SuperOffice CRM
vs
Sweet Systems
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
ca 430kr/...
-
Produktfunktionaliteter i CRM
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Hitta nya affärsmöjligheter
Vi hjälper dig med segmentering och bygga pipeline.
Vinn fler kunder
SuperOffice optimerar dina försäljningsprocesser så att du får mer försäljning.
Sälj mer till befintliga kunder
Vi ger dig full kontroll över merförsäljning och korsförsäljning.
Minska churn
Vi säkerställer en hög servicenivå och kundnöjdhet genom att använda ett helt integrerat ärendehanteringssystem.
Varför väljer man ert system?
Sweet CRM: Optimera och förbättra produktiviteten med lätthet med Sweet CRM. Automatisera dina verksamhetsprocesser smidigt och enkelt.
Sweet Forms: Onlineverktyget där du skapar och publicerar digitala och automatiserade formulär på nolltid, på ett säkert och enkelt sätt.
Sweet Automation: Enkla och kraftfulla automatiseringar för datadrivna beslut och ökad effektivitet, där du bestämmer reglerna.
Sweet Performance: Mät prestanda och nyckeltal med Sweets lättanvända dashboards där allt faller på plats.
Varför väljer man er som leverantör?
Din Nordiska CRM leverantör: Grundat i Norge med verksamhet i flertalet länder. I Sverige har vi kontor i både Stockholm och Göteborg.
Erfarenhet: I över 30 år har vi hjälpt företag i Norden att hitta, vinna och behålla sina kunder.
Branscher: Fördjupad branschkunskap leder till kundens framgång och en lång rad referenskunder vi är stolta över.
Implementering: Vi har stor erfarenhet efter att ha implementerat flera tusen lösningar. Vi tar bort det som är överflödigt och säkerställer strategisk förankring av din CRM-lösning.
Varför väljer man er som leverantör?
1. Sweet Systems är den svenska aktören som finns med längs vägen och med sin breda erfarenhet har en god insikt i hur verksamheter skiljer sig åt och att förståelse för processerna är nyckeln till en lyckad implementering.
2. Enkelt är grundstenen i våra verktyg som inte kräver stora utvecklingsprocesser och gör det möjligt för verksamheterna att själva konfigurera våra lösningar efter behovens utveckling vilket skapar förutsättningarna för att kunna skala upp utan långa ledtider.
3. Vi växer med våra kunder i fokus och med oss som leverantör är man en del i utvecklingen frammåt och möts utav ett engagerat team som är tillmötesgående och supporten man behöver är alltid nära till hands.
Hur positionerar ni er på marknaden?
En CRM-partner som hjälper dig växa
Framgångsrika affärsrelationer bygger på människor, inte teknik. Ett CRM-system är bara framgångsrikt om det hjälper människor att arbeta smartare, nå intäktsmålen snabbare och få verksamheten att växa på ett hälsosamt sätt. Och som din CRM-partner är vi redo att hjälpa dig att växa.
I mer än 30 år har vi hjälpt företag att balansera personalens operativa effektivitet och optimera deras processer med hjälp av CRM-teknik. Oavsett om det gäller strategisk implementering eller online-hjälp ser vi till att du får ut det mesta möjliga av vår programvara och får den support du behöver.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Som Sveriges innovativa aktör, ser Sweet till att förenkla och förbättra din kundresa. Genom att sammanföra alla delar av ditt företag – från sälj till support – skapar vi en integrerad och effektiv lösning som resulterar i nöjda kunder. Med en särskild betoning på automatisering av kundprocesser och personliga relationer, blir vi mer än bara en leverantör; vi blir din samarbetspartner. En partner som stöttar och växer med dig genom varje utmaning och framgång.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
SuperOffice Service ger dina serviceteam möjlighet att fånga upp och hantera alla typer av inkommande förfrågningar i rätt tid och med bästa möjliga lösning, vilket minskar kundbortfallet och ökar lojaliteten.
SuperOffice Sales ger dig de verktyg du behöver för dina säljprocesser och hjälper dina säljteam att uppfylla sina löften, skapa mervärde, uppnå fler avslut och överträffa sina säljmål.
SuperOffice Marketing ger marknadsföringsteam möjlighet att leverera storskalig, personanpassad kommunikation till rätt kund med rätt budskap vid rätt tidpunkt, och på så sätt leverera högre avkastning på marknadsinvesteringarna.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
1. Genom att digitalisera och automatisera verksamhetens processer minskar våra lösningar riskerna för ärenden som glöms bort eller går förlorade. Denna automatisering eliminerar manuella misstag och säkerställer att alla aktiviteter hanteras effektivt.
2. Med vår lösning får kunderna en fullständig överblick som gör det enklare att visualisera, utvärdera och handla. Detta bidrar till att identifiera och minska tidstjuvar och flaskhalsar som tidigare kan ha gått obemärkta.
3. Vi förstår att digitalisering och automatisering kan vara tidskrävande och belasta utvecklingsavdelningen. Därför erbjuder vi "low code"-verktyg som tillåter verksamhetspersonal att självständigt hantera uppgifter. Detta minskar ledtiderna, möjliggör att även lägre prioriterade projekt kan genomföras, och låter IT-avdelningen fokusera på kärnverksamheten.
Omdömen
Baserat på 38 omdömen
Baserat på 6 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen
Nackdelar
SuperOffice CRM
SuperOffice
Sweet Systems
Sweet Systems AB