Summera Support eller Sweet Systems
Summera Support
Summera SupportSweet Systems
Sweet Systems ABFöretagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:695 kr/mån
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
- Enkelt att använda med minimalt utbildningsbehov
- Skräddarsytt för olika arbetsmetoder och branscher, vilket ger användarna en trygghet
Sweet CRM: Optimera och förbättra produktiviteten med lätthet med Sweet CRM. Automatisera dina verksamhetsprocesser smidigt och enkelt.
Sweet Forms: Onlineverktyget där du skapar och publicerar digitala och automatiserade formulär på nolltid, på ett säkert och enkelt sätt.
Sweet Automation: Enkla och kraftfulla automatiseringar för datadrivna beslut och ökad effektivitet, där du bestämmer reglerna.
Sweet Performance: Mät prestanda och nyckeltal med Sweets lättanvända dashboards där allt faller på plats.
- Snabbt att komma igång utan krångel
- Lyssnar och tillgodoser kundens behov
- Bra och snabb support
1. Sweet Systems är den svenska aktören som finns med längs vägen och med sin breda erfarenhet har en god insikt i hur verksamheter skiljer sig åt och att förståelse för processerna är nyckeln till en lyckad implementering.
2. Enkelt är grundstenen i våra verktyg som inte kräver stora utvecklingsprocesser och gör det möjligt för verksamheterna att själva konfigurera våra lösningar efter behovens utveckling vilket skapar förutsättningarna för att kunna skala upp utan långa ledtider.
3. Vi växer med våra kunder i fokus och med oss som leverantör är man en del i utvecklingen frammåt och möts utav ett engagerat team som är tillmötesgående och supporten man behöver är alltid nära till hands.
Summera Support ser till att inga ärenden hamnar mellan stolarna och er personal har alltid en tydlig bild över ärenden som ska utföras. Få en bra överblick av hela kedjan från start av ett ärende till slutrapportering och statistik (koppla på fakturering av ärenden via våra kopplingar till Visma och Fortnox).
1. Genom att digitalisera och automatisera verksamhetens processer minskar våra lösningar riskerna för ärenden som glöms bort eller går förlorade. Denna automatisering eliminerar manuella misstag och säkerställer att alla aktiviteter hanteras effektivt.
2. Med vår lösning får kunderna en fullständig överblick som gör det enklare att visualisera, utvärdera och handla. Detta bidrar till att identifiera och minska tidstjuvar och flaskhalsar som tidigare kan ha gått obemärkta.
3. Vi förstår att digitalisering och automatisering kan vara tidskrävande och belasta utvecklingsavdelningen. Därför erbjuder vi "low code"-verktyg som tillåter verksamhetspersonal att självständigt hantera uppgifter. Detta minskar ledtiderna, möjliggör att även lägre prioriterade projekt kan genomföras, och låter IT-avdelningen fokusera på kärnverksamheten.
Produktfunktionaliteter i Kundservicesystem
- Hanteringstid:Ingår
- Livechat:
- Prioriteringsfunktion:Ingår
- Sentimentanalys:
- Självhjälp:
- Smart arbetsfördelning:Ingår
- Standardsvar:Ingår
- Statistik och Rapporter:Ingår
- Telefon:Går att lägga till
- Tickets:Ingår
- Ärendestatus:Ingår
- Hanteringstid:Ingår
- Livechat:Går att lägga till
- Prioriteringsfunktion:Ingår
- Sentimentanalys:
- Självhjälp:Ingår
- Smart arbetsfördelning:Ingår
- Standardsvar:Ingår
- Statistik och Rapporter:Ingår
- Telefon:
- Tickets:Ingår
- Ärendestatus:Ingår
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
- 360 vy (oneview i realtid):Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Chat support:
- Delegera & återkoppling av delärenden:Ingår
- Digitala formulär & självbetjäning:Ingår
- Helpdesk-ärendehantering:Ingår
- Integration med ERP/ CRM:Går att lägga till
- Inventarier:Går att lägga till
- Kundanpassa & modellera rapporter:Ingår
- Kundtjänsthantering & support:Ingår
- Kunskapsdatabas:Går att lägga till
- Mobilanpassad gränsnitt:Ingår
- Service management:Ingår
- Självbetjäningsportal:
- SLA & eskalering:Går att lägga till
- Statistik & uppföljningsmodul:Ingår
- Triggers:Ingår
- Webhooks & API:Ingår
- Ärende- & svarsmallar:Ingår
- 360 vy (oneview i realtid):Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Chat support:
- Delegera & återkoppling av delärenden:Ingår
- Digitala formulär & självbetjäning:Ingår
- Helpdesk-ärendehantering:Ingår
- Integration med ERP/ CRM:Ingår
- Inventarier:
- Kundanpassa & modellera rapporter:Ingår
- Kundtjänsthantering & support:Ingår
- Kunskapsdatabas:
- Mobilanpassad gränsnitt:Ingår
- Service management:Ingår
- Självbetjäningsportal:Ingår
- SLA & eskalering:Ingår
- Statistik & uppföljningsmodul:Ingår
- Triggers:Ingår
- Webhooks & API:Ingår
- Ärende- & svarsmallar:Ingår
Produktfunktionaliteter i Fältservice
- Artikelregister med priser:Ingår
- Avtalshantering:Går att lägga till
- Checklista:Ingår
- Dashboard & lönsamhetsanalys:Ingår
- Digital signering:Går att lägga till
- Dispatch:Ingår
- Dokumenthantering:Ingår
- GDPR-stöd:Ingår
- GPS-stöd:Ingår
- Integration lönesystem/ bokföring:Ingår
- Kundportal - tillgång till projektstatus:Ingår
- Logga materialförbrukning:Ingår
- Offertverktyg:Ingår
- Projektkopplad utläggsregistrering:Ingår
- Schemaläggning:
- Tidrapportering:Går att lägga till
- Artikelregister med priser:Ingår
- Avtalshantering:Ingår
- Checklista:Ingår
- Dashboard & lönsamhetsanalys:Ingår
- Digital signering:Ingår
- Dispatch:Ingår
- Dokumenthantering:Ingår
- GDPR-stöd:Ingår
- GPS-stöd:Ingår
- Integration lönesystem/ bokföring:Ingår
- Kundportal - tillgång till projektstatus:Ingår
- Logga materialförbrukning:Ingår
- Offertverktyg:Ingår
- Projektkopplad utläggsregistrering:Ingår
- Schemaläggning:Ingår
- Tidrapportering:Ingår