Summera Support
vs
Dstny
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
695 kr/mån
-
Produktfunktionaliteter i AI Receptionist
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Enkelt att använda med minimalt utbildningsbehov
- Skräddarsytt för olika arbetsmetoder och branscher, vilket ger användarna en trygghet
Varför väljer man ert system?
- En plattform för hela din kommunikation: Telefoni, video, chatt och integrationer samlat på ett ställe.
- Operatörsoberoende frihet: Byt operatör när du vill
- Smartare arbete med AI: Automatiserade flöden och smart samtalshantering gör arbetsdagen effektivare.
Varför väljer man er som leverantör?
- Snabbt att komma igång utan krångel
- Lyssnar och tillgodoser kundens behov
- Bra och snabb support
Varför väljer man er som leverantör?
- Enkelhet i fokus: Vi gör telefoni, chatt och video sömlöst och lättanvänt för alla på företaget.
- Kundnära utveckling: Vi utvecklar nya funktioner tillsammans med våra kunder och partners.
- Driftssäker innovation: Egenutvecklad teknik som ständigt förfinas för framtidens behov.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Konkurrenskraftig prissättning, driftsäkert och lättanvänt.
Vi är snabba på bollen och siktar alltid på att hitta den bästa lösningen för er. Med oss som leverantör slipper ni långa projektplaner för att komma igång eller få ändringar implementerade.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Dstny är en nordisk ledare inom molnbaserad företagskommunikation. Vi äger vår egen plattform och är helt operatörsoberoende – vilket ger våra kunder frihet, flexibilitet och trygghet.
Genom att integrera smarta AI-lösningar direkt i våra tjänster hjälper vi företag att effektivisera kundmöten, arbetsflöden och interna processer.
Vi arbetar nära varje kund, med ett dedikerat team och lokal support, för att skräddarsy lösningar som verkligen möter verksamhetens unika behov – både idag och när nya krav växer fram.
Med innovation, tillgänglighet och en äkta partnermentalitet är Dstny det självklara valet för företag som vill framtidssäkra sin kommunikation och skapa affärsnytta med teknik som alltid ligger steget före.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Summera Support ser till att inga ärenden hamnar mellan stolarna och er personal har alltid en tydlig bild över ärenden som ska utföras. Få en bra överblick av hela kedjan från start av ett ärende till slutrapportering och statistik (koppla på fakturering av ärenden via våra kopplingar till Visma och Fortnox).
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vi hjälper företag att kommunicera smartare och mer effektivt, exempelvis:
- Läkare Utan Gränser: Fick en flexibel, säker växel som möjliggör snabba insatser globalt.
- Svanströms El & VVS: Dubblerade antalet hanterade samtal utan att anställa fler – tack vare vår molnväxel.
- Mansjouren: Fick trygg, tillgänglig telefoni med hög kapacitet och minimal administration.
Omdömen
Baserat på 13 omdömen
Baserat på 8 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.