
Vad är SuperOffice Service?
SuperOffice Service hjälper dig att hålla reda på och besvara alla förfrågningar på ett effektivt sätt. Oavsett om förfrågan sker via telefon, e-post, chatt, webbformulär eller sociala medier kan du hjälpa dina kunder snabbt. Tilldela per automatik inkommande förfrågningar rätt kategori och rätt medarbetare. Om en förfrågan inte har besvarats inom en angiven tidsram, kommer systemet automatiskt eskalera ärendet vidare inom organisationen. Snabba responstider leder till högre kundnöjdhet. Med SuperOffice Chat kan du kommunicera med fler kunder samtidigt och snabbt besvara frågor. Detta betyder färre ärenden i kundservicekön och mindre väntetider för kunderna. En ”win-win” situation.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Kundtjänsthantering & support
Helpdesk-ärendehantering
Service management
Avvikelsehantering
Fastighet
System från samma leverantör
Vilka mer system har leverantören?Varför gör man affärer med SuperOffice?
Varför väljer man SuperOffice Service?
- Dokumenterat minskade svarstider till kund och ökad kundnöjdhet.
- Enkelt att använda och mobilt.
- Smarta automatiserade flöden och enkelt att integrera med andra system.
- Flexibilitet att kunna utveckla SuperOffice-lösningen efter specifika kundbehov.
- Skapar transparens i organisationen.
- Tillgång till en kundportal som kan anpassas, tillgänglig 24/7.
Varför väljer man er som leverantör?
- Kunskapen och förståelsen för kundens behov och att vi vågar utmana kunden för att hitta den bästa lösningen. Vi har trots allt 30 års CRM-expertis.
- För att vi "håller våra kunder" i handen genom hela kundresan. När vi har förstått behovet och hittat en lösning, börjar det viktigaste jobbet att implementera på rätt sätt, i tid och att hjälpa kunden att få ut mesta möjliga nytta ut av systemet.
- Vi är ett härligt gäng med glimten i ögat, vi tror starkt på att affärer lyckas man bara med om man fokuserar på att skapa starka relationer till sina kunder. Det är vi bra på. "blink".
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
SuperOffice erbjuder en CRM-lösning som innehåller alla delar som behövs för att kunna hantera hela sin kundresa från marknad och försäljning till kundservice. Det går att välja alla delar samtidigt eller en funktion för att sedan utöka lösningen när nya behov uppstår. Vi använder den senaste teknologin för att våra kunder aldrig ska behöva känna att det bygger in sig i ett hörn där det inte går att utveckla systemet mer.
Vilka behov och utmaningar är det som SuperOffice Service löser för kunden?
- Minimera manuell hantering av inkommande förfrågningar och att "ärenden faller mellan stolarna". Inga fler mejl till egna inkorgar och hantering av ärenden via lappar, listor och Excel-ark.
- Lättare att kartlägga kunden och på ett bättre sätt lösa kundärenden snabbare och smidigare.
- Effektiv hantering av ärenden oavsett vilken kanal ärendet kommer in via.
- Tydligt ägarskap kring kunden och dess ärende. Tidsbesparande effekter av att dubbelarbete elimineras.
- Smidig kunskapsöverföring inom teamet.
- Ökad transparens och flexibilitet vid sjukdom/ledighet så kunden kan fortsatt få samma höga servicegrad.
- Mäta och analysera för att kunna effektivisera kundservicehanteringen och öka servicegraden till kunden.
Omdömen om SuperOffice Service
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Användarvänligheten, bra support!