Vad är ENIGX?
Historien bakom MPLOYEE och varför det är viktigt för dig att läsa:
MPLOYEE är byggd på kraftfull teknologi utvecklad för att effektivisera kundsupporten.
Ett av våra systerföretag, Grön Elförsörjning, växte på marknaden och fick då ett stort behov av att snabbt effektivisera sin kundsupport. Trycket på deras fantastiska supportteam ökade kraftigt, men bra arbetskraft var svår att hitta, speciellt i den takt företaget växte. Utifrån det behovet föddes MPLOYEE.
Ett team, noga utvalt för uppgiften, sattes ihop för att lösa denna utmaning. Några av våra mest meriterade supportkollegor tillsammans med en handfull utvalda mjukvaruutvecklare och AI- och ML experter skapade en högteknologisk mjukvara för kundsupportens alla behov och utmaningar.
Varför är detta viktigt att veta? Av flera anledningar – men det främsta vi vill lyfta fram är att teknologin inte bara är utvecklas av experter, utan att vi även inkluderat de som faktiskt ska använda den dagligen och som vet exakt vilka behov och utmaningar de behöver lösa i sin vardag. Mjukvaran testades i Live-miljö av supportteamet och resultatet var så framgångsrikt att hela teamet bakom utvecklingen snabbt insåg att även andra kunde ha stor nytta av MPLOYEE.
Teamet och all utveckling flyttades till ENIGX och det är därifrån den fortsatta utvecklingen sker.
Vår kärnprincip är att skapa produkter och teknologi för användarnas problem och utmaningar, och det är så vi skapar fantastisk teknologi och ännu bättre produkter.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
11-500+
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Språk
På vilka språk finns systemet?
DA
EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
Global
SE
DK
FI
NO
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Vad tycker andra om systemet?
Recensioner & Omdömen om ENIGX
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Partner chef•
Mikroföretag•
Verifierad person•
Danmark•
April 2024
Vad gillar du mest?
At platformen har forskellige niveauer af brugervenligheder, så alle lag i organisationen, uanset teknisk kunden kan bruge den. Der er et brugervenligt Dashboard, som bruges af lederne til at oprette kampagner og et API som vores tekniske team er glade for.
Vad gillar du minst?
At der bliver mindre af den menneskelige kontakt, men det er mere generelt for AI.
Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?
- Lead-generering til vores kunder. Væsentlig bedre kvalitet leads, når det er en AI chat-bot der indsamler dem via en samtale, end at forbruger skal udfylde formularer. - Intern vidensbank, al viden er samlet et sted og man kan tilgå den på en intelligent måde.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Jobbar du
för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen här
ENIGX förekommer inom följande kategorier
ENIGX produktfunktionaliteter
Chatbot
AI chatbot
API
Flerspråkstöd
Integrationsmoduler
Kodfri
Koppling till Live Chat
Kundservice
Marknadsföring
Naturligt språk
Regelstyrd chatbot
SMS/meddelanden
Sociala medier integrering
Säljstöd
AI-verktyg
AI-assistent
AI-bild
AI-chatt
AI-författare
AI-ljud
AI-marknadsföring
AI-SEO
AI-video
Helpdesk system
Ansvarsfördelning
Automatiserad ärendehantering
Avvikelsehantering
Behörighetsstyrning
Dashboard med live-tracking
Externt HelpDesk
Integrationsstöd
Internt HelpDesk
Kunskapsbank
Prioriteringsfunktion
Påminnelsefunktion
SLA-hantering
Statistik & Uppföljning
Lead generation-verktyg
360 graders kundkännedom
Analyser och rapporter
Chattlösning
Identifiera webbbesökare (IP-spårning)
Lead Score
Outbound marknadsföring
Prospekteringsverktyg
Triggers
Kundservicesystem
Livechat
Sentimentanalys
Självhjälp
Standardsvar
Statistik och Rapporter
Passar detta
systemet mig?
Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.