
Vad är SuperOffice Service?
SuperOffice Service hjälper dig att hålla reda på och besvara alla förfrågningar på ett effektivt sätt. Oavsett om förfrågan sker via telefon, e-post, chatt, webbformulär eller sociala medier kan du hjälpa dina kunder snabbt. Tilldela per automatik inkommande förfrågningar rätt kategori och rätt medarbetare. Om en förfrågan inte har besvarats inom en angiven tidsram, kommer systemet automatiskt eskalera ärendet vidare inom organisationen. Snabba responstider leder till högre kundnöjdhet. Med SuperOffice Chat kan du kommunicera med fler kunder samtidigt och snabbt besvara frågor. Detta betyder färre ärenden i kundservicekön och mindre väntetider för kunderna. Prata med våra experter och boka en kostnadsfri demo redan idag!
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?SaaS / egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Kundtjänsthantering & support
Helpdesk-ärendehantering
Service management
Avvikelsehantering
Fastighet
System från samma leverantör
Vilka mer system har leverantören?Varför gör man affärer med SuperOffice?
Varför väljer man SuperOffice Service?
- Dokumenterat minskade svarstider till kund och ökad kundnöjdhet.
- Enkelt att använda och mobilt.
- Smarta automatiserade flöden och enkelt att integrera med andra system.
- Flexibilitet att kunna utveckla SuperOffice-lösningen efter specifika kundbehov.
- Skapar transparens i organisationen.
- Tillgång till en kundportal som kan anpassas, tillgänglig 24/7.
Varför väljer man er som leverantör?
Din Nordiska CRM leverantör
Grundat i Norge med verksamhet i flertalet länder. I Sverige har vi kontor i både Stockholm och Göteborg.
Erfarenhet: I över 30 år har vi hjälpt företag i Norden att hitta, vinna och behålla sina kunder.
Branscher: Fördjupad branschkunskap leder till kundens framgång och en lång rad referenskunder vi är stolta över.
Implementering: Vi har stor erfarenhet efter att ha implementerat flera tusen lösningar. Vi tar bort det som är överflödigt och säkerställer strategisk förankring av din CRM-lösning.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
En CRM-partner som hjälper dig växa
Framgångsrika affärsrelationer bygger på människor, inte teknik. Ett CRM-system är bara framgångsrikt om det hjälper människor att arbeta smartare, n å intäktsmålen snabbare och få verksamheten att växa på ett hälsosamt sätt. Och som din CRM-partner är vi redo att hjälpa dig att växa. I mer än 30 år har vi hjälpt europeiska företag, precis som ditt, att balansera personalens operativa effektivitet och optimera deras processer med hjälp av CRM-teknik. Oavsett om det gäller strategisk implementering eller online-hjälp ser vi till att du får ut det mesta möjliga av vår programvara och får den support du behöver.
Vilka behov och utmaningar är det som SuperOffice Service löser för kunden?
- Minimera manuell hantering av inkommande förfrågningar och att "ärenden faller mellan stolarna". Inga fler mejl till egna inkorgar och hantering av ärenden via lappar, listor och excel-ark.
- Lättare att kartlägga kunden och på ett bättre sätt lösa kundärenden snabbare och smidigare.
- Effektiv hantering av ärenden oavsett vilken kanal ärendet kommer in via.
- Tydligt ägarskap kring kunden och dess ärende. Tidsbesparande effekter av att dubbelarbete elimineras.
- Smidig kunskapsöverföring inom teamet.
- Ökad transparens och flexibilitet vid sjukdom/ledighet så kunden kan fortsatt få samma höga servicegrad.
- Mäta och analysera för att kunna effektivisera kundservicehanteringen och öka servicegraden till kunden.
Recensioner & Omdömen om SuperOffice Service
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Superoffice är ett CRM-system som upplevs som väldigt nära användaren. Det är tydligt att systemet byggs och vidareutvecklas utifrån riktiga användares vardag och behov. Våra kontaktpersoner på SO är väldigt lyhörda för våra behov. Det är enkelt att få hjälp vid frågor och vi hålls uppdaterade om utvecklingsarbete för befintliga och nya funktioner (vi har fått se utvecklingsplanen och vet att det kommer många nya funktioner och förbättringar, något vi verkligen ser fram emot). Vi har fått en mycket bättre överblick över våra kunder, deras intressen och ser på ett tydligare sätt hur vi bäst kan arbeta med kundrelationerna. Ärendehanteringsdelen är otroligt användbar och mycket användarvänlig. Genom att enkelt kunna kategorisera inkommande externa och interna ärenden och prioritera dessa har vi fått till ett mycket smidigare och snabbare sätt att arbeta både inom och mellan olika avdelningar. En personlig favoritfunktion är kommentarsfunktionen på ärenden.