Centuri
vs
Salesforce
Företagsstorlek
Plattform
Prisinformation
5kr/anv/mån
750kr/mån/anv
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Enkelt konfigurerbara processer/flöden och formulär
- Fullt stöd för dokument, ärenden, avtal och enskilda uppgifter
- Intuitivt gränssnitt med personlig överblick över allt som berör den enskilde medarbetaren
- Kraftfull sökmotor med fulltext-indexering och relevansbaserade resultat
- Fullt webbaserat och mobilt utan några appar eller nedladdade programvaror
Varför väljer man ert system?
Möjliggör tillväxt. Med Salesforce får du ett användarvänligt och skalbart system som hjälper din affär att växa.
Användarvänligt. Salesforce ett av världens mest älskade CRM-system just för att det är enkelt att arbeta i.
Kunden i centrum. I Salesforce kan du samla information om dina kunder från flera olika system, vilket förenklar vardagen för såväl säljare, kundservice och marknadsavdelningen.
Varför väljer man er som leverantör?
- Gedigen erfarenhet av IT-stöd för ledningssystem
- Djup kunskap om olika branschers regulatoriska och organisatorisk förutsättningar
- Helhetsleverantör som utvecklar produkten, har egna konsulter för implementering och hanterar support internt
- Utveckling i nära samarbete med våra kunder
Varför väljer man er som leverantör?
Trygghet. Ett och samma team som följer dig hela vägen – från start till support.
Innovation. På Releye vågar vi ifrågasätta gamla mönster för att skapa nya digitala lösningar.
Engagemang. Vårt engagemang är det som förenar oss och utgör drivkraften i företaget. Vi är en lyhörd organisation som alltid genomför det vi tar oss an.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vi är specialister på komplex informationsstyrning och ledningssystem.
Vi konkurrerar med öppna plattformar (t ex Sharepoint) där kostnaderna för anpassning och förvaltning ofta blir höga och med funktionsbaserade line-of-business applikationer där utmaningen ofta blir dubbelarbete och otydlighet kring vilken information som finns var.
I denna marknad erbjuder vi en konfigurerbar plattform som säkerställer att medarbetarna har rätt information vid rätt tillfälle. Vi gör det med en plattform
- baserad på en kraftfull processmotor och ett avancerat behörighetssystem som säkerställer kvalitet och enkelhet för användaren
- som är enkelt anpassningsbar till olika arbetsprocesser och behov, vilket ger låga förvaltningskostnader och möjlighet till snabba förändringar
- som enkelt kan integreras med andra system och hämta och lämna information för att minska dubbelarbete och osäkerhet kring var man hittar korrekt information.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Det bästa från två världar. Salesforce är en världsledande plattform för kundrelationer och tillsammans med Releye som partner hjälper vi svenska företag att lyckas med sina CRM-initiativ.
Från ax till limpa. På Releye arbetar vi med hela processen, från förstudie, analys och genomförande till support och förvaltning.
Framgång. Vi ger stöd i er digitala utveckling för att få er att växa och göra smartare affärer.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Svenska tjänstemän lägger närmare 45% av sin tid på administration och i takt med den ökande informationsmängden och ett ökande antal system så ökar också utmaningen med att få överblick över verksamheten. Centuri hjälper verksamheter att skapa, underhålla och hitta ostrukturerad information snabbare och enklare samtidigt som vi säkerställer att viktig information granskas och uppdateras så att kvaliteten i verksamheten upprätthålls.
Plattformen ger medarbetarna möjlighet att få överblick över all information, oavsett om det är dokument, ärenden, avtal, kompetenser, risker eller processer - filtrerat baserat på vad som är relevant för den enskilde individen.
Centuri håller reda på allt som du som medarbetare behöver göra, oavsett om det gäller att granska dokument, omförhandla avtal, handlägga en avvikelse eller uppdatera dina kompetenser och samlar allt på din personliga "att göra"-sida.
Konfigurerbarheten gör att systemet enkelt kan förändras för att stödja nya och förändrade behov utan externa konsulter eller tekniker.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
En bild av kunden. Genom att anpassa Salesforce efter er verksamhet kan vi göra medarbetarnas vardag enklare och samla all information på ett och samma ställe trots att data finns på flera ställen.
Skalbarhet. Tillsammans skapar vi en skalbar plattform för tillväxt och ökad försäljning. Plattformen blir grunden för alla era kundnära aktiviteter och processer.
Effektivitet. Med Salesforce kan vi automatisera och digitalisera arbetsuppgifter som tar tid och är tråkiga att göra.