AccuraSee Operations
vs
Spiris Ekonomiplattform

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

140 kr pe...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Projekthanteringsverktyg

Dokumenthantering
Egenkontroller
Fakturaunderlag
KMA-stöd
Kundtillgång för projektstatus
Leverantörsfaktura
Materialrapporter
Offertverktyg
Personalliggare
Resultatanalys/ kostnadsuppföljning
Schemaläggning
Tidrapportering
Dokumenthantering
Egenkontroller
Fakturaunderlag
KMA-stöd
Kundtillgång för projektstatus
Leverantörsfaktura
Materialrapporter
Offertverktyg
Personalliggare
Resultatanalys/ kostnadsuppföljning
Schemaläggning
Tidrapportering

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Anpassningsbart - vi formar systemet enligt dina behov, inte tvärtom.
  • Marknadens enklast och bästa ÄTA-hantering
  • Lätt att använda och se resultat direkt
  • Kombination av projektverktyg och analysverktyg

Varför väljer man ert system?

  • Våra affärssystem är skräddarsydda för blivande, nystartade och erfarna småföretagare. Vi har sedan 1984 tagit fram användarvänliga, enkla och tidsbesparande system, så att man ska kunna lägga mer tid på sitt företag – och mindre på det ekonomiska.
  • Digitalisering är vår grej. Våra affärssystem byggs för automation. Allt för att skapa helt digitala flöden och minimera manuella processer.
  • Allt för att få dig att lyckas. Hos oss får du hjälp igång, support och tillgång till vårt omtyckta forum där du inte bara får hjälp av våra rådgivare – utan av 40 000 andra småföretagare!

Varför väljer man er som leverantör?

Teamet på AccuraSee är kundfokuserade och formar produkten efter våra kunders önskemål, genom att erbjuda kundanpassade lösningar behöver ert bolag inte följa en "standardmall" eller en generell lösning.

All utveckling sker av våra egna anställda och samtliga uppdateringar/förbättringar är kostnadsfria.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Vi gör allt för att du ska kunna lägga mer tid på din passion och mindre på det administrativa. Detta genom att erbjuda smarta, användarvändliga och tidsbesparande ekonomisystem.
  • Vi ger dig programsupport och guidar dig igång i ditt program. Dessutom finns vårt företagsforum där du får hjälp av både oss på Visma och 40 000 andra företagare.
  • Testa programmet innan du bestämmer dig! Vi erbjuder 30 dagars öppet köp och pengarna tillbaka om du inte är nöjd.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Kostnadseffektivt för de med föränderliga behov. Betalning baseras på antalet aktiva användare per månad i efterskott, vilket innebär att vid lugnare perioder betalar man bara för de som faktiskt använt AccuraSee.

  • Inga bindningstider
  • Betala bara för aktiva användare
  • Månadsvis fakturering i efterskott

Hur positionerar ni er på marknaden?

Vi vänder oss i första hand till blivande, nystartade och befintliga småföretag i Sverige mellan 0-50 anställda. Våra produkter lämpar sig till de allra flesta branscher oavsett bolagsform.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Minskar administrationen genom att samla alla funktioner i ett enkelt och lättillgängligt system.

Säkerställer lönsamheten genom automatiska rapporter och analys får du snabbt en enkel överskådlig vy över ditt bolags finanser.

Erfarenhetsåterföring eftersom allt sparas och dokumenteras hjälper det dig att gå tillbaka, följa upp och lära dig från tidigare projekt/arbeten. För att effektivisera din verksamhet.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Spiris finns för att förenkla allt det ekonomiska – med lättbegripliga och självkörande fumktioner i en ekonomiplattform som gör det mesta av jobbet åt dig. Så att du kan fokusera på din passion och samtidigt ha full koll.

Omdömen

Baserat på 1 omdömen

Baserat på 6 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Omdömen

Fördelar

Automatiskt formulerade fakturor. Kontroll över betalplaner utan ansträngning. Jag upplever också att det är ett system som växer i takt med företaget. Det passar både små som stora helt enkelt!
Att träffa människor!
Logiskt och enkelt, snabb support.

Omdömen

Nackdelar

Synkningen mellan systemen kan vara lite för långsam ibland
Administrativa uppgifter
Att det inte finns ett större leverantör hantering. Inkomna efakturor borde finnas ha fler attest flöde.

AccuraSee Operations

AccuraSee

Läs mer om AccuraSee Operations

Spiris Ekonomiplattform

Spiris | Visma

Läs mer om Spiris Ekonomiplattform

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to en_GB siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site