Flowfactory
vs
ServiceDesk Plus
Företagsstorlek
Antal anställda
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Plattform
Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Prisinformation
Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
360 vy (oneview i realtid)
Ärende- & svarsmallar
Avvikelsehantering
Chat support
Delegera & återkoppling av delärenden
Digitala formulär & självbetjäning
Helpdesk-ärendehantering
Integration med ERP/ CRM
Inventarier
Kundanpassa & modellera rapporter
Kundtjänsthantering & support
Kunskapsdatabas
Mobilanpassad gränsnitt
Service management
Självbetjäningsportal
SLA & eskalering
Statistik & uppföljningsmodul
Triggers
Webhooks & API
360 vy (oneview i realtid)
Ärende- & svarsmallar
Avvikelsehantering
Chat support
Delegera & återkoppling av delärenden
Digitala formulär & självbetjäning
Helpdesk-ärendehantering
Integration med ERP/ CRM
Inventarier
Kundanpassa & modellera rapporter
Kundtjänsthantering & support
Kunskapsdatabas
Mobilanpassad gränsnitt
Service management
Självbetjäningsportal
SLA & eskalering
Statistik & uppföljningsmodul
Triggers
Webhooks & API
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Snabbt och enkelt: bygg en applikation på bara 8 veckor
- Flexibelt: enkelt att justera och bygga om vartefter förutsättningarna ändras
- Säkert: används inom offentlig sektor och organisationer med höga säkerhetskrav
- Visuell och användarnära utveckling
Varför väljer man ert system?
Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
- 100% fokus på användaren: Vi jobbar i små team och bygger applikationen tillsammans med den som kan era processer och behov allra bäst
- Erfarenhet: med 10 år på marknaden är Flowfactory beprövat i små såväl som stora kunder inom näringsliv och offentlig sektor
- Engagemang: Vi är ett svenskt bolag som alltid levererar med en stor dos kärlek och personlighet, hos oss är du aldrig en i mängden!
Varför väljer man er som leverantör?
Tyvärr, ingen data än.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Flowfactory var först i Norden med low-code. Vi har under 10 års tid utvecklat ett arbetssätt och teknologi som för utvecklaren och användaren nära varandra.
Med Flowfactory kan du snabbt och kostnadseffektivt skräddarsy lösningar som enkelt kan förändras i takt med hur er organisation utvecklas.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vi skapar användarnära verksamhetsapplikationer snabbt och kostnadseffektivt. Med Flowfactory kan du vara igång med en första version efter endast 8 veckor och verktyget kan enkelt modifieras varefter behoven i din organisation förändras.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Baserat på 3 omdömen
Baserat på 2 omdömen
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Utbud av funktioner
Omdömen
Fördelar
Närheten och enkelheten att få kontakt. Mycket god lyhördhet för användarens behov, god förmåga till guidning vid behov av utveckling. bra kundservice genom att erbjuda personlig kontaktperson.
Samarbetet med mig som kund och möjligheterna i plattformen.
Servicedesk Plus kommer fördefinierat för att uppfylla incidenthantering. Möjligheter att ändra innehåll och funktion efter behov.
En komplett produkt för ITSM
ServiceDesk Plus fungerar riktigt bra för request-, incident-, problem- och change-hantering. Det finns en uppsjö av funktioner som inte använda men som produkten har stöd för.
Omdömen
Nackdelar
Önskar bättre interface med möjlighet till fler varianter av design och lay-out på webbsidorna.
Dokumentationen stämmer inte alltid överens med funktionen i produkten.
Inte tillräckligt granulär rollhantering för administratörer.
Integration mot/mellan andra ITSM-system.