HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Kundo

Kundo

Kundo

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är Kundo?

Det enda verktyget ni behöver för all er digitala kundservice. Samla enkelt e-post, chatt, sociala medier, telefon, forum och FAQs på ett och samma ställe.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVENNOFI

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
5000kr/mån

Prismodell

Vilken modell passar din budget?
ModulbaseradAbonnemang

Toppsystem inom Kundservicesystem

Omdömen om Kundo

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

55

Användarvänlighet
Support och service
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

Som företag upplever vi det att Kundo är extremt måna om att vi ska vara nöjda med produkterna och de är villiga att lägga mycket tid vid att lyssna på vår feedback och utveckla tjänsterna efter våra behov. Vi är supernöjda helt enkelt!

Produkterna är väldigt bra och enkla att använda

Business Development Project ManagerMedelstort företagVeriferad personSverige2020

Vad gillar du mest?

Som företag upplever vi det att Kundo är extremt måna om att vi ska vara nöjda med produkterna och de är villiga att lägga mycket tid vid att lyssna på vår feedback och utveckla tjänsterna efter våra behov. Vi är supernöjda helt enkelt!

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Produkterna är väldigt bra och enkla att använda, de underlättar för både oss som företag, vår kundtjänst och support främst, samt för våra kunder och återförsäljare.

  • Användarvänlighet
  • Support och service
  • Hur nöjd är du överlag?

Den bästa kundservice jag kommit i kontakt med

KundtjänsthandläggareStort företagVeriferad personSverige2020

Vad gillar du mest?

Så användbart och användarvänligt verktyg. Har jobbat i det i många år nu och det som redan från början var bra blir bara bättre och bättre. Toppbetyg även i kontakten med supporten, alltid snabba, trevliga och hjälpsamma! Den bästa kundservice som jag kommit i kontakt med.

  • Användarvänlighet
  • Support och service
  • Hur nöjd är du överlag?

Engagemang och kunskap

KundtjänstchefStort företagVeriferad personSverige2020

Vad gillar du mest?

Ett djupt och ärligt engagemang. Snabb support. Enkelt och tydligt verktyg

Vad gillar du minst?

Kommer inte på något

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Avlastar kundtjänst i återkommande frågor. Möjliggör hjälp för kunder dygnet runt

  • Användarvänlighet
  • Support och service
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Enkelt gränssnitt

Customer Care ManagerLitet företagVeriferad personSverige2020

Vad gillar du mest?

Enkelt gränssnitt, enkelt att arbeta i.

Vad gillar du minst?

Att bli fakturerad i förskott.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Frågeforumet från Kundo fångar upp en stor andel enklare kundserviceärenden så att kunden slipper kontakta oss om dessa.

  • Användarvänlighet
  • Support och service
  • Hur nöjd är du överlag?

Fantastiskt verktyg

KundtjänstchefStort företagVeriferad personSverige2020

Vad gillar du mest?

Samarbetet med Kundo. Deras genuina intresse för att hjälpa till med utvecklingen hos oss.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Avlastar kundtjänst, effektiviserar svarshantering. 24 timmars tillgänglighet för kunderna.

  • Användarvänlighet
  • Support och service
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Kundo förekommer inom följande kategorier

Kundo produktfunktionaliteter

Ärendehanteringssystem

360 vy (oneview i realtid)

Ingår

Chat support

Ingår

Delegera & återkoppling av delärenden

Ingår

Digitala formulär & självbetjäning

Ingår

Helpdesk-ärendehantering

Ingår

Integration med ERP/ CRM

Ingår

Inventarier

Ingår

Kundanpassa & modellera rapporter

Ingår

Kundtjänsthantering & support

Ingår

Kunskapsdatabas

Ingår

Mobilanpassad gränsnitt

Ingår

Självbetjäningsportal

Ingår

SLA & eskalering

Ingår

Statistik & uppföljningsmodul

Ingår

Triggers

Ingår

Webhooks & API

Ingår

Ärende- & svarsmallar

Ingår

Kundservicesystem

Livechat

Ingår

Prioriteringsfunktion

Ingår

Smart arbetsfördelning

Ingår

Standardsvar

Ingår

Statistik och Rapporter

Ingår

Tickets

Ingår

Ärendestatus

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här