Lime CRM eller Creatio
Företagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:från 600 kr per månad och användare
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:25 USD/månad
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
- Flexibilitet: Lime CRM är anpassningsbart efter ert behov, litet som stort. Lime CRM växer med ert företags behov.
- Branschlösningar: Vi har flexibla paket anpassade för olika branscher som förenklar er vardag, med de vanligaste tilläggen för varje branschs specifika behov.
- En partner att förhålla sig till: Vi utvecklar inte bara CRM. Vi säljer, driftsätter, ger support och lär ut CRM. Vi hjälper er under hela resan med ert CRM system och finns här som en långvarig partner att arbeta med.
- Komponerbarhet med färdiga komponerbara element, appar, anslutningar och mallar
- Mycket snabbare driftsättning av affärsapplikationer utan kod (no-code) och med en maximal grad av frihet
- AI och maskininlärning för att effektivisera beslutsfattandet och öka effektiviteten
- Expertis: - Vi har 100% fokus på CRM, vilket gör att vi är riktigt bra på det vi gör!
- Enkelhet: Vi gör allt själva, det finns inga mellanhänder eller externa konsulter i vår kedja. Vi hjälper dig med utveckling, införande och support och tar ansvar för allt i kedjan. Det ska vara enkelt att vara kund hos oss.
- Engagemang: Vi levererar alltid våra CRM-lösningar med en stor dos kärlek och personlighet, hos oss är du aldrig en i mängden!
- Genuint intresse – vi etablerar genuina och långvariga relationer med våra kunder och partners genom att först hjälpa till och sedan tänka på affärer, kommunicera på ett transparent och öppet sätt, lyssna, anpassa oss och tillföra värde.
- Världsomfattande erkännande – Creatio har fått ett omfattande erkännande av ledande branschanalytiker (såsom Gartner, Forrester, Nucleus, etc.) och har tilldelats flera utmärkelser.
- Färdigutvecklad branschledande CRM – gör det möjligt för användare – både företagsanvändare utan kodningskunskaper och professionella utvecklare – att skapa kraftfulla affärsappar och enkelt automatisera olika aspekter av företagets verksamhet utan kod.
Har du behov av CRM och helpdesk? Är arbetsorder och fastighetsregister något du sysslar med? Behöver du enkelt få överblick över viktiga KPIer i er verksamhet? Vi har färdiga paketlösningar för branscher och addons som lyfter ditt CRM till nya höjder. Ett flexibelt CRM-system ska innehålla precis det du behöver, utan onödiga tillägg!
Alla Creatio-produkter drivs med no-code-verktyg och out-of-the-box-funktioner som hjälper organisationer att digitalisera arbetsflöden, förbättra kund- och medarbetarupplevelser och öka effektiviteten i alla affärsenheter. Creatio gör det möjligt för icke-tekniska användare att skapa kraftfulla affärsappar utan kodning med sin UI-byggare utan kod (no-code) och visuella designverktyg med dra-och-släpp-funktion.
Produktfunktionaliteter i CRM
- API integration:Ingår
- Dashboard - Säljöversikt:Ingår
- Digital signering :Ingår
- E-post kampanjer:Ingår
- Integrerade säljprocesser:Ingår
- Kalenderintegration & påminnelse:Ingår
- Kontakt/ prospect hantering:Ingår
- Lead score:Går att lägga till
- Leadgeneration via webben:Ingår
- Offertkonfigurator/CPQ :Ingår
- Pipe Management:Ingår
- Påminnelse:Ingår
- Ringa direkt från CRM:Går att lägga till
- Ringlistor:Ingår
- Skapa dokument & avtal:Ingår
- Skicka nyhetsbrev från CRM:Ingår
- Sociala Media integration:Går att lägga till
- Spåra leads:Ingår
- Säljprognoser & data:Ingår
- Utbildning:
- Återförsäljare:Ingår
- API integration:Ingår
- Dashboard - Säljöversikt:Ingår
- Digital signering :Ingår
- E-post kampanjer:Ingår
- Integrerade säljprocesser:Ingår
- Kalenderintegration & påminnelse:Ingår
- Kontakt/ prospect hantering:Ingår
- Lead score:Ingår
- Leadgeneration via webben:Ingår
- Offertkonfigurator/CPQ :Ingår
- Pipe Management:Ingår
- Påminnelse:Ingår
- Ringa direkt från CRM:Ingår
- Ringlistor:Ingår
- Skapa dokument & avtal:Ingår
- Skicka nyhetsbrev från CRM:Ingår
- Sociala Media integration:Ingår
- Spåra leads:Ingår
- Säljprognoser & data:Ingår
- Utbildning:
- Återförsäljare:Ingår
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
- 360 vy (oneview i realtid):Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Chat support:Ingår
- Delegera & återkoppling av delärenden:Ingår
- Digitala formulär & självbetjäning:Ingår
- Helpdesk-ärendehantering:Ingår
- Integration med ERP/ CRM:Ingår
- Inventarier:Ingår
- Kundanpassa & modellera rapporter:Ingår
- Kundtjänsthantering & support:Ingår
- Kunskapsdatabas:Ingår
- Mobilanpassad gränsnitt:Ingår
- Service management:Ingår
- Självbetjäningsportal:Ingår
- SLA & eskalering:Ingår
- Statistik & uppföljningsmodul:Ingår
- Triggers:Ingår
- Webhooks & API:Ingår
- Ärende- & svarsmallar:Ingår
- 360 vy (oneview i realtid):Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Chat support:Ingår
- Delegera & återkoppling av delärenden:Ingår
- Digitala formulär & självbetjäning:Ingår
- Helpdesk-ärendehantering:Ingår
- Integration med ERP/ CRM:Ingår
- Inventarier:Ingår
- Kundanpassa & modellera rapporter:Ingår
- Kundtjänsthantering & support:Ingår
- Kunskapsdatabas:Ingår
- Mobilanpassad gränsnitt:Ingår
- Service management:Ingår
- Självbetjäningsportal:Ingår
- SLA & eskalering:Ingår
- Statistik & uppföljningsmodul:Ingår
- Triggers:Ingår
- Webhooks & API:Ingår
- Ärende- & svarsmallar:Ingår