HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

ENIGX eller SugarCRM

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:ca 1390kr/mån/anv
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?

Gör ditt företags systemer intelligenta: Vi har utvecklat en avancerad plattform, driven av artificiell intelligens, som enkelt kan integreras med ditt företags befintliga systemer för att optimera era arbetsflöden.

Assistenter till alla avdelningar: Oavsett om era supportmedarbetare behöver hjälp med att besvara förfrågningar eller om ledaren behöver stöd för utbildning, kan ENIGX hjälpa till.

Flexibilitet och användarvänlighet för ditt företag: Vi har skapat en plattform som inte bara är flexibel utan också användarvänlig för alla. Från en sluten miljö som den enskilda medarbetaren kan anpassa till vårt API som era utvecklare kan arbeta med.

Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?

Teknisk expertis kombinerad med branscherfarenhet.

Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Optimering och därmed frigörande av resurser.

Tyvärr, ingen data än.

Produktfunktionaliteter i Kundservicesystem

  • Hanteringstid:
  • Livechat:
    Ingår
  • Prioriteringsfunktion:
  • Sentimentanalys:
    Ingår
  • Självhjälp:
    Ingår
  • Smart arbetsfördelning:
  • Standardsvar:
    Ingår
  • Statistik och Rapporter:
    Ingår
  • Telefon:
  • Tickets:
  • Ärendestatus:
  • Hanteringstid:
    Ingår
  • Livechat:
    Ingår
  • Prioriteringsfunktion:
    Ingår
  • Sentimentanalys:
    Ingår
  • Självhjälp:
    Ingår
  • Smart arbetsfördelning:
    Ingår
  • Standardsvar:
    Ingår
  • Statistik och Rapporter:
    Ingår
  • Telefon:
    Ingår
  • Tickets:
    Ingår
  • Ärendestatus:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

At platformen har forskellige niveauer af brugervenligheder, så alle lag i organisationen, uanset teknisk kunden kan bruge den. Der er et brugervenligt Dashboard, som bruges af lederne til at oprette kampagner og et API som vores tekniske team er glade for.

Nackdelar

At der bliver mindre af den menneskelige kontakt, men det er mere generelt for AI.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Sugar Serve är ett verktyg som har hjälpt oss att förbättra sättet vi hjälper våra kunder på. Vi valde Sugar Serve på grund av dess långa räckvid, många funktionaliteter och bra funktioner. Att arbeta med ärenden och lösa kundfrågor har blivit mycket lättare på grund av att jag har all information jag behöver i vår dashboard vilket gör att det blir lättnavigerat.
Lättanvänt. Att navigera är superenkelt. Användargränssnittet är trevligt. Supporten är fantastisk. Jag tycker om deras Dashboard.

Nackdelar

Än så länge har jag inte hittat någonting jag inte tycker om. Systemet har gjort alla som jobbar mot kund mer produktiva.
Vissa plugins funkar inte så bra. Speciellt tredjeparts plugins. Kostnaden för att komma igång är ganska hög. Det är inte så anpassningsbart, men det finns å andra sidan många features. Ibland kan det lagga lite och ta tid att ladda. Supporten är långsam ibland, men de försöker ändå lösa problemen.

SugarCRM

SugarCRM