
Testa systemguiden
Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Vad är Five9?
Five9s automatiska uppringningssystem gör det möjligt att komma i kontakt med fler kunder och öka produktiviteten. Agenter sparar tid genom att undvika fel orsakade av manuell uppringning. All data som samlas in under samtalen kan användas för att ge feedback till agenterna. Five9 erbjuder olika lösningar beroende på varje enskild verksamhets behov.
Vilka passar Five9 för?
Både små, medelstora och stora företag drar nytta av Five9s kontaktcenterlösningar.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?11-500+
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Global
Jobbar du för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen härAlternativ till Five9
Känner du till Five9?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
Five9 förekommer inom följande kategorier
Five9 produktfunktionaliteter
Auto dialer
Kampanjer
Ingår
Kontakthistorik
Ingår
Statistik och analys
Ingår
Vidarekoppling
Ingår
Callcenter-system
Inspelning av samtal
Ingår
Köhantering
Ingår
Rapportering och statistik
Ingår
Softphone
Ingår
Talsvarsmeny med knappval
Ingår