HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Xpos

Xpos

Westart

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är Xpos?

Förbättra servicen mot kund genom att erbjuda en effektiv reklamationshantering med Xpos reklamationshanteringssystem. Verktyget är främst användbart för vitvaror och liknande elektronikprodukter då det bland annat kan stödja personalen i returprocessen. Xpos kan till exempel hjälpa butikspersonalen att hitta evetuella lösningar så som reservdelar, tips och trix för att lösa mindre problem eller kontrollera garantier och villkor. Om det inte finns några lösningar kan produkten annars returneras och tillverkaren av produkten kan kontaktas och ärendet lösas. När utbetalning skall genomföras kan Xpos kopplas samman med tillverkarens affärssystem vilket gör det till en smidig utbetalningsprocess.

Vilka passar Xpos för?

Används av nordiska företag i alla olika storlekar som söker ett omfattande system för reklamationshantering med möjligheter till besparingar och smidigare processer.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SV

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SE

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Känner du till Xpos?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Xpos förekommer inom följande kategorier

Xpos produktfunktionaliteter

Reklamationshanteringssystem

Ansvarsfördelning

Ingår

API

Ingår

Digitala formulär

Ingår

Kundchatt

Ingår

Rapporter och statistik

Ingår

Triggers

Ingår

Vanligaste jämförelser i Reklamationshanteringssystem