HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
SuperOffice CRM

SuperOffice CRM

SuperOffice

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Vad är SuperOffice CRM?

SuperOffice CRM tillhandahåller alla integrationer, anpassningar och tillägg som behövs, plus avancerade AI- och automatiseringsfunktioner. Detta ökar inte bara produktiviteten utan bidrar också till att skapa positiva kundupplevelser och bygga lönsamma och långvariga relationer.​ Prata med våra experter och boka en kostnadsfri demo redan idag!

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
11-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

SaaS / egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SENODKFIGlobal

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVDANOENFI

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
ca 430kr/mån/anv

Prismodell

Vilken modell passar din budget?
ModulbaseradAbonnemangLicens

System från samma leverantör

Vilka mer system har leverantören?

Varför gör man affärer med SuperOffice?

Varför väljer man SuperOffice CRM?

Hitta nya affärsmöjligheter

Vi hjälper dig med segmentering och bygga pipeline. ​

Vinn fler kunder​

SuperOffice optimerar dina försäljningsprocesser så att du får mer försäljning. ​

Sälj mer till befintliga kunder

Vi ger dig full kontroll över merförsäljning och korsförsäljning. ​

Minska churn

Vi säkerställer en hög servicenivå och kundnöjdhet genom att använda ett helt integrerat ärendehanteringssystem.

Varför väljer man er som leverantör?

Din Nordiska CRM leverantör: Grundat i Norge med verksamhet i flertalet länder. I Sverige har vi kontor i både Stockholm och Göteborg. ​

Erfarenhet: I över 30 år har vi hjälpt företag i Norden att hitta, vinna och behålla sina kunder.​

Branscher: Fördjupad branschkunskap leder till kundens framgång och en lång rad referenskunder vi är stolta över. ​

Implementering: Vi har stor erfarenhet efter att ha implementerat flera tusen lösningar. Vi tar bort det som är överflödigt och säkerställer strategisk förankring av din CRM-lösning.​

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

En CRM-partner som hjälper dig växa​

Framgångsrika affärsrelationer bygger på människor, inte teknik. Ett CRM-system är bara framgångsrikt om det hjälper människor att arbeta smartare, nå intäktsmålen snabbare och få verksamheten att växa på ett hälsosamt sätt. Och som din CRM-partner är vi redo att hjälpa dig att växa.​

I mer än 30 år har vi hjälpt företag att balansera personalens operativa effektivitet och optimera deras processer med hjälp av CRM-teknik. Oavsett om det gäller strategisk implementering eller online-hjälp ser vi till att du får ut det mesta möjliga av vår programvara och får den support du behöver.​

Vilka behov och utmaningar är det som SuperOffice CRM löser för kunden?

SuperOffice Service ger dina serviceteam möjlighet att fånga upp och hantera alla typer av inkommande förfrågningar i rätt tid och med bästa möjliga lösning, vilket minskar kundbortfallet och ökar lojaliteten.​

SuperOffice Sales ger dig de verktyg du behöver för dina säljprocesser och hjälper dina säljteam att uppfylla sina löften, skapa mervärde, uppnå fler avslut och överträffa sina säljmål. ​

SuperOffice Marketing ger marknadsföringsteam möjlighet att leverera storskalig, personanpassad kommunikation till rätt kund med rätt budskap vid rätt tidpunkt, och på så sätt leverera högre avkastning på marknadsinvesteringarna. ​

Recensioner & Omdömen om SuperOffice CRM

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

4.345

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

Anpassningsbart efter våra behov.

Anpassningsbart CRM

CROLitet företagVerifierad personJuni 2023

Vad gillar du mest?

Anpassningsbart efter våra behov.

Vad gillar du minst?

Begränsat stöd för avancerade workflows.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Att ha full kontroll över hela kundresan.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

SäljchefLitet företagVerifierad personApril 2023

Vad gillar du mest?

Många funktioner, bra möjlighet att koppla ihop med andra tjänster och synka in mer data. Bra support och kundservice.

Vad gillar du minst?

Ibland kan man känna att vissa fält fylls i på ett ologiskt sätt. (mindre problem)

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Riktigt bra CRM och service program

ReklamationsansvarigLitet företagVerifierad personMars 2023

Vad gillar du mest?

Dashboard och alla konfigurationer man kan göra. Snabbt och enkelt får man en skräddarsydd överblick genom diagram, perfekt när man skall sammanställa diverse rapporter.

Vad gillar du minst?

Att ärenden är kopplade emot kontaktpersoner istället för själva företaget

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

SuperOffice löser dilemmat med otalet olika mail och samlar enkelt upp/ihop allt till en tråd. Detta ger ärendehanteringen en professionell känsla när man snabbt kan svara även på historiska inlägg

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Mycket bra och utvecklat CRM system

Office managerLitet företagVerifierad personMars 2023

Vad gillar du mest?

Alla möjligheter som SuperOffice innehar, ett mycket välutformat CRM program.

Vad gillar du minst?

Det kan vara svårt att lära sig alla funktioner och hitta rätt.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

SuperOffice

ServicechefLitet företagVerifierad personMars 2023

Vad gillar du mest?

Mängden information som går att få fram i form av urval, statistik och ärendehantering samt att vi genomgående i organisationen oavsett arbetsområde arbetar i samma system.

Vad gillar du minst?

Det är ganska svårt att få fram precis den datan man vill genom att själv klicka sig fram utan support, detta pga att det är många steg att gå genom samt inställningar som behöver ligga till grund först.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

SuperOffice CRM förekommer inom följande kategorier

SuperOffice CRM produktfunktionaliteter

CRM

API integration

Ingår

Dashboard - Säljöversikt

Ingår

E-post kampanjer

Ingår

Kalenderintegration & påminnelse

Ingår

Kontakt/ prospect hantering

Ingår

Lead score

Ingår

Leadgeneration via webben

Ingår

Marketing automation

Ingår

Områdeshantering

Ingår

Pipe Management

Ingår

Påminnelse

Ingår

Ringa direkt från CRM

Ingår

Ringlistor

Ingår

Skapa dokument & avtal

Ingår

Skicka nyhetsbrev från CRM

Ingår

Sociala Media integration

Ingår

Spåra leads

Går att lägga till

Säljgamification

Går att lägga till

Säljprognoser & data

Ingår

Utbildning

Ingår

Ärendehantering

Ingår

Återförsäljare

Ingår

CRM för fältsäljare

Budgetprognos

Ingår

Datatransfereringar

Ingår

Hantera leads

Ingår

Interaktionsspårning

Ingår

Kundsignering på fält

Går att lägga till

Personliga profiler

Ingår

Territorium hantering

Ingår

Ärendehantering

Ingår

Säljstödssystem

E-post kampanjer

Ingår

Kalenderintegration och påminnelser

Ingår

Kontakt och prospect hantering

Ingår

Pipe management

Ingår

Skapa dokument och avtal

Ingår

Statistik och rapporter

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Om SuperOffice

Varje dag samlas vi kring vår viktigaste uppgift – nämligen att skapa en CRM-mjukvara som säkerställer att du kan bygga goda och lojala relationer med dina kunder. På SuperOffice har vi ett genuint intresse för våra kunder och de utmaningar de möter i vardagen. Vi är övertygade om att varje kundrelation är lika viktig. Vi är också säkra på att om kunden tas om hand, utvecklas och respekteras kommer det att leda till mer försäljning, snabbare framgång och tillväxt. Det är därför vi finns. Vi tror att människor med en positiv attityd når bättre resultat än andra. Hos oss lägger vi vikt vid att hålla vad vi lovar och därför möter vi alla med ett öppet sinne och ett vänligt leende.​