Vad är Summera Support?
Modernisera hur ni hanterar era ärenden, felanmälan, serviceuppdrag eller er kundtjänst med hjälp av Summera Support - oavsett vilken bransch ni verkar inom.
Med vår webbaserade lösning kan ni enkelt samla in olika ärenden och uppnå ett effektivare arbetssätt som är skräddarsytt för just er organisation.
Genom att använda Summera Support tar ni steget från att hantera uppgifter manuellt med papper och penna till en digital arbetsmetod. Detta förenklar arbetet både för er personal på fältet och administratörerna på kontoret. Summera Support används av hundratals nöjda kunder i olika branscher.
- Arbetsorder och serviceuppdrag på fältet för serviceföretag
- Felanmälan och teknisk förvaltning inom fastighet
- Hantering av reklamation, garanti och produktsupport
- Ärendehantering, kundtjänst och internsupport
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Utbildning
Hur kan ni utbilda kunden?Språk
På vilka språk finns systemet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Pris från
Listpris från leverantör:Varför gör man affärer med Summera Support?
Varför väljer man Summera Support?
- Enkelt att använda med minimalt utbildningsbehov
- Skräddarsytt för olika arbetsmetoder och branscher, vilket ger användarna en trygghet
Varför väljer man er som leverantör?
- Snabbt att komma igång utan krångel
- Lyssnar och tillgodoser kundens behov
- Bra och snabb support
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Konkurrenskraftig prissättning, driftsäkert och lättanvänt.
Vi är snabba på bollen och siktar alltid på att hitta den bästa lösningen för er. Med oss som leverantör slipper ni långa projektplaner för att komma igång eller få ändringar implementerade.
Vilka behov och utmaningar är det som Summera Support löser för kunden?
Summera Support ser till att inga ärenden hamnar mellan stolarna och er personal har alltid en tydlig bild över ärenden som ska utföras. Få en bra överblick av hela kedjan från start av ett ärende till slutrapportering och statistik (koppla på fakturering av ärenden via våra kopplingar till Visma och Fortnox).
Recensioner & Omdömen om Summera Support
Vad tycker andra om systemet?