
Vad är SupportCenter Plus?
ManageEngine SupportCenter Plus är en webbaserad lösning som hjälper organisationer att ge en överlägsen kundupplevelse. Organisationer kan effektivt hantera supportärenden, konto- och kontaktinformation, serviceavtal, SLA-hantering och kunskapsdatabas. Automatiserar processen att skapa, organisera och spåra ärenden till en sömlös process med automatisering via workflows.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?SaaS / egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Pris från
Listpris från leverantör:Prismodell
Vilken modell passar din budget?System från samma leverantör
Vilka mer system har leverantören?Testa systemguiden
Gör som 7000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Varför gör man affärer med Inuit?
Varför väljer man SupportCenter Plus?
- Multi-channel support via e-post, telefon, supportportal, social media, chatt m.m.
- Ärendespårning och automatisering av processer
- Kundportal med självbetjäning och kunskapsdatabas
- Hantera flera servicekontrakt och relaterade supportplaner för att serva dina kunder i tid och fakturera därefter.
Varför väljer man er som leverantör?
- ManageEngine erbjuder kostnadseffektiva lösningar som uppskattas av kunderna
- Vi är lyhörda för kunders önskemål
- Inuit finns alltid nära till hands med svensk support och implementationsstöd
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Som kund till Inuit ska du känna att vi alltid finns där för dig när du behöver hjälp eller vill bolla idéer. SupportCenter Plus från ManageEngine är det naturliga valet för organisationer som vill ha ett kundsupportsystem som hjälper dem att effektivt hantera supportärenden, konto- och kontaktinformation, serviceavtal, SLA-hantering och kunskapsdatabas.
Vilka behov och utmaningar är det som SupportCenter Plus löser för kunden?
Med SupportCenter Plus får du ett flexibelt och kraftfullt kundsupportsystem som hjälper dig att ge bra service till dina kunder. Du kan erbjuda olika SLA:er och logga tid som ni lägger på olika kunder samt fakturera internt eller externt. Du kan följa viktiga KPI:er för er verksamhet för att jobba mot uppsatta mål.
Känner du till SupportCenter Plus?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!