Alternativ

Vad är Worldline?

Worldline Omnichannel är en avancerad lösning som möjliggör en enhetlig och sömlös handelsupplevelse för återförsäljare. Plattformen integrerar olika kanaler, inklusive fysiska butiker, onlinebutiker och mobila plattformar, för att skapa en sammanhängande handelsresa. Kärnfunktionerna inkluderar enhetlig lagerhantering, integrerad betalningshantering, kundanalys och effektiv orderhantering.

Vilka passar Worldline för?

Worldline Omnichannel riktar sig till återförsäljare inom olika branscher som vill leverera en sömlös handelsupplevelse över olika kanaler. Plattformen passar för små och medelstora företag såväl som större återförsäljare som vill optimera och koordinera sina försäljningskanaler. Oavsett om du driver en fysisk butik, en onlinebutik eller båda, ger Worldline Omnichannel dig verktygen för att förbättra kundupplevelsen och effektiviteten i handelsoperationerna.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

11-500+

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?

SV

DA

NO

FI

EN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

Global

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Känner du
till Worldline?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Worldline förekommer inom följande kategorier

Worldline produktfunktionaliteter

Omnichannel

Analys och Rapportering

Integration av Flera Kommunikationskanaler

Kunddatahantering och Segmentering

Personalisering

Passar detta
systemet mig?

Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Omnichannel

LINK MobilityWorldline
SinchWorldline
Twilio CPaaSWorldline
CxEngageWorldline

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site