Alternativ

Vad är Genesys?

En smart auto dialer lösning med inslag av AI funktionalitet och automation som effektiviserar verksamhetens telefonsamtal och kundkontakt. Vertyget erbjuder bland annat kompletterande kundservice utöver samtal i form av chatbotar och voice assistance för att göra det möjligt för kunder att söka sinasvar på egen hand. Med predective routing kan kunder matchas mot anställda för att öka chanserna till goda relationer och affärer och få full koll på vad dina kunders prefernser är för att sedan förenkla försäljningsprocessen.

Vilka passar Genesys för?

En anpassningsbar och skalbar lösning som har ett brett användarområde. För de som söker en kraftfull automation i arbetsprocessen och en bra stöd för telefonagenter.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

1-500+

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?

SV

DA

NO

FI

EN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

SE

DK

NO

FI

Global

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Pris från

Listpris från leverantör:

Känner du
till Genesys?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Genesys förekommer inom följande kategorier

Genesys produktfunktionaliteter

Auto dialer

Automatisk återupprigning

Dashboard

Kampanjer

Kontakthistorik

Statistik och analys

Vidarekoppling

Callcenter-system

Inspelning av samtal

Köhantering

Rapportering och statistik

Röstbrevlåda

Talsvarsmeny med knappval

Passar detta
systemet mig?

Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Auto dialer

CiscoGenesys
ZendeskGenesys
LeadDeskGenesys
Five9Genesys

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site