HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Kundo-logo

Kundo

Kundo

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 12000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är Kundo?

Vi hjälper dig att göra kundservice enklare med samlad ärendehantering, AI-stöd och self-service-lösningar för återkommande frågor.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
11-500

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Utbildning

Hur kan ni utbilda kunden?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVENNOFIDA

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SENOFIDK

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Recensioner & Omdömen om Kundo

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Support och service
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Produkterna är väldigt bra och enkla att använda

Business Development Project ManagerMedelstort företagVerifierad personSverigeOktober 2020

Vad gillar du mest?

Som företag upplever vi det att Kundo är extremt måna om att vi ska vara nöjda med produkterna och de är villiga att lägga mycket tid vid att lyssna på vår feedback och utveckla tjänsterna efter våra behov. Vi är supernöjda helt enkelt!

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Produkterna är väldigt bra och enkla att använda, de underlättar för både oss som företag, vår kundtjänst och support främst, samt för våra kunder och återförsäljare.

  • Användarvänlighet
  • Support och service
  • Hur nöjd är du överlag?

Den bästa kundservice jag kommit i kontakt med

KundtjänsthandläggareStort företagVerifierad personSverigeOktober 2020

Vad gillar du mest?

Så användbart och användarvänligt verktyg. Har jobbat i det i många år nu och det som redan från början var bra blir bara bättre och bättre. Toppbetyg även i kontakten med supporten, alltid snabba, trevliga och hjälpsamma! Den bästa kundservice som jag kommit i kontakt med.

  • Användarvänlighet
  • Support och service
  • Hur nöjd är du överlag?

Engagemang och kunskap

KundtjänstchefStort företagVerifierad personSverigeOktober 2020

Vad gillar du mest?

Ett djupt och ärligt engagemang. Snabb support. Enkelt och tydligt verktyg

Vad gillar du minst?

Kommer inte på något

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Avlastar kundtjänst i återkommande frågor. Möjliggör hjälp för kunder dygnet runt

  • Användarvänlighet
  • Support och service
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Enkelt gränssnitt

Customer Care ManagerLitet företagVerifierad personSverigeOktober 2020

Vad gillar du mest?

Enkelt gränssnitt, enkelt att arbeta i.

Vad gillar du minst?

Att bli fakturerad i förskott.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Frågeforumet från Kundo fångar upp en stor andel enklare kundserviceärenden så att kunden slipper kontakta oss om dessa.

  • Användarvänlighet
  • Support och service
  • Hur nöjd är du överlag?

Fantastiskt verktyg

KundtjänstchefStort företagVerifierad personSverigeOktober 2020

Vad gillar du mest?

Samarbetet med Kundo. Deras genuina intresse för att hjälpa till med utvecklingen hos oss.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Avlastar kundtjänst, effektiviserar svarshantering. 24 timmars tillgänglighet för kunderna.

  • Användarvänlighet
  • Support och service
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Kundo förekommer inom följande kategorier

Kundo produktfunktionaliteter

Kundservicesystem

Hanteringstid

Ingår

Livechat

Ingår

Prioriteringsfunktion

Ingår

Sentimentanalys

Ingår

Självhjälp

Ingår

Smart arbetsfördelning

Ingår

Standardsvar

Ingår

Statistik och Rapporter

Ingår

Telefon

Ingår

Tickets

Ingår

Ärendestatus

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 12000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Kundservicesystem