HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Screenshot 2024-01-24 230419.png

Omnichannel Customer Care

Spotler

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är Omnichannel Customer Care?

Spotler Omnichannel Support är en kraftfull lösning som integrerar flera kommunikationskanaler för att effektivisera kundsupport och interaktion. Plattformen möjliggör en sömlös och enhetlig upplevelse över olika kanaler, inklusive e-post, chatt och sociala medier. Detta ger företag möjlighet att hantera kundfrågor och feedback på ett samordnat sätt oavsett vilken kanal kunderna väljer.

Vilka passar Omnichannel Customer Care för?

Funktionerna inom omnichannel-support gör det möjligt för företag att skapa en starkare närvaro och engagera sig med kunderna på deras villkor. Spotler riktar sig till företag som söker en helhetslösning för att optimera kundsupporten och skapa en enhetlig kundupplevelse över alla sina kommunikationskanaler.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
11-500

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVEN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
Global

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Känner du till Omnichannel Customer Care?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Omnichannel Customer Care förekommer inom följande kategorier

Omnichannel Customer Care produktfunktionaliteter

Omnichannel

Analys och Rapportering

Ingår

Automatisering och Workflow Management

Ingår

Enhetlig Kundkommunikation över Kanaler

Ingår

Integration av Flera Kommunikationskanaler

Ingår

Personalisering

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.