Testa systemguiden
Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Vad är Onedesk?
OneDesk kombinerar online HelpDesk och projektledningsprogramvara. Hantera dina kunder och administrera teamprojekt med en enda applikation. OneDesk erbjuder en heltäckande lösning för omnikanalhantering som ger dig möjlighet att samordna och optimera din kundinteraktion över olika kanaler. Plattformen är utformad för att hantera alla aspekter av din kundservice och projektledning, med funktioner som centraliserad kommunikation, ärendehantering, automatisering av uppgifter och mer.
Vilka passar Onedesk för?
Oavsett om du arbetar inom kundservice, projektledning eller företagsledning ger OneDesk dig verktygen för att hantera och optimera kundinteraktionen på alla kanaler. Plattformen är lämplig för små och medelstora företag samt större företag som vill ha en plattform att växa med.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Jobbar du för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen härKänner du till Onedesk?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!