HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
RingCentral Engage Voice-logo

RingCentral Engage Voice

RingCentral

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är RingCentral Engage Voice?

RingCentral Engage Voice är ett automatiskt uppringningssystem som gör det möjligt för anställda att få kontakt med många fler kunder per timme. Agenter har enkel tillgång till all kundinformation så att de är förberedda för varje samtal. Med hjälp av IVR-funktionen kan kunder ringa tillbaka när som helst och interagera med systemet enligt deras specifika behov. Alla samtal kan spelas in och analyseras, och du kan hålla ett öga på all data med hjälp av RingCentrals analytiska dashboards.

Vilka passar RingCentral Engage Voice för?

Både medelstora och stora företag i olika branscher drar nytta av RingCentral Engage Voice för deras kontaktcenterbehov.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
101-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
EN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
Global

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Känner du till RingCentral Engage Voice?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

RingCentral Engage Voice förekommer inom följande kategorier

RingCentral Engage Voice produktfunktionaliteter

Auto dialer

Automatisk återupprigning

Ingår

Dashboard

Ingår

IVR (Interactive voice response)

Ingår

Kampanjer

Ingår

Kontakthistorik

Ingår

Samtalsinspelningar

Ingår

Statistik och analys

Ingår

Vidarekoppling

Ingår

Callcenter-system

Inspelning av samtal

Ingår

Kalendersynkronisering

Ingår

Köhantering

Ingår

Rapportering och statistik

Ingår

Röstbrevlåda

Ingår

Softphone

Ingår

Talsvar

Ingår

Talsvarsmeny med knappval

Ingår