Alternativ

Vad är Xpos?

Förbättra servicen mot kund genom att erbjuda en effektiv reklamationshantering med Xpos reklamationshanteringssystem. Verktyget är främst användbart för vitvaror och liknande elektronikprodukter då det bland annat kan stödja personalen i returprocessen. Xpos kan till exempel hjälpa butikspersonalen att hitta evetuella lösningar så som reservdelar, tips och trix för att lösa mindre problem eller kontrollera garantier och villkor. Om det inte finns några lösningar kan produkten annars returneras och tillverkaren av produkten kan kontaktas och ärendet lösas. När utbetalning skall genomföras kan Xpos kopplas samman med tillverkarens affärssystem vilket gör det till en smidig utbetalningsprocess.

Vilka passar Xpos för?

Används av nordiska företag i alla olika storlekar som söker ett omfattande system för reklamationshantering med möjligheter till besparingar och smidigare processer.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

1-500+

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?

SV

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

SE

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Pris från

Listpris från leverantör:

Känner du
till Xpos?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Xpos förekommer inom följande kategorier

Xpos produktfunktionaliteter

Reklamationshanteringssystem

Ansvarsfördelning

API

Digitala formulär

Kundchatt

Rapporter och statistik

Triggers

Passar detta
systemet mig?

Gör som 12000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Reklamationshanteringssystem

Summera SupportXpos
RMT+ ÄrendehanteringXpos
CANEA WorkflowXpos
reclaimitXpos

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI site