SuperOffice Service
vs
iBinder

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem

360 vy (oneview i realtid)
Ärende- & svarsmallar
Avvikelsehantering
Chat support
Delegera & återkoppling av delärenden
Digitala formulär & självbetjäning
Helpdesk-ärendehantering
Integration med ERP/ CRM
Inventarier
Kundanpassa & modellera rapporter
Kundtjänsthantering & support
Kunskapsdatabas
Mobilanpassad gränsnitt
Service management
Självbetjäningsportal
SLA & eskalering
Statistik & uppföljningsmodul
Triggers
Webhooks & API
360 vy (oneview i realtid)
Ärende- & svarsmallar
Avvikelsehantering
Chat support
Delegera & återkoppling av delärenden
Digitala formulär & självbetjäning
Helpdesk-ärendehantering
Integration med ERP/ CRM
Inventarier
Kundanpassa & modellera rapporter
Kundtjänsthantering & support
Kunskapsdatabas
Mobilanpassad gränsnitt
Service management
Självbetjäningsportal
SLA & eskalering
Statistik & uppföljningsmodul
Triggers
Webhooks & API

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Dokumenterat minskade svarstider till kund och ökad kundnöjdhet.
  • Enkelt att använda och mobilt.
  • Smarta automatiserade flöden och enkelt att integrera med andra system.
  • Flexibilitet att kunna utveckla SuperOffice-lösningen efter specifika kundbehov.
  • Skapar transparens i organisationen.
  • Tillgång till en kundportal som kan anpassas, tillgänglig 24/7.

Varför väljer man ert system?

1. Enkel och effektiv dokumenthantering – iBinder ersätter traditionella pärmar med en molnbaserad lösning som gör det enkelt att organisera, dela och hitta projektinformation.

2. Bättre samarbete och kontroll – Plattformen ger alla involverade parter tillgång till uppdaterade dokument, minskar fel och säkerställer bättre kommunikation i projekten.

3. Tidsbesparing och ökad effektivitet – Automatiserade processer och ett strukturerat arbetsflöde gör att användare sparar tid och arbetar mer effektivt, samtidigt som risken för missförstånd minimeras.

Varför väljer man er som leverantör?

Din Nordiska CRM leverantör

Grundat i Norge med verksamhet i flertalet länder. I Sverige har vi kontor i både Stockholm och Göteborg. ​

Erfarenhet: I över 30 år har vi hjälpt företag i Norden att hitta, vinna och behålla sina kunder.​

Branscher: Fördjupad branschkunskap leder till kundens framgång och en lång rad referenskunder vi är stolta över. ​

Implementering: Vi har stor erfarenhet efter att ha implementerat flera tusen lösningar. Vi tar bort det som är överflödigt och säkerställer strategisk förankring av din CRM-lösning.​

Varför väljer man er som leverantör?

iBinder är en extremt användarvänlig och intuitiv plattform – iBinder är utformad för enkelhet, så att alla, oavsett teknisk kompetens, kan hantera dokument och samarbete effektivt.

Specialiserad för bygg- och fastighetsbranschen – Plattformen är skräddarsydd för branschens behov, med funktioner som säkerställer trygg och strukturerad hantering av projektdokument.

Säker och pålitlig lösning med kostnadsfri support – iBinder erbjuder säker molnlagring, automatiska uppdateringar och hög datasäkerhet, så att användare alltid har tillgång till uppdaterad och skyddad information.

Hur positionerar ni er på marknaden?

En CRM-partner som ​hjälper dig växa

Framgångsrika affärsrelationer bygger på människor, inte teknik. Ett CRM-system är bara framgångsrikt om det hjälper människor att arbeta smartare, nå intäktsmålen snabbare och få verksamheten att växa på ett hälsosamt sätt. Och som din CRM-partner är vi redo att hjälpa dig att växa.​ I mer än 30 år har vi hjälpt europeiska företag, precis som ditt, att balansera personalens operativa effektivitet och optimera deras processer med hjälp av CRM-teknik. Oavsett om det gäller strategisk implementering eller online-hjälp ser vi till att du får ut det mesta möjliga av vår programvara och får den support du behöver.​

Hur positionerar ni er på marknaden?

1. Anpassad för bygg- och fastighetsbranschen

iBinder är inte ett generellt dokumenthanteringssystem. Det är särskilt utvecklat för bygg-, anläggnings- och fastighetssektorn. Plattformens arbetsflöden, behörigheter och mallar är skräddarsydda för att stödja hela projektets livscykel – från projektering och upphandling till drift och förvaltning.

2. Enkelhet i fokus

Till skillnad från många komplexa företagslösningar fokuserar iBinder på användarvänlighet och enkelhet. Gränssnittet är rent och funktionerna fokuserade på kärnbehov – att lagra, dela och strukturera projektdokument. Det gör plattformen tillgänglig för alla användarnivåer.

3. Samarbete i realtid

iBinder möjliggör smidigt samarbete mellan alla projektparter – entreprenörer, konsulter, beställare och förvaltare – genom att ge alla tillgång till uppdaterade dokument i realtid. Det minimerar versionskonflikter och främjar tydlig kommunikation.

4. Struktur och regelefterlevnad från start

Varje projekt i iBinder startar med färdiga, branschanpassade strukturer och behörighetsnivåer, vilket säkerställer att arbetet sker i linje med god praxis och gällande regelverk – direkt från början.

5. Skandinavisk enkelhet med stark säkerhet

Trots sin enkelhet erbjuder iBinder hög datasäkerhet. Plattformen är GDPR-kompatibel, har automatiska säkerhetskopior och rollbaserade behörigheter, vilket skyddar känslig information utan att komplicera användarupplevelsen.

6. Gratis och tillgänglig support

iBinder erbjuder kostnadsfri support, vilket skiljer sig från många konkurrenter. Användare kan enkelt få hjälp utan extra kostnader – en stor fördel i tidspressade projektmiljöer.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

  • Minimera manuell hantering av inkommande förfrågningar och att "ärenden faller mellan stolarna". Inga fler mejl till egna inkorgar och hantering av ärenden via lappar, listor och excel-ark.
  • Lättare att kartlägga kunden och på ett bättre sätt lösa kundärenden snabbare och smidigare.
  • Effektiv hantering av ärenden oavsett vilken kanal ärendet kommer in via.
  • Tydligt ägarskap kring kunden och dess ärende. Tidsbesparande effekter av att dubbelarbete elimineras.
  • Smidig kunskapsöverföring inom teamet.
  • Ökad transparens och flexibilitet vid sjukdom/ledighet så kunden kan fortsatt få samma höga servicegrad.
  • Mäta och analysera för att kunna effektivisera kundservicehanteringen och öka servicegraden till kunden.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Kundbehov som iBinder möter:

1. Centraliserad dokumenthantering

2. Effektiv kommunikation och samarbete

3. Standardisering och struktur

4. Tidsbesparing och effektivitet

5. Datasäkerhet och spårbarhet

iBinder hjälper dig leverera projektet i tid och enligt budget

Omdömen

Fördelar

Ger en bra överblick i alla inkommande ärenden. Enkelt för användarna att jobba med.
Simpel ärendehantering som skapar bra spårbarhet. Enkelt att samarbeta med andra på företaget genom att tilldela uppgiften.

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Nackdelar

Lite låst i funktionalitet (för tillfället).
Har önskemål om att lilla fritextsökningen söker bredare. Vår kontaktperson på SO tog emot min feedback med intresse och engagemang, ser fram emot vidareutveckling.

Tyvärr, ingen data än.

SuperOffice Service

SuperOffice

Läs mer om SuperOffice Service

iBinder

iBinder

Läs mer om iBinder

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to en_GB siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site