
Vad är Trivec?
Trivecs kassasystem fungerar perfekt för restauranger, barer, nattklubbar och hotell.
- Du får du ett funktionsrikt kassasystem som stöder alla arbetsflöden du kan ha från bokning och beställning till logistiken i köket och betalning.
- Med automatiska försäljningsrapporter kan du se din försäljning i realtid vart du än befinner dig.
- Vi har ett stort utbud av integrationer som hjälper dig att effektivisera driften av din restaurang som ekonomi-, personal-, hotell- lager- och inventeringssystem.
- Vi erbjuder support 24/7 och tar fullt ansvar för hela leveransen – innan, under och efter en installation.
- Vi har en flexibel prismodell med mjukvaruabonnemang och leasingmöjligheter för hårdvara.
- Trivecs kassasystem är enkelt att använda och går snabbt att lära sig, inga tekniska förkunskaper behövs.
- Vi erbjuder mobil beställning-och betalningslösning för gästen (QR-koder) samt mobil orderlösning för serveringspersonalen, och har självklart både stationära och mobila kassor.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?XSSML
Mobilapp
Finns det mobilapp?JANEJ
Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?SVENNODA
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?JANEJ
Pris från
Listpris från leverantör:Saknar information
Prismodell
Vilken modell passar din budget?ModulbaseradAbonnemangLicens
Varför gör man affärer med Trivec?
Varför väljer man Trivec?
- Trivecs system är driftssäkra med många funktioner som kan anpassas efter din verksamhet.
- Vi har ett stort partnernätverk med skräddarsydda integrationer till närliggande system som ekonomi-, personal-, inventering- och hotellbokningssystem.
- Vi erbjuder support 24/7 via telefon och mail och stöttar våra kunder båda innan, under och efter ett köp. Alla kunder har en personlig kontaktperson.
- Våra kunder känner sig trygga att produkterna är framtidssäkra och att de kan växa tillsammans med oss.
Varför väljer man er som leverantör?
- Våra kunder väljer oss för vi har funktionsrika produkter som fungerar och kan anpassas efter alla deras arbetsflöden och behov.
- Trivecs kassasystem är enkla att använda och ingen teknisk förkunskap krävs.
- Vi åker ut och installerar lösningar hos kunden och utbildar personalen på plats.
- Uppstår problem får de hjälp av vår support 24/7, vi har även en jour som kan åka ut på plats om akuta problem uppstår.
- Våra kunder känner en stor trygghet med Trivec och att de kan växa med våra lösningar i framtiden.
- Vi har ett stort utbud av integrationer till system som ekonomi, personal, hotell och lager, som underlättar den dagliga driften och sparar tid.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Vi levererar lösningar till både mindre och mellanstora restauranger till stora kedjor, då våra lösningar går att anpassa efter verksamheten. De flesta av våra kunder vill effektivisera sin restaurangdrift och ha ett system som underlättar smidiga beställningar och betalningar. De vill ha en personlig kontaktperson och tillgång till support och service 24/7. De vill kunna utveckla sin restaurang och öka lönsamheten.
Vilka behov och utmaningar är det som Trivec löser för kunden?
- Vi hjälper våra kunder att optimera flödet i deras restaurang, dvs göra det så effektivt så möjligt för restaurangen att placera ut gäster, ta upp beställningar, leverera mat och dryck samt ta betalt.
- Vi ger rekommendationer var kassaplatser bör finnas, hur man kan arbeta med mobila beställningar och betalningar, optimering av köket osv för att öka lönsamheten.
- Vi tittar även på vilka andra system som finns och ger rekommendationer på integrationer, där man kopplar samman kassasystemet med exempelvis ett ekonomisystem för enklare kassaavslut och minimal administration kring ekonomi.
Omdömen om Trivec
Vad tycker andra om systemet?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarnas uppfattning
Upplägget , snyggt och lätt att jobba med
Trivec förekommer inom följande kategorier
Trivec produktfunktionaliteter
Kassasystem
Bordsbeställning via mobil
Ingår
Dashbord med KPI:er
Ingår
Dela upp notan via mobil
Ingår
Digitala kvitto
Ingår
Erbjuder självbetjäning/ kiosksystem
Ingår
Fakturera online
Ingår
Försäljningsrapporter i realtid
Ingår
Godkänd av Skatteverket
Ingår
Integrerbart med ERP
Ingår
Inventering/ varumottagning
Ingår
Lagring av produktinformation
Ingår
Offline läge
Ingår
Organisationsschema
Ingår
Presentkortshantering
Ingår
Samla in kundinformation
Ingår
SIE-Export
Ingår
Skicka kampanjer/ erbjudanden
Ingår
Stationära system
Ingår
Säkerhet & kryptering
Ingår
Kassasystem restaurang
Betala vid bordet
Ingår
Bordsbokning via mobil
Ingår
Digitala kvitton
Ingår
Försäljningsrapporter
Ingår
Lager och inventering
Ingår
Mobila betalsätt
Ingår
Onlinebetalningar
Ingår
Organisationsschema
Ingår
Presentkortshantering
Ingår