HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
LeadDesk

LeadDesk

LeadDesk

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är LeadDesk?

Leaddesk har skapat ett auto dialer verktyg som möjliggör högkvalificerad kundservice utan att offra medarbetarnas effektivitet. Genom att automatiskt ringa nästa kund när tidigare samtal avslutats eller inte kommit fram kan onödig väntetid mellan samtal undvikas och flera kunder kan nås inom loppet av en kortare tid. Systemet genererar även tidigare information om kunden automatiskt innan samtalet, vilket gör att de som ringer är fullt informerade om kund och redo att göra ett brasamtal samtidigt som kunden för en ökad kundservice.

Vilka passar LeadDesk för?

Systemet passar för alla storlekar men gör sig bäst för små till medelstora företag. Det har som bäst effekt vid kontakt med gamla kunder eller då det finns en stadig backgrundsinformation till kund och kan hjälpa företaget att öka intäkterna från försäljningen.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVDANOFIEN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SEDKNOFIGlobal

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
Fr.€89/månaden per licens

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Känner du till LeadDesk?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

LeadDesk produktfunktionaliteter

Auto dialer

Automatisk återupprigning

Ingår

Dashboard

Ingår

Kampanjer

Ingår

Kontakthistorik

Ingår

Samtalsinspelningar

Ingår

Statistik och analys

Ingår

Vidarekoppling

Ingår

Kundservicesystem

Hanteringstid

Ingår

Livechat

Ingår

Prioriteringsfunktion

Ingår

Sentimentanalys

Ingår

Självhjälp

Ingår

Smart arbetsfördelning

Ingår

Statistik och Rapporter

Ingår

Telefon

Ingår

Ärendestatus

Ingår

Callcenter-system

Rapportering och statistik

Ingår

Röstbrevlåda

Ingår

Talsvar

Ingår

Talsvarsmeny med knappval

Ingår

Workforce management system

Analysverktyg

Ingår

Prognoser

Ingår

Rapporter

Ingår

Schemaläggning

Ingår

Strategiplaneringar

Ingår

Tidsrapportering

Ingår