Agda PS
vs
Personalkollen
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Lönesystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Användarvänlig, flexibel och säker lönehantering.
- Automatiserade arbetsflöden och effektiva processer.
- Smidiga integrationer och möjligheter att växa med företaget.
Varför väljer man ert system?
- Automatisk avräkning av beräkningsperiod
- Varningar för dygns- och veckovila
- Dra-och-släpp och kopieringsfunktion
- Anställda kan önska pass, ange tillgänglighet och byta pass direkt i appen
Varför väljer man er som leverantör?
- 40 års erfarenhet och ständig produktutveckling för en enklare vardag.
- Kvalitetssäkrad och automatiserad funktionalitet inom lön, HR, schemaläggning och bemanning.
- En pålitlig partner för företag som vill digitalisera sina löneprocesser.
Varför väljer man er som leverantör?
- Du får ett användarvänligt och nytänkande system
- Du sparar tid och redovisningskostnader
- Kunnig, hjälpsam och snabb support
- Du följer enkelt kollektivavtalen
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vi riktar oss mot privata företag och organisationer med 50 anställda och uppåt. Med kapacitet att hantera 450 kollektivavtal, är vårt lönesystem anpassat för de flesta branscher.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Sveriges ledande personal- och lönesystem inom hotell- och restaurangbranschen. Personalkollen finns även i detaljhandeln och är på väg in i fler branscher inom kort.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vi tar hand om tekniken så att du kan fokusera på kärnverksamheten. Allt för lön finns samlat i ett system, utan extra licenskostnader. Du får även tillgång till vår aktiva kund-community för att dela erfarenheter med andra användare.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Genom dra-och-släpp-funktionen schemalägger du snabbt din personal för vald period och med kopieringsfunktionen skapar du enkelt ett återkommande schema. Med inbyggda varningar för dygns- och veckovila och saldo för pågående beräkningsperiod sparar du mycket planeringstid som du kan lägga på annat. För en optimerad schemaläggning har vi integrationer med både kassaleverantörer, bordsbokningssystem och SMHI. Detta gör att du får alla förutsättningar för att skräddarsy planeringen utifrån dagens behov.
Omdömen
Baserat på 26 omdömen
Baserat på 2 omdömen
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.