
Testa systemguiden
Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Vad är Weply?
Konvertera befintlig webbplatstrafik med Weplys livechatt. Genom en personlig och dygnet runt-bemannad chatt på din sida välkomnar våra chattkonsulter dina besökare och hjälper dem att hitta den information de behöver. Förutom att se till att du är tillgänglig dygnet runt och att dina besökare får en bra onlineupplevelse, samlar vi också in och vidarebefordrar information om de kunder som uppfyller dina krav på ett lead och vill komma i kontakt med dig. Weply använder sig av aktuell trafik och effektiviserar leads för att optimera nuvarande marknadsförings- och försäljningsprocesser. Något du i slutändan kommer att tjäna mer på.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?SaaS / egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Pris från
Listpris från leverantör:Prismodell
Vilken modell passar din budget?Alternativ till Weply
Varför gör man affärer med Weply?
Varför väljer man Weply?
Weply erbjuder en livechattlösning som skapar värde för företag på många sätt. Som den enda på marknaden erbjuder vi en livechattlösning där externa chattkonsulter hanterar företags kundförfrågningar online dygnet runt via en livechatt. Vi gör det möjligt för dig att vara online och tillgänglig för er kunder dygnet runt utan att du behöver lyfta ett finger. Du får även leads levererade till din inkorg på kunder som är redo att köpa - baserat på dina egna kravställningar på en lead.
Varför väljer man er som leverantör?
Välj Weply som din externa partner och du kommer att se effekten av att vår livechatt direkt i form av genererade leads. Vi ser till att vår unika chattlösning skapar värde för ditt företag på flera parametrar. På Weply vill vi bygga långvariga personliga relationer som är fördelaktiga för båda parter. När du blir en Weply-användare kommer du att få din egen Customer Success Manager som hjälper dig när behovet uppstår. Vi kommer också att aktivt höra av oss till dig för att optimera din installation allt eftersom. Du kan också få teknisk assistans vid behov. Varje dag och natt är våra professionella och välutbildade chattkonsulter online och redo att hantera dina kunders förfrågningar och omvandla befintlig trafik till betalande kunder.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Weply är en unik livechattlösning som inte går att finna någon annanstans. Som den enda livechattleverantören på marknaden betjänar vi våra kunders chattar med mänsklig personal dygnet runt. Våra chattkonsulter kan självklart hantera chattar på svenska – men även på danska, holländska och engelska. Dessutom är vi specialiserade på att generera kvalificerade leads. Våra chattkonsulter samlar in och vidarebefordrar leads som lever upp till företagens individuella krav.
Vilka behov och utmaningar är det som Weply löser för kunden?
Att spendera pengar på försäljnings- och marknadsföringsaktiviteter som genererar inkommande trafik är vanligt för de flesta företag. Många prioriterar dock inte att konvertera trafik till kunder. Weply optimerar din försäljnings- och marknadsföringsbudget när vi omvandlar befintlig trafik till betalande kunder. Genom att erbjuda en livechattlösning där chattkonsulter hanterar chattar personligen dygnet runt lyfter vi din kundupplevelse och tillgänglighet online. Utöver det genererar vi kvalificerade kundleads baserat på företagens krav på ett lead. På så vis får du bara leads som är relevanta för just dig.
- Konvertera redan befintlig webbplatstrafik
- Skapa personligt engagemang med dina webbplatsbesökare 24/7
- Få kvalificerade leads skickade direkt till din inkorg
- Lägg mindre tid på att hantera ej relevanta kunder och mer tid på ditt expertområde
- Avlasta befintliga kundtjänstkanaler
- Optimera dina försäljnings- och marknadsföringsaktiviteter samt din budget
Recensioner & Omdömen om Weply
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Seriositeten hos medarbetarna och att de inte är "trycksäljare" utan försöker förstå sin uppdragsgivare och bistå på bästa sätt.