HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Genesys

Genesys

Genesys

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är Genesys?

En smart auto dialer lösning med inslag av AI funktionalitet och automation som effektiviserar verksamhetens telefonsamtal och kundkontakt. Vertyget erbjuder bland annat kompletterande kundservice utöver samtal i form av chatbotar och voice assistance för att göra det möjligt för kunder att söka sinasvar på egen hand. Med predective routing kan kunder matchas mot anställda för att öka chanserna till goda relationer och affärer och få full koll på vad dina kunders prefernser är för att sedan förenkla försäljningsprocessen.

Vilka passar Genesys för?

En anpassningsbar och skalbar lösning som har ett brett användarområde. För de som söker en kraftfull automation i arbetsprocessen och en bra stöd för telefonagenter.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVDANOFIEN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SEDKNOFIGlobal

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Känner du till Genesys?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Genesys förekommer inom följande kategorier

Genesys produktfunktionaliteter

Auto dialer

Automatisk återupprigning

Ingår

Dashboard

Ingår

Kampanjer

Ingår

Kontakthistorik

Ingår

Statistik och analys

Ingår

Vidarekoppling

Ingår

Callcenter-system

Inspelning av samtal

Ingår

Köhantering

Ingår

Rapportering och statistik

Ingår

Röstbrevlåda

Ingår

Talsvarsmeny med knappval

Ingår