HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
SuperOffice CRM

SuperOffice CRM

SuperOffice

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Vad är SuperOffice CRM?

SuperOffice CRM tillhandahåller alla integrationer, anpassningar och tillägg som behövs, plus avancerade AI- och automatiseringsfunktioner. Detta ökar inte bara produktiviteten utan bidrar också till att skapa positiva kundupplevelser och bygga lönsamma och långvariga relationer.​ Prata med våra experter och boka en kostnadsfri demo redan idag!

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
11-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Utbildning

Hur kan ni utbilda kunden?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVDANOENFI

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SENODKFIGlobal

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
ca 430kr/mån/anv

System från samma leverantör

Vilka mer system har leverantören?

Varför gör man affärer med SuperOffice?

Varför väljer man SuperOffice CRM?

Hitta nya affärsmöjligheter

Vi hjälper dig med segmentering och bygga pipeline. ​

Vinn fler kunder​

SuperOffice optimerar dina försäljningsprocesser så att du får mer försäljning. ​

Sälj mer till befintliga kunder

Vi ger dig full kontroll över merförsäljning och korsförsäljning. ​

Minska churn

Vi säkerställer en hög servicenivå och kundnöjdhet genom att använda ett helt integrerat ärendehanteringssystem.

Varför väljer man er som leverantör?

Din Nordiska CRM leverantör: Grundat i Norge med verksamhet i flertalet länder. I Sverige har vi kontor i både Stockholm och Göteborg. ​

Erfarenhet: I över 30 år har vi hjälpt företag i Norden att hitta, vinna och behålla sina kunder.​

Branscher: Fördjupad branschkunskap leder till kundens framgång och en lång rad referenskunder vi är stolta över. ​

Implementering: Vi har stor erfarenhet efter att ha implementerat flera tusen lösningar. Vi tar bort det som är överflödigt och säkerställer strategisk förankring av din CRM-lösning.​

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

En CRM-partner som hjälper dig växa​

Framgångsrika affärsrelationer bygger på människor, inte teknik. Ett CRM-system är bara framgångsrikt om det hjälper människor att arbeta smartare, nå intäktsmålen snabbare och få verksamheten att växa på ett hälsosamt sätt. Och som din CRM-partner är vi redo att hjälpa dig att växa.​

I mer än 30 år har vi hjälpt företag att balansera personalens operativa effektivitet och optimera deras processer med hjälp av CRM-teknik. Oavsett om det gäller strategisk implementering eller online-hjälp ser vi till att du får ut det mesta möjliga av vår programvara och får den support du behöver.​

Vilka behov och utmaningar är det som SuperOffice CRM löser för kunden?

SuperOffice Service ger dina serviceteam möjlighet att fånga upp och hantera alla typer av inkommande förfrågningar i rätt tid och med bästa möjliga lösning, vilket minskar kundbortfallet och ökar lojaliteten.​

SuperOffice Sales ger dig de verktyg du behöver för dina säljprocesser och hjälper dina säljteam att uppfylla sina löften, skapa mervärde, uppnå fler avslut och överträffa sina säljmål. ​

SuperOffice Marketing ger marknadsföringsteam möjlighet att leverera storskalig, personanpassad kommunikation till rätt kund med rätt budskap vid rätt tidpunkt, och på så sätt leverera högre avkastning på marknadsinvesteringarna. ​

Recensioner & Omdömen om SuperOffice CRM

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Leasing konsulentMikroföretagVerifierad personDanmarkFebruari 2024

Vad gillar du mest?

At alt vi har vedr vores biler, er samlet. Vi slipper for at skulle sidde med mapper og fysiske papirer. Her samler Super Office alle vores ting.

Vad gillar du minst?

Da det er et "system" så opleves der enkelte udfald hvor den ikke gemmer ordentligt. Support-delen kan være lidt tung, og langsommelig.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

SuperOffice CRM og Service

CRM ansvarligLitet företagVerifierad personDanmarkJanuari 2024

Vad gillar du mest?

Systemet er utrolig let at tilgå, og man kan gradvis udvide og benytte de mange muligheder i systemet. Det er yderst intuitivt at tilgå for alle brugere i vores virksomhed.

Vad gillar du minst?

Vi savner genvejstaster.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Service-modulet har reduceret arbejdsgangene enormt i vores kundeservice, og for første gang er det muligt at kunne måle, hvor ressourcerne primært bliver lagt og på hvilke kundetyper. Salgsgrupper og ledelse kan også let følge med i sager, der har været/er i gang. Det er et stort plus.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?
Operations ManagerLitet företagVerifierad personDanmarkJanuari 2024

Vad gillar du mest?

Nemt og logisk at bruge. Meget brugervenligt og vi kan nemt tilpasse de ting vi har behov for, såsom nye felter, dokumenter osv.

Vad gillar du minst?

At man ikke kan bruge tilbage knappen på webbrowseren.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Bedre opfølgning på vores salg/kunder. Statistik og dashboard på det vi ønsker at se.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Kompetent CRM

Sales ManagerLitet företagVerifierad personDanmarkJanuari 2024

Vad gillar du mest?

Godt og fleksibelt CRM-løsning, som sikrer seriøs behandling af såvel kunder som emner.

Vad gillar du minst?

Kunne klart ønske en anden form at gemme aktiviteter på.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Sikrer punktlig opfølgning baseret på opsamlet historik.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Brugervenligt og intuitivt CRM-system

Leasingchef og CRM-ansvarligLitet företagVerifierad personDanmarkJanuari 2024

Vad gillar du mest?

Systemet er meget brugervenligt, hvilket bevirker at det er nemmere at få medarbejderne til at benytte SuperOffice. Desuden er systemet meget fleksibelt og nemt at tilpasse, så det matcher vores firmas behov. Nogle tilpasninger kan vi nemt selv lave, og andre tilpasninger får vi hjælp til at leverandøren.

Vad gillar du minst?

Nogle gange oplever vi at løsningen kører lidt langsomt, men da det er en online løsning kan det også skyldes vores netværk. Når jeg kontakter supporten hos SuperOffice, tilbyder de at hjælpe med "refreshe" vores løsning, og det plejer som regel at hjælpe.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Systemet hjælper os med at holde styr på vores kunder, og de biler vi har leaset/lejet ud til vores kunder. Det giver os et godt overblik, både på den enkelte kunde, men også på tværs af vores afdelinger, så vi bedre kan arbejde sammen om kunderne. Vi kan nemt se, hvilke nye salgsmuligheder vi har i pipelinen i salgsafdelingen, men også de igangværende kontrakter med vores kunder, som håndteres i vores administration. Vi gemmer e-mails og vigtige dokumenter i SuperOffice, så vi nemt kan se historik på kunderne og servicehistorik på bilerne. Det sparer os for meget tid, at vi har alle informationer samlet ét sted, og gør os mindre sårbare, hvis en medarbejder stopper. Desuden styrer vi udløb af biler via lister direkte i SuperOffice, så vi altid er på forkant og kan være proaktive over for vores kunder.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

SuperOffice CRM förekommer inom följande kategorier

SuperOffice CRM produktfunktionaliteter

CRM

API integration

Ingår

Dashboard - Säljöversikt

Ingår

E-post kampanjer

Ingår

Kalenderintegration & påminnelse

Ingår

Kontakt/ prospect hantering

Ingår

Lead score

Ingår

Leadgeneration via webben

Ingår

Pipe Management

Ingår

Påminnelse

Ingår

Ringa direkt från CRM

Ingår

Ringlistor

Ingår

Skapa dokument & avtal

Ingår

Skicka nyhetsbrev från CRM

Ingår

Sociala Media integration

Ingår

Spåra leads

Går att lägga till

Säljprognoser & data

Ingår

Utbildning

Ingår

Återförsäljare

Ingår

CRM för fältsäljare

Budgetprognos

Ingår

Datatransfereringar

Ingår

Hantera leads

Ingår

Interaktionsspårning

Ingår

Kundsignering på fält

Går att lägga till

Personliga profiler

Ingår

Territorium hantering

Ingår

Ärendehantering

Ingår

Säljstödssystem

E-post kampanjer

Ingår

Kalenderintegration och påminnelser

Ingår

Kontakt och prospect hantering

Ingår

Pipe management

Ingår

Skapa dokument och avtal

Ingår

Statistik och rapporter

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Om SuperOffice

Varje dag samlas vi kring vår viktigaste uppgift – nämligen att skapa en CRM-mjukvara som säkerställer att du kan bygga goda och lojala relationer med dina kunder. På SuperOffice har vi ett genuint intresse för våra kunder och de utmaningar de möter i vardagen. Vi är övertygade om att varje kundrelation är lika viktig. Vi är också säkra på att om kunden tas om hand, utvecklas och respekteras kommer det att leda till mer försäljning, snabbare framgång och tillväxt. Det är därför vi finns. Vi tror att människor med en positiv attityd når bättre resultat än andra. Hos oss lägger vi vikt vid att hålla vad vi lovar och därför möter vi alla med ett öppet sinne och ett vänligt leende.​