

Ingår

Telefon

Ingår

Tickets

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Kundservicesystem