
Vad är Sweet Systems?
Det självklara valet för dig som är i behov av att automatisera processer och vara proaktiv i ditt kundarbete. Med Sweet Ärendehantering får du en tydlig överblick och kartläggning av kunden. Genom att enkelt tilldela inkommande ärenden till rätt person/kategori säkerställer man att inget faller mellan stolarna. Flexibelt system med mobilanpassad 360 vy.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?SaaS / egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Kundtjänsthantering & support
Helpdesk-ärendehantering
Service management
Avvikelsehantering
Fastighet
System från samma leverantör
Vilka mer system har leverantören?Testa systemguiden
Gör som 7000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Varför gör man affärer med Sweet Systems AB?
Varför väljer man Sweet Systems?
- Möjlighet att hantera intern och extern kommunikation på ett ställe, både med kunder och övriga parter
- Användarvänligt och mobilanpassat
- Flexibelt och anpassningsbart system
- Tillgång till kundportal 24/7
- Optimering, datavisualisering och uppföljning
Varför väljer man er som leverantör?
- Sweet är duktiga på att översätta verksamhetsbehov till fantastiska IT-stöd
- Med en lång erfarenhet av implementeringar av både komplexa och enkla projekt, kan vi erbjuda fantastiska resultat för era kunder genom effektivitet
- Vi är engagerade med snabba ledtider och god support
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Sweet är ett bolag som alltid har kundprocessen som utgångspunkt. Vi tror att samarbetet mellan sälj, marknad, support och back-office bör vara integrerat och arbeta mot samma mål för ett effektivare arbete och fler och nöjdare kunder. Därför levererar vi lösningar som underlättar arbetet för dig och dina kunder. Vi är en leverantör som man växer med och som stöttar er genom hela er resa.
Vilka behov och utmaningar är det som Sweet Systems löser för kunden?
- Undviker att ärenden faller mellan stolarna. Med alla ärenden samlade på ett ställe är det enkelt att prioritera, tilldela till rätt person och följa upp.
- Genom att använda Sweet Ärendehantering är det möjligt att skala upp sin verksamhet utan ett adderat personalbehov.
- Sänkta ledtider, nöjdare kunder och bättre överblick.
Omdömen om Sweet Systems
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Alla som har med kunden att göra får rätt information vid rätt tillfälle