AccuraSee Operations
vs
QBIS
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
140 kr pe...
Från 59kr...
Produktfunktionaliteter i Projekthanteringsverktyg
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Anpassningsbart - vi formar systemet enligt dina behov, inte tvärtom.
- Marknadens enklast och bästa ÄTA-hantering
- Lätt att använda och se resultat direkt
- Kombination av projektverktyg och analysverktyg
Varför väljer man ert system?
- Snabb och smidig registrering av tid, utlägg och projektmaterial
- Användarvänligt och lättförståeligt gränssnitt
- Enkelt att få överblick över företagets tid som helhet och skapa smarta rapporter.
Varför väljer man er som leverantör?
Teamet på AccuraSee är kundfokuserade och formar produkten efter våra kunders önskemål, genom att erbjuda kundanpassade lösningar behöver ert bolag inte följa en "standardmall" eller en generell lösning.
All utveckling sker av våra egna anställda och samtliga uppdateringar/förbättringar är kostnadsfria.
Varför väljer man er som leverantör?
- Över 22 000 nöjda användare
- Enkelt att komma i gång
- Tidrapportering, projekt- och utläggshantering i ett
Hur positionerar ni er på marknaden?
Kostnadseffektivt för de med föränderliga behov. Betalning baseras på antalet aktiva användare per månad i efterskott, vilket innebär att vid lugnare perioder betalar man bara för de som faktiskt använt AccuraSee.
- Inga bindningstider
- Betala bara för aktiva användare
- Månadsvis fakturering i efterskott
Hur positionerar ni er på marknaden?
Det fina med QBIS är att det fungerar för företag i de flesta branscher och storlekar. Systemet är flexibelt och skalbart. Det passar utmärkt för det lilla företaget som ska skaffa sitt första tidrapporteringssystem, men också för internationella företag med tusentals anställda.
När du bestämmer dig för att komma igång med QBIS hjälper en av våra Customer Success Managers dig att sätta upp QBIS på bästa möjliga sätt för ditt företag.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Minskar administrationen genom att samla alla funktioner i ett enkelt och lättillgängligt system.
Säkerställer lönsamheten genom automatiska rapporter och analys får du snabbt en enkel överskådlig vy över ditt bolags finanser.
Erfarenhetsåterföring eftersom allt sparas och dokumenteras hjälper det dig att gå tillbaka, följa upp och lära dig från tidigare projekt/arbeten. För att effektivisera din verksamhet.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
QBIS gör vardagen enklare för hela företaget.
Enklare rapportering för medarbetare
I QBIS redovisar företagets medarbetare sin tid via mobil eller dator. Det går också att söka ledigt, se saldo för semesterdagar och flex, lägga in utläggskvitton och mycket mer, direkt i QBIS.
Smidig attestering för chefer
Som chef attesterar du enkelt tidkort och utlägg, ett i taget eller alla med ett knapptryck. Men det bästa av allt är att du aldrig mer behöver påminna dina medarbetare om att redovisa sin tid, för det sköter QBIS automatiskt.
Bekväm löne- och faktureringsprocess för ekonomiavdelning
QBIS förenklar lönehantering och fakturering. Med några knapptryck exporterar du enkelt löne- och faktureringsunderlag till dina befintliga system, vilket sparar tid och gör ditt ekonomiarbete effektivare.
Omdömen
Baserat på 1 omdömen
Baserat på 23 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.