Sweet Systems eller Lime CRM
Sweet Systems
Sweet Systems ABLime CRM
Lime TechnologiesFöretagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:från 600 kr per månad och användare
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
Sweet CRM: Optimera och förbättra produktiviteten med lätthet med Sweet CRM. Automatisera dina verksamhetsprocesser smidigt och enkelt.
Sweet Forms: Onlineverktyget där du skapar och publicerar digitala och automatiserade formulär på nolltid, på ett säkert och enkelt sätt.
Sweet Automation: Enkla och kraftfulla automatiseringar för datadrivna beslut och ökad effektivitet, där du bestämmer reglerna.
Sweet Performance: Mät prestanda och nyckeltal med Sweets lättanvända dashboards där allt faller på plats.
- Flexibilitet: Lime CRM är anpassningsbart efter ert behov, litet som stort. Lime CRM växer med ert företags behov.
- Branschlösningar: Vi har flexibla paket anpassade för olika branscher som förenklar er vardag, med de vanligaste tilläggen för varje branschs specifika behov.
- En partner att förhålla sig till: Vi utvecklar inte bara CRM. Vi säljer, driftsätter, ger support och lär ut CRM. Vi hjälper er under hela resan med ert CRM system och finns här som en långvarig partner att arbeta med.
1. Sweet Systems är den svenska aktören som finns med längs vägen och med sin breda erfarenhet har en god insikt i hur verksamheter skiljer sig åt och att förståelse för processerna är nyckeln till en lyckad implementering.
2. Enkelt är grundstenen i våra verktyg som inte kräver stora utvecklingsprocesser och gör det möjligt för verksamheterna att själva konfigurera våra lösningar efter behovens utveckling vilket skapar förutsättningarna för att kunna skala upp utan långa ledtider.
3. Vi växer med våra kunder i fokus och med oss som leverantör är man en del i utvecklingen frammåt och möts utav ett engagerat team som är tillmötesgående och supporten man behöver är alltid nära till hands.
- Expertis: - Vi har 100% fokus på CRM, vilket gör att vi är riktigt bra på det vi gör!
- Enkelhet: Vi gör allt själva, det finns inga mellanhänder eller externa konsulter i vår kedja. Vi hjälper dig med utveckling, införande och support och tar ansvar för allt i kedjan. Det ska vara enkelt att vara kund hos oss.
- Engagemang: Vi levererar alltid våra CRM-lösningar med en stor dos kärlek och personlighet, hos oss är du aldrig en i mängden!
1. Genom att digitalisera och automatisera verksamhetens processer minskar våra lösningar riskerna för ärenden som glöms bort eller går förlorade. Denna automatisering eliminerar manuella misstag och säkerställer att alla aktiviteter hanteras effektivt.
2. Med vår lösning får kunderna en fullständig överblick som gör det enklare att visualisera, utvärdera och handla. Detta bidrar till att identifiera och minska tidstjuvar och flaskhalsar som tidigare kan ha gått obemärkta.
3. Vi förstår att digitalisering och automatisering kan vara tidskrävande och belasta utvecklingsavdelningen. Därför erbjuder vi "low code"-verktyg som tillåter verksamhetspersonal att självständigt hantera uppgifter. Detta minskar ledtiderna, möjliggör att även lägre prioriterade projekt kan genomföras, och låter IT-avdelningen fokusera på kärnverksamheten.
Har du behov av CRM och helpdesk? Är arbetsorder och fastighetsregister något du sysslar med? Behöver du enkelt få överblick över viktiga KPIer i er verksamhet? Vi har färdiga paketlösningar för branscher och addons som lyfter ditt CRM till nya höjder. Ett flexibelt CRM-system ska innehålla precis det du behöver, utan onödiga tillägg!
Produktfunktionaliteter i CRM
- API integration:Ingår
- Dashboard - Säljöversikt:Ingår
- Digital signering :Ingår
- E-post kampanjer:Ingår
- Integrerade säljprocesser:Ingår
- Kalenderintegration & påminnelse:Ingår
- Kontakt/ prospect hantering:Ingår
- Lead score:Ingår
- Leadgeneration via webben:Ingår
- Offertkonfigurator/CPQ :Ingår
- Pipe Management:Ingår
- Påminnelse:Ingår
- Ringa direkt från CRM:Ingår
- Ringlistor:Ingår
- Skapa dokument & avtal:Ingår
- Skicka nyhetsbrev från CRM:Ingår
- Sociala Media integration:
- Spåra leads:Ingår
- Säljprognoser & data:Ingår
- Utbildning:
- Återförsäljare:Ingår
- API integration:Ingår
- Dashboard - Säljöversikt:Ingår
- Digital signering :Ingår
- E-post kampanjer:Ingår
- Integrerade säljprocesser:Ingår
- Kalenderintegration & påminnelse:Ingår
- Kontakt/ prospect hantering:Ingår
- Lead score:Ingår
- Leadgeneration via webben:Ingår
- Offertkonfigurator/CPQ :Ingår
- Pipe Management:Ingår
- Påminnelse:Ingår
- Ringa direkt från CRM:Ingår
- Ringlistor:Ingår
- Skapa dokument & avtal:Ingår
- Skicka nyhetsbrev från CRM:Ingår
- Sociala Media integration:Ingår
- Spåra leads:Ingår
- Säljprognoser & data:Ingår
- Utbildning:
- Återförsäljare:Ingår
Produktfunktionaliteter i Kundservicesystem
- Hanteringstid:Ingår
- Livechat:Går att lägga till
- Prioriteringsfunktion:Ingår
- Sentimentanalys:
- Självhjälp:Ingår
- Smart arbetsfördelning:Ingår
- Standardsvar:Ingår
- Statistik och Rapporter:Ingår
- Telefon:
- Tickets:Ingår
- Ärendestatus:Ingår
- Hanteringstid:Ingår
- Livechat:Ingår
- Prioriteringsfunktion:Ingår
- Sentimentanalys:
- Självhjälp:Ingår
- Smart arbetsfördelning:Ingår
- Standardsvar:Ingår
- Statistik och Rapporter:Ingår
- Telefon:Ingår
- Tickets:Ingår
- Ärendestatus:Ingår
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
- 360 vy (oneview i realtid):Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Chat support:
- Delegera & återkoppling av delärenden:Ingår
- Digitala formulär & självbetjäning:Ingår
- Helpdesk-ärendehantering:Ingår
- Integration med ERP/ CRM:Ingår
- Inventarier:
- Kundanpassa & modellera rapporter:Ingår
- Kundtjänsthantering & support:Ingår
- Kunskapsdatabas:
- Mobilanpassad gränsnitt:Ingår
- Service management:Ingår
- Självbetjäningsportal:Ingår
- SLA & eskalering:Ingår
- Statistik & uppföljningsmodul:Ingår
- Triggers:Ingår
- Webhooks & API:Ingår
- Ärende- & svarsmallar:Ingår
- 360 vy (oneview i realtid):Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Chat support:Ingår
- Delegera & återkoppling av delärenden:Ingår
- Digitala formulär & självbetjäning:Ingår
- Helpdesk-ärendehantering:Ingår
- Integration med ERP/ CRM:Ingår
- Inventarier:Ingår
- Kundanpassa & modellera rapporter:Ingår
- Kundtjänsthantering & support:Ingår
- Kunskapsdatabas:Ingår
- Mobilanpassad gränsnitt:Ingår
- Service management:Ingår
- Självbetjäningsportal:Ingår
- SLA & eskalering:Ingår
- Statistik & uppföljningsmodul:Ingår
- Triggers:Ingår
- Webhooks & API:Ingår
- Ärende- & svarsmallar:Ingår
Produktfunktionaliteter i Fältservice
- Artikelregister med priser:Ingår
- Avtalshantering:Ingår
- Checklista:Ingår
- Dashboard & lönsamhetsanalys:Ingår
- Digital signering:Ingår
- Dispatch:Ingår
- Dokumenthantering:Ingår
- GDPR-stöd:Ingår
- GPS-stöd:Ingår
- Integration lönesystem/ bokföring:Ingår
- Kundportal - tillgång till projektstatus:Ingår
- Logga materialförbrukning:Ingår
- Offertverktyg:Ingår
- Projektkopplad utläggsregistrering:Ingår
- Schemaläggning:Ingår
- Tidrapportering:Ingår
- Artikelregister med priser:Ingår
- Avtalshantering:Ingår
- Checklista:Ingår
- Dashboard & lönsamhetsanalys:Ingår
- Digital signering:Ingår
- Dispatch:Ingår
- Dokumenthantering:Ingår
- GDPR-stöd:Ingår
- GPS-stöd:
- Integration lönesystem/ bokföring:Ingår
- Kundportal - tillgång till projektstatus:Ingår
- Logga materialförbrukning:Ingår
- Offertverktyg:
- Projektkopplad utläggsregistrering:
- Schemaläggning:Ingår
- Tidrapportering:Ingår
Produktfunktionaliteter i Helpdesk system
- Ansvarsfördelning:
- Automatiserad ärendehantering:Ingår
- Avvikelsehantering:
- Behörighetsstyrning:Ingår
- Dashboard med live-tracking:Ingår
- Externt HelpDesk:Ingår
- Integrationsstöd:Ingår
- Internt HelpDesk:Ingår
- Kunskapsbank:Ingår
- Prioriteringsfunktion:Ingår
- Påminnelsefunktion:Ingår
- SLA-hantering:Ingår
- Statistik & Uppföljning:Ingår
- Ansvarsfördelning:Ingår
- Automatiserad ärendehantering:Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Behörighetsstyrning:Ingår
- Dashboard med live-tracking:Ingår
- Externt HelpDesk:Ingår
- Integrationsstöd:Ingår
- Internt HelpDesk:Ingår
- Kunskapsbank:Ingår
- Prioriteringsfunktion:Ingår
- Påminnelsefunktion:Ingår
- SLA-hantering:Ingår
- Statistik & Uppföljning:Ingår