0
HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
SupportCenter Plus

SupportCenter Plus

Inuit

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Vad är SupportCenter Plus?

ManageEngine SupportCenter Plus är en webbaserad lösning som hjälper organisationer att ge en överlägsen kundupplevelse. Organisationer kan effektivt hantera supportärenden, konto- och kontaktinformation, serviceavtal, SLA-hantering och kunskapsdatabas. Automatiserar processen att skapa, organisera och spåra ärenden till en sömlös process med automatisering via workflows.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

SaaS / egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVENDANO

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
Saknar information

Prismodell

Vilken modell passar din budget?
ModulbaseradAbonnemangLicens

System från samma leverantör

Vilka mer system har leverantören?

Testa systemguiden

Gör som 7000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Varför gör man affärer med Inuit?

Varför väljer man SupportCenter Plus?

  • Multi-channel support via e-post, telefon, supportportal, social media, chatt m.m.
  • Ärendespårning och automatisering av processer
  • Kundportal med självbetjäning och kunskapsdatabas
  • Hantera flera servicekontrakt och relaterade supportplaner för att serva dina kunder i tid och fakturera därefter.

Varför väljer man er som leverantör?

  • ManageEngine erbjuder kostnadseffektiva lösningar som uppskattas av kunderna
  • Vi är lyhörda för kunders önskemål
  • Inuit finns alltid nära till hands med svensk support och implementationsstöd

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Som kund till Inuit ska du känna att vi alltid finns där för dig när du behöver hjälp eller vill bolla idéer. SupportCenter Plus från ManageEngine är det naturliga valet för organisationer som vill ha ett kundsupportsystem som hjälper dem att effektivt hantera supportärenden, konto- och kontaktinformation, serviceavtal, SLA-hantering och kunskapsdatabas.

Vilka behov och utmaningar är det som SupportCenter Plus löser för kunden?

Med SupportCenter Plus får du ett flexibelt och kraftfullt kundsupportsystem som hjälper dig att ge bra service till dina kunder. Du kan erbjuda olika SLA:er och logga tid som ni lägger på olika kunder samt fakturera internt eller externt. Du kan följa viktiga KPI:er för er verksamhet för att jobba mot uppsatta mål.

Känner du till SupportCenter Plus?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

SupportCenter Plus förekommer inom följande kategorier

SupportCenter Plus produktfunktionaliteter

Helpdesk system

Ansvarsfördelning

Ingår

Avvikelsehantering

Ingår

Behörighetsstyrning

Ingår

Dashboard med live-tracking

Ingår

Externt HelpDesk

Ingår

Integrationsstöd

Ingår

Internt HelpDesk

Ingår

Kunskapsbank

Ingår

Prioriteringsfunktion

Ingår

Påminnelsefunktion

Ingår

SLA-hantering

Ingår

Statistik & Uppföljning

Ingår

Kundservicesystem

Hanteringstid

Ingår

Prioriteringsfunktion

Ingår

Smart arbetsfördelning

Ingår

Standardsvar

Ingår

Statistik och Rapporter

Ingår

Tickets

Ingår

Ärendestatus

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 7000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Om Inuit

ManageEngine förenklar IT-hantering för organisationer med sitt breda utbud av kostnadseffektiva och användarvänliga lösningar. Organisationer förlitar sig på deras produkter för att hantera sina nätverk, endpoints och mobila enheter, datacenter, affärsapplikationer, ITIL helpdesk, IT-tjänster och säkerhet. ManageEngine ingår i ZOHO Corporation.

Inuit AB representerar ManageEngine på den svenska marknaden och erbjuder support och tjänster runt lösningarna i samarbete med partners.