HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Worldline_SA_logo.svg.png

Worldline

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är Worldline?

Worldline Omnichannel är en avancerad lösning som möjliggör en enhetlig och sömlös handelsupplevelse för återförsäljare. Plattformen integrerar olika kanaler, inklusive fysiska butiker, onlinebutiker och mobila plattformar, för att skapa en sammanhängande handelsresa. Kärnfunktionerna inkluderar enhetlig lagerhantering, integrerad betalningshantering, kundanalys och effektiv orderhantering.

Vilka passar Worldline för?

Worldline Omnichannel riktar sig till återförsäljare inom olika branscher som vill leverera en sömlös handelsupplevelse över olika kanaler. Plattformen passar för små och medelstora företag såväl som större återförsäljare som vill optimera och koordinera sina försäljningskanaler. Oavsett om du driver en fysisk butik, en onlinebutik eller båda, ger Worldline Omnichannel dig verktygen för att förbättra kundupplevelsen och effektiviteten i handelsoperationerna.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
11-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVDANOFIEN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
Global

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Känner du till Worldline?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Worldline förekommer inom följande kategorier

Worldline produktfunktionaliteter

Omnichannel

Analys och Rapportering

Ingår

Integration av Flera Kommunikationskanaler

Ingår

Kunddatahantering och Segmentering

Ingår

Personalisering

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.