HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
SAP Contact Center-logo

SAP Contact Center

SAP

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är SAP Contact Center?

Detta callcenter system från SAP är utvecklat för att bidra till personliga interaktioner med kunder samtidigt som produktiviteten hos de anställda ska öka. Användaren kan automatisera utgående samtal med hjälp av en outbound dialer samt ta emot inkommande ärenden av olika slag. Den kraftfulla callcenter-lösningen för statistik och sammanställer samtalen för att smidigt visa hur samtalshistoriken inom verksamheten ser ut.

Vilka passar SAP Contact Center för?

SAPs lösning för callcenter kan användas av företag inom olika storlekar men främst av medelstora till stora företag med en mer omfattande organisation. Systemet är anpassningsbart och kan därmed fungera bra inom flertalet olika branscher.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
11-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
ENFINODASV

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
GlobalSEDKNOFI

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Känner du till SAP Contact Center?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

SAP Contact Center förekommer inom följande kategorier

SAP Contact Center produktfunktionaliteter

Callcenter-system

Inspelning av samtal

Ingår

Kalendersynkronisering

Ingår

Köhantering

Ingår

Rapportering och statistik

Ingår

Röstbrevlåda

Ingår

Softphone

Ingår

Talsvar

Ingår

Talsvarsmeny med knappval

Ingår