Systemguiden

Systemkategorier

Tjänsteleverantörer

För leverantörerBloggOm oss
Zoho CRM logo

Zoho CRM

Zoho CRM

Tjänstebeskrivning

Zoho CRM är en global, företagsklassad SaaS-CRM-plattform som förenar försäljning, marknadsföring och support. Den erbjuder en mycket anpassningsbar CRM-kärna, avancerade AI-funktioner (Zia), orkestrering av kundresor (CommandCenter), robusta API:er och SDK:er, serverlösa funktioner samt ett ekosystem med över 1000 integrationer och tillägg. Zoho tillhandahåller helhetsservice med kravinsamling, prototyper, migration (Jumpstart, Zwitch), implementationsstöd (Enterprise Business Solutions), utbildning och SLA-stött support. Produkten fokuserar på integritetsvänlig design, datacenter i flera regioner samt säkerhets- och efterlevnadscertifikat.

Zoho erbjuder allt från färdiga CRM‑utgåvor för småföretag till djup anpassning och plattformsfunktioner för stora organisationer – inklusive försäljningsautomation, CPQ, omnichannel-engagemang, BI/analys och kundupplevelsehantering.

Lokalt vs. globalt

Om företaget verkar lokalt eller globalt

Global

Börjar från (min projektstorlek)

Minsta projektstorlek i valuta

0 kr

Anställda

Antal anställda i företaget

500+

År grundat

Året då företaget grundades

1996

Språk

Språk som företaget stödjer

Svenska

Tyska

Engelska

Privat/ offentlig

Om företaget betjänar privata eller offentliga kunder (Endast för betalande kunder)

Privat

Känner du
till Zoho CRM?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Zoho CRM tjänster

CRM-konsult

Förstudie

CRM-implementering

CRM-strategi och utveckling

Anpassade CRM-lösningar

CRM-support och underhåll

CRM RFP-konsultation

CRM-urvalsprocess