Chronox
vs
Personalkollen
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Från 49 k...
-
Produktfunktionaliteter i Tidrapporteringssystem
Produktfunktionaliteter i Tidrapportering app
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Användarvänligt: En av de viktigaste aspekterna i Chronox är att det är lätt att använda både för rapportör och administratör.
- Support: Personlig support och kundservice på svenska.
- Anpassningsbart: Vi kan anpassa systemet efter din verksamhets behov och tillväxt, ni får ett skräddarsytt system som passar just er.
Varför väljer man ert system?
- Automatisk avräkning av beräkningsperiod
- Varningar för dygns- och veckovila
- Dra-och-släpp och kopieringsfunktion
- Anställda kan önska pass, ange tillgänglighet och byta pass direkt i appen
Varför väljer man er som leverantör?
- Gedigen kunskap och erfarenhet sedan 2012.
- Vi erbjuder gratis support genom mejl, telefon eller på plats. Ni når oss alla arbetsdagar mellan kl 08-17.
- Vi skräddarsyr och anpassar systemet efter verksamhetens behov och storlek.
Varför väljer man er som leverantör?
- Du får ett användarvänligt och nytänkande system
- Du sparar tid och redovisningskostnader
- Kunnig, hjälpsam och snabb support
- Du följer enkelt kollektivavtalen
Hur positionerar ni er på marknaden?
Chronox har funnits sedan 2012 och har hjälpt stora som små verksamheter med digital tidrapportering och elektroniska personalliggare. Med flera branschorganisationers stöd genom åren gör oss till de äldsta och mest kunniga i området.
Eftersom vi anpassar våra tjänster och skräddarsyr efter företagets storlek och behov har vi underlättat för många verksamheter som kunnat sparat pengar och tid.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Sveriges ledande personal- och lönesystem inom hotell- och restaurangbranschen. Personalkollen finns även i detaljhandeln och är på väg in i fler branscher inom kort.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Chronox gör det enkelt att rapportera tid via mobil eller dator – snabbt, digitalt som minskar möjligheter till fel.
Chronox skapar automatiska tidrapporter som kan användas för fakturering och löneutbetalningar – korrekt och smidigt.
Chronox sparar företag tid, pengar och minskar administration genom att göra tidrapporteringen snabb, smidig och anpassningsbar.
Chronox är anpassningsbart och fungerar för olika branscher som konsult, bygg och service, oavsett företagets storlek.
Tid är din dyrbaraste resurs så använd den väl.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Genom dra-och-släpp-funktionen schemalägger du snabbt din personal för vald period och med kopieringsfunktionen skapar du enkelt ett återkommande schema. Med inbyggda varningar för dygns- och veckovila och saldo för pågående beräkningsperiod sparar du mycket planeringstid som du kan lägga på annat. För en optimerad schemaläggning har vi integrationer med både kassaleverantörer, bordsbokningssystem och SMHI. Detta gör att du får alla förutsättningar för att skräddarsy planeringen utifrån dagens behov.
Omdömen
Baserat på 6 omdömen
Baserat på 2 omdömen
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.