Systemguiden

Systemkategorier

Tjänsteleverantörer

För leverantörerBloggOm oss

Microbizz
vs
AccuraSee Operations

Tyvärr, ingen data än.

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Projekthanteringsverktyg

Dokumenthantering
Egenkontroller
Fakturaunderlag
KMA-stöd
Kundtillgång för projektstatus
Leverantörsfaktura
Materialrapporter
Offertverktyg
Personalliggare
Resultatanalys/ kostnadsuppföljning
Schemaläggning
Tidrapportering
Dokumenthantering
Egenkontroller
Fakturaunderlag
KMA-stöd
Kundtillgång för projektstatus
Leverantörsfaktura
Materialrapporter
Offertverktyg
Personalliggare
Resultatanalys/ kostnadsuppföljning
Schemaläggning
Tidrapportering

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

Microbizz skapar värde på följande sätt:

  • Alla moduler delar data och fungerar sömlöst tillsammans
  • Skalbar och flexibel plattform som växer med er
  • Användarvänlig mobilapp för enkel registrering i fält
  • Minskar administration och sparar tid
  • Stödjer hög kvalitet och bra dokumentation
  • Lämplig för field service, bygg, service och försörjning

Varför väljer man ert system?

  • Anpassningsbart - vi formar systemet enligt dina behov, inte tvärtom.
  • Marknadens enklast och bästa ÄTA-hantering
  • Lätt att använda och se resultat direkt
  • Kombination av projektverktyg och analysverktyg

Varför väljer man er som leverantör?

Microbizz är en stark partner för er digitalisering:

  • Lösning skräddarsydd efter era specifika behov
  • Lokal support och rådgivning
  • Personlig onboarding och utbildning av ert team
  • Löpande utveckling baserad på kundfeedback
  • Fokus på långvariga relationer och verkligt värde

Varför väljer man er som leverantör?

Teamet på AccuraSee är kundfokuserade och formar produkten efter våra kunders önskemål, genom att erbjuda kundanpassade lösningar behöver ert bolag inte följa en "standardmall" eller en generell lösning.

All utveckling sker av våra egna anställda och samtliga uppdateringar/förbättringar är kostnadsfria.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Microbizz positionerar sig som marknadsledare inom digital arbetsstyrning genom att erbjuda skräddarsydda lösningar till varje enskild kund. Den danskutvecklade plattformen kombinerar djup branschförståelse med innovativa möjligheter, så att kunderna får exakt de moduler och funktioner som passar deras arbetsprocesser.
Microbizz arbetar nära kunderna och erbjuder lokal support för att säkerställa att systemet anpassas efter behoven och skapar största möjliga värde.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Kostnadseffektivt för de med föränderliga behov. Betalning baseras på antalet aktiva användare per månad i efterskott, vilket innebär att vid lugnare perioder betalar man bara för de som faktiskt använt AccuraSee.

  • Inga bindningstider
  • Betala bara för aktiva användare
  • Månadsvis fakturering i efterskott

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

  • Ger komplett överblick över alla uppgifter, projekt och resurser
  • Minimerar manuellt pappersarbete och administrativa uppgifter
  • Effektiv tidsregistrering och planering av medarbetare och rutter
  • Hög kvalitet och spårbar dokumentation med digitala checklistor
  • Förbättrar samarbetet mellan kontor och fält med synkronisering i realtid
  • Enkel åtkomst till data via mobilapp, även offline
  • Integrerad fakturering och lön minskar fel
  • Skalerar efter verksamhetens storlek och behov

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Minskar administrationen genom att samla alla funktioner i ett enkelt och lättillgängligt system.

Säkerställer lönsamheten genom automatiska rapporter och analys får du snabbt en enkel överskådlig vy över ditt bolags finanser.

Erfarenhetsåterföring eftersom allt sparas och dokumenteras hjälper det dig att gå tillbaka, följa upp och lära dig från tidigare projekt/arbeten. För att effektivisera din verksamhet.

Omdömen

Baserat på 6 omdömen

Baserat på 1 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Omdömen

Fördelar

Det jag uppskattar mest med Microbizz är den betydande förbättringen av våra arbetsflöden och den höga grad av överblick som systemet ger oss i vår dagliga verksamhet. Användningen av statusar och möjligheten att konfigurera individuella startsidor säkerställer att uppgifter hanteras i rätt tid och inte går förlorade, samtidigt som faktureringsprocessen blir mer strukturerad och transparent. Integrationerna till våra andra system - både ekonomi- och telefonsystem - är stabila och effektiva. Telefonintegrationen har gjort det mycket enklare för oss att identifiera kunden omedelbart. Vi kan nu komma åt kundkortet direkt, vilket minskar felen och sparar tid. De många automationsmöjligheterna gör dessutom att vi kan optimera en rad rutinmässiga processer, vilket frigör resurser och ger en mer enhetlig och effektiv verksamhet. Sammantaget har Microbizz i hög grad bidragit till att professionalisera och effektivisera våra interna processer.
Att det inte är ett slutet system, utan att man kan anpassa det.
Automatiskt formulerade fakturor. Kontroll över betalplaner utan ansträngning. Jag upplever också att det är ett system som växer i takt med företaget. Det passar både små som stora helt enkelt!

Omdömen

Nackdelar

Det som jag är minst glad över är de utmaningar som ibland uppstår i samband med releaser. Eftersom vår Microbizz-installation är mycket anpassad till våra egna arbetsflöden kan nya uppdateringar ibland påverka funktioner som normalt fungerar perfekt för oss. Med det sagt upplever vi också att Microbizz är extremt snabba med att åtgärda buggarna igen. Även om det kan vara frustrerande ibland känner vi att vi har ett bra stöd och att problemen vanligtvis löses mycket snabbt.
Att det nästan kan bli för tekniskt, komplicerat eller oklart var man ska göra vad.
Synkningen mellan systemen kan vara lite för långsam ibland

Microbizz

Microbizz

Läs mer om Microbizz

AccuraSee Operations

AccuraSee

Läs mer om AccuraSee Operations