HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Freshworks_logo_2019__august.png

Customer Service Suite

Freshworks

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 12000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är Customer Service Suite?

Freshworks Customer Service Suite är en heltäckande plattform som omfattar olika verktyg för att optimera och effektivisera din kundtjänst genom omnichannel-funktionalitet. Med en integrerad uppsättning funktioner, inklusive support via e-post, chatt, telefon och sociala medier, möjliggör plattformen en sömlös kundinteraktion över olika kanaler. Dessutom erbjuder den möjligheter för ärendehantering, automatisering och analys för att förbättra övergripande kundupplevelse.

Vilka passar Customer Service Suite för?

Freshworks Customer Service Suite vänder sig till företag inom olika branscher och av varierande storlek. Oavsett om det är små eller medelstora företag eller större organisationer, ger plattformen verktyg för att skapa och hantera en effektiv kundtjänststrategi.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
11-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVEN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
Global

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Känner du till Customer Service Suite?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Customer Service Suite förekommer inom följande kategorier

Customer Service Suite produktfunktionaliteter

Omnichannel

Analys och Rapportering

Ingår

Automatisering och Workflow Management

Ingår

Enhetlig Kundkommunikation över Kanaler

Ingår

Personalisering

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 12000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.