HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
easycom

easycom

NaviPro

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 12000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är easycom?

Med hållbarhet och lönsamhet som sitt signum är easycom ett reklamationshanteringssystem baserat på fyra olika moduler. De olika modulerna har olika funktioner för att skapa processen för returen, att rätt beslut tas för kunden, lager optimering när returen är tillbaka i lager och KIPer för att se vilka åtgäder som bör tas. Få även tillgång till en dashboard med de viktigaste siffrorna för att snabbt navigera hur reklamationshanteringen presterar realtid och se till att arbetsflödet fungerar som det ska.

Vilka passar easycom för?

Verktyget är främst för verksamheter inom retail och onlinehandel som vill skapa en enkel och smidig retur och reklamationshantering för sina kunder.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SV

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SE

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Känner du till easycom?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

easycom förekommer inom följande kategorier

easycom produktfunktionaliteter

Reklamationshanteringssystem

API

Ingår

Digitala formulär

Ingår

Kundchatt

Ingår

Mina sidor

Ingår

Rapporter och statistik

Ingår

Triggers

Ingår

Uppföljning i realtid

Ingår

Vanligaste jämförelser i Reklamationshanteringssystem