HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Multisoft eller Creatio

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:25 USD/månad
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Användarvänligt, enkelt och snabbt
  • Slipp administration och dubbelarbete genom automatisering
  • Samla allt som behövs på en och samma plats. Integrera till både gamla och nya system vid behov
  1. Komponerbarhet med färdiga komponerbara element, appar, anslutningar och mallar
  2. Mycket snabbare driftsättning av affärsapplikationer utan kod (no-code) och med en maximal grad av frihet
  3. AI och maskininlärning för att effektivisera beslutsfattandet och öka effektiviteten
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • Multisoft bildades 1995 och har levererat över 400+ system till bl.a. kunder såsom Volvo, Stockholms Stad och Länsförsäkringar
  • Vi anpassar systemlösningarna efter verksamheten
  • Systemet kan växa i takt med förändring och uppdateringar sker blixtsnabbt
  1. Genuint intresse – vi etablerar genuina och långvariga relationer med våra kunder och partners genom att först hjälpa till och sedan tänka på affärer, kommunicera på ett transparent och öppet sätt, lyssna, anpassa oss och tillföra värde.
  2. Världsomfattande erkännande – Creatio har fått ett omfattande erkännande av ledande branschanalytiker (såsom Gartner, Forrester, Nucleus, etc.) och har tilldelats flera utmärkelser.
  3. Färdigutvecklad branschledande CRM – gör det möjligt för användare – både företagsanvändare utan kodningskunskaper och professionella utvecklare – att skapa kraftfulla affärsappar och enkelt automatisera olika aspekter av företagets verksamhet utan kod.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Multisoft hjälper verksamhet att nå nya höjder genom kreativa, anpassningsbara och automatiserade systemlösningar. Undvik ineffektiva processer och onödig administration - få istället tid till det som ger resultat.

Alla Creatio-produkter drivs med no-code-verktyg och out-of-the-box-funktioner som hjälper organisationer att digitalisera arbetsflöden, förbättra kund- och medarbetarupplevelser och öka effektiviteten i alla affärsenheter. Creatio gör det möjligt för icke-tekniska användare att skapa kraftfulla affärsappar utan kodning med sin UI-byggare utan kod (no-code) och visuella designverktyg med dra-och-släpp-funktion.

Produktfunktionaliteter i Low code

  • Analysverktyg:
    Ingår
  • API:
    Ingår
  • Applikationsutveckling för mobil:
    Ingår
  • Drag och släpp funktioner:
  • Färdiga mallar:
    Ingår
  • Gränssnitt för olika enheter:
    Ingår
  • Inbyggda säkerhetsåtgärder:
    Ingår
  • Visualiserade processer:
    Ingår
  • Analysverktyg:
    Ingår
  • API:
    Ingår
  • Applikationsutveckling för mobil:
    Ingår
  • Drag och släpp funktioner:
    Ingår
  • Färdiga mallar:
    Ingår
  • Gränssnitt för olika enheter:
    Ingår
  • Inbyggda säkerhetsåtgärder:
    Ingår
  • Visualiserade processer:
    Ingår

Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem

  • 360 vy (oneview i realtid):
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Chat support:
    Ingår
  • Delegera & återkoppling av delärenden:
    Ingår
  • Digitala formulär & självbetjäning:
    Ingår
  • Helpdesk-ärendehantering:
    Ingår
  • Integration med ERP/ CRM:
    Ingår
  • Inventarier:
    Ingår
  • Kundanpassa & modellera rapporter:
    Ingår
  • Kundtjänsthantering & support:
    Ingår
  • Kunskapsdatabas:
    Ingår
  • Mobilanpassad gränsnitt:
    Ingår
  • Service management:
    Ingår
  • Självbetjäningsportal:
    Ingår
  • SLA & eskalering:
    Ingår
  • Statistik & uppföljningsmodul:
    Ingår
  • Triggers:
    Ingår
  • Webhooks & API:
    Ingår
  • Ärende- & svarsmallar:
    Ingår
  • 360 vy (oneview i realtid):
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Chat support:
    Ingår
  • Delegera & återkoppling av delärenden:
    Ingår
  • Digitala formulär & självbetjäning:
    Ingår
  • Helpdesk-ärendehantering:
    Ingår
  • Integration med ERP/ CRM:
    Ingår
  • Inventarier:
    Ingår
  • Kundanpassa & modellera rapporter:
    Ingår
  • Kundtjänsthantering & support:
    Ingår
  • Kunskapsdatabas:
    Ingår
  • Mobilanpassad gränsnitt:
    Ingår
  • Service management:
    Ingår
  • Självbetjäningsportal:
    Ingår
  • SLA & eskalering:
    Ingår
  • Statistik & uppföljningsmodul:
    Ingår
  • Triggers:
    Ingår
  • Webhooks & API:
    Ingår
  • Ärende- & svarsmallar:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Enkel överskådlig plattform, professionalismen hos Multisofts anställda, kvalitet, öppenhet, ärlighet och tydlighet.
Ett företag som det är otroligt lätt att samarbeta med.

Nackdelar

Timpriset känns i högsta laget, men å andra sidan så kompromissas det inte med kvaliteten på arbeten.
att ni inte finns i skåne

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

I appreciate the quick response and willingness of CustomerFX to develop new sections for us as we continue to automate more of our operations.
Creatio is extremely user-friendly and enables quick implementation. Also, it's very useful to have all the marketing analytics in one place and compile reports covering different channels.

Nackdelar

Email templates could be better - at the moment there are not enough changes you can make and the whole process of designing emails is a bit cumbersome. According to their roadmap, could be fixed very soon.
It would be great to have more variety of marketplace options.

Multisoft

Multisoft

Creatio

Creatio