HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Trivec

Trivec

Trivec

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Vad är Trivec?

Trivecs kassasystem fungerar perfekt för restauranger, barer, nattklubbar och hotell.

  • Du får du ett funktionsrikt kassasystem som stöder alla arbetsflöden du kan ha från bokning och beställning till logistiken i köket och betalning.
  • Med automatiska försäljningsrapporter kan du se din försäljning i realtid vart du än befinner dig.
  • Vi har ett stort utbud av integrationer som hjälper dig att effektivisera driften av din restaurang som ekonomi-, personal-, hotell- lager- och inventeringssystem.
  • Vi erbjuder support 24/7 och tar fullt ansvar för hela leveransen – innan, under och efter en installation.
  • Vi har en flexibel prismodell med mjukvaruabonnemang och leasingmöjligheter för hårdvara.
  • Trivecs kassasystem är enkelt att använda och går snabbt att lära sig, inga tekniska förkunskaper behövs.
  • Vi erbjuder mobil beställning-och betalningslösning för gästen (QR-koder) samt mobil orderlösning för serveringspersonalen, och har självklart både stationära och mobila kassor.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVENNODA

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
Saknar information

Prismodell

Vilken modell passar din budget?
ModulbaseradAbonnemangLicens

Varför gör man affärer med Trivec?

Varför väljer man Trivec?

  • Trivecs system är driftssäkra med många funktioner som kan anpassas efter din verksamhet.
  • Vi har ett stort partnernätverk med skräddarsydda integrationer till närliggande system som ekonomi-, personal-, inventering- och hotellbokningssystem.
  • Vi erbjuder support 24/7 via telefon och mail och stöttar våra kunder båda innan, under och efter ett köp. Alla kunder har en personlig kontaktperson.
  • Våra kunder känner sig trygga att produkterna är framtidssäkra och att de kan växa tillsammans med oss.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Våra kunder väljer oss för vi har funktionsrika produkter som fungerar och kan anpassas efter alla deras arbetsflöden och behov.
  • Trivecs kassasystem är enkla att använda och ingen teknisk förkunskap krävs.
  • Vi åker ut och installerar lösningar hos kunden och utbildar personalen på plats.
  • Uppstår problem får de hjälp av vår support 24/7, vi har även en jour som kan åka ut på plats om akuta problem uppstår.
  • Våra kunder känner en stor trygghet med Trivec och att de kan växa med våra lösningar i framtiden.
  • Vi har ett stort utbud av integrationer till system som ekonomi, personal, hotell och lager, som underlättar den dagliga driften och sparar tid.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Vi levererar lösningar till både mindre och mellanstora restauranger till stora kedjor, då våra lösningar går att anpassa efter verksamheten. De flesta av våra kunder vill effektivisera sin restaurangdrift och ha ett system som underlättar smidiga beställningar och betalningar. De vill ha en personlig kontaktperson och tillgång till support och service 24/7. De vill kunna utveckla sin restaurang och öka lönsamheten.

Vilka behov och utmaningar är det som Trivec löser för kunden?

  • Vi hjälper våra kunder att optimera flödet i deras restaurang, dvs göra det så effektivt så möjligt för restaurangen att placera ut gäster, ta upp beställningar, leverera mat och dryck samt ta betalt.
  • Vi ger rekommendationer var kassaplatser bör finnas, hur man kan arbeta med mobila beställningar och betalningar, optimering av köket osv för att öka lönsamheten.
  • Vi tittar även på vilka andra system som finns och ger rekommendationer på integrationer, där man kopplar samman kassasystemet med exempelvis ett ekonomisystem för enklare kassaavslut och minimal administration kring ekonomi.

Omdömen om Trivec

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

4.835

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

Upplägget , snyggt och lätt att jobba med

Restaurang chef Litet företagVeriferad personSverige2022

Vad gillar du mest?

Upplägget , snyggt och lätt att jobba med

Vad gillar du minst?

Intergreringen med kortdragare som funkar sisådär , där har det varit problem i sommar . Westpay heter systemet

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Helnöjd kund

ÄgareMikroföretagVeriferad personSverige2022

Vad gillar du mest?

Lätt att lära ut till ny personal, väldigt logiskt hur man bygger upp för att skicka till kök/bar

Vad gillar du minst?

Något omständigt att ta bort ett felslag innan kunden fått notan. Om tex kunden ångrar sig om en viss dryck, vill kunna radera utan att behöva slå ut på betalsätt.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

rest chef HamburgerbörsMedelstort företagVeriferad personSverige2021
Saknar text
  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Trivec förekommer inom följande kategorier

Trivec produktfunktionaliteter

Kassasystem

Bordsbeställning via mobil

Ingår

Dashbord med KPI:er

Ingår

Dela upp notan via mobil

Ingår

Digitala kvitto

Ingår

Erbjuder självbetjäning/ kiosksystem

Ingår

Fakturera online

Ingår

Försäljningsrapporter i realtid

Ingår

Godkänd av Skatteverket

Ingår

Integrerbart med ERP

Ingår

Inventering/ varumottagning

Ingår

Lagring av produktinformation

Ingår

Offline läge

Ingår

Organisationsschema

Ingår

Presentkortshantering

Ingår

Samla in kundinformation

Ingår

SIE-Export

Ingår

Skicka kampanjer/ erbjudanden

Ingår

Stationära system

Ingår

Säkerhet & kryptering

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Om Trivec

Trivec är en ledande leverantör av kassasystem till den europeiska marknaden för restaurang, bar och hotell. Våra lösningar förenklar och optimerar betalningen samt underlättar styrningen av verksamheten. I Trivecs produkterbjudande ingår kassasystem, kortterminaler, mobila order- och betallösningar samt dryckessystem, med flexibla alternativ för integration med bokning, ekonomi, personal, inköp och lagersystem. Trivec grundades 1993 och har över 8000 kunder runt om i Europa och kontor i Sverige, Danmark, Norge, Belgien och Frankrike.