
Testa systemguiden
Gör som 7000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Vad är iSpring Learn?
Ispring learn är ett snabbt och enkelt learning management system som tillåter användaren att köra ett brett utbud av scenarion. Detta inkluderar onboarding, produktträning, säljträning, kanalträning, efterlevnadsträning och certifiering. Plattformen har ett intuitivt gränssnitt som gör det enkelt för både den som lär sig och den som lär ut. Systemet har en stark analys- och rapportmotor som tillåter lärare att hålla koll på de utbildades resultat. Med iSpring så kan man lära sig mer när som helst, var som helst och med vilken enhet man vill. Plattformen har en kostnadsfri app som gör det möjligt för den som utbildas att ta del av kurser när som helst, även offline.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?SaaS / egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Content verktyg
Har ett författarverktygKurser
Skapa E-learning kurserTester & bedömning
Riktade utbildningsinsatser
SCORM kompatibel
Blended learning
Alternativ till iSpring Learn
Varför gör man affärer med iSpring?
Varför väljer man iSpring Learn?
- Obegränsat lagringsutrymme.
- Skapa interaktivt innehåll direkt i systemet.
- Hantera användare och grupper enkelt.
- Smidigt filter för att tilldela kurser.
- Integration med Zoom.
- Övervaka teamets produktivitet.
- Intuitiv användarportal.
- Systemet kan enkelt anpassas och formas utifrån företagets identitet och grafiska profil.
- Lösningar med gamification för att uppmärksamma och hjälpa användare och kunna ge feedback.
- Möjlighet till att översätta portalen till valfritt språk.
- API-teknologi gör det möjligt att integrera träningsdata som skapas i iSpring Learn till andra system som används inom organisationen.
- Anpassa hela utseendet och känslan för både administratören och användaren.
Varför väljer man er som leverantör?
- Intuitivt användargränssnitt, alla funktioner är tillgängliga på en plats.
- Automatiserar många rutinmässiga administrativa uppgifter.
- Stark analysmotor med omfattande rapportering.
- Möjlighet att lära sig vart som helst med alla typer av enheter.
- 24/7 kundsupport.
Vilka behov och utmaningar är det som iSpring Learn löser för kunden?
- Snabbare utveckling hos anställda.
- Minskad tid för onboarding.
- Minskade kostnader för att träna personalen.
- Minskad personalomsättning.
- Tillgängligt när- och var som för utspridda anställda.
- Konsekvent och standardiserad träning.
- 24/7 kundsupport.
Omdömen om iSpring Learn
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Jag gillar att det är användarvänligt för både slutanvändaren och administratören. Det har varit enkelt att ta till sig hur systemet är uppbyggt för att få ut det mest optimala som kund.