Akita
vs
Membrain

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

Get Start...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

0-1790 SE...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Customer Success System

Automatiska analyser och rapporter
Automatiska Call to Actions
Customer 360
Customer Health Scores
Dashboard
Erbjuder egen Customer Success Manager
Integreringsmoduler
Playbook
Räknar ut kundbortfallsrisk
Synkronisering med E-mail
Automatiska analyser och rapporter
Automatiska Call to Actions
Customer 360
Customer Health Scores
Dashboard
Erbjuder egen Customer Success Manager
Integreringsmoduler
Playbook
Räknar ut kundbortfallsrisk
Synkronisering med E-mail

Omdömen

Baserat på 1 omdömen

Baserat på 27 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Hur nöjd är du överlag?
Värde för pengarna

Omdömen

Fördelar

Vi har många kunder men få Customer Success Managers som tar hand om dem. Den största fördelen med Akita för mig som chef är att jag närsomhelst kan se statusinformation för en specifik kund, i realtid. Jag kan till exempel se rörelse i MMR, eller nyligen tillagda aktiviteter från våra CSMs. Samtidigt kan jag få en övergripande bild av kundsegmenten genom Dashboard-funktionen för att se vilka segment som växer och vilka som har problem innan jag gör en mer ingående analys. Andra funktioner, såsom Playbooks, har hjälpt oss att automatisera många processer som vi förut utförde manuellt. Där har vi sparat tid både på själva processen, men också på att inte längre behöva följa upp och säkerställa att den genomförs.
Smidigheten. Membrain enkelt att använda och förenklar våra processer.
Dashboards sind top in der Ansicht

Omdömen

Nackdelar

Jag kunde koppla samman mitt CRM-system och supportplattform själv, men behövde involvera IT-avdelningen att lägga upp loggar och användarstatistik som försenade saker och ting med ett par dagar.
Mobil applikationen saknar viss funktionalitet jämfört med webbsidan.
Übersicht der Tasks ist manchmal etwas komplex

Membrain

Membrain

Läs mer om Membrain

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE siteGo to en_GB site