
Testa systemguiden
Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Vad är RingCentral Engage Voice?
RingCentral Engage Voice är ett automatiskt uppringningssystem som gör det möjligt för anställda att få kontakt med många fler kunder per timme. Agenter har enkel tillgång till all kundinformation så att de är förberedda för varje samtal. Med hjälp av IVR-funktionen kan kunder ringa tillbaka när som helst och interagera med systemet enligt deras specifika behov. Alla samtal kan spelas in och analyseras, och du kan hålla ett öga på all data med hjälp av RingCentrals analytiska dashboards.
Vilka passar RingCentral Engage Voice för?
Både medelstora och stora företag i olika branscher drar nytta av RingCentral Engage Voice för deras kontaktcenterbehov.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Alternativ till RingCentral Engage Voice
Känner du till RingCentral Engage Voice?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!