Alternativ

Vad är SAP Contact Center?

Detta callcenter system från SAP är utvecklat för att bidra till personliga interaktioner med kunder samtidigt som produktiviteten hos de anställda ska öka. Användaren kan automatisera utgående samtal med hjälp av en outbound dialer samt ta emot inkommande ärenden av olika slag. Den kraftfulla callcenter-lösningen för statistik och sammanställer samtalen för att smidigt visa hur samtalshistoriken inom verksamheten ser ut.

Vilka passar SAP Contact Center för?

SAPs lösning för callcenter kan användas av företag inom olika storlekar men främst av medelstora till stora företag med en mer omfattande organisation. Systemet är anpassningsbart och kan därmed fungera bra inom flertalet olika branscher.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

11-500+

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?

EN

FI

NO

DA

SV

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

Global

SE

DK

NO

FI

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Känner du till
SAP Contact Center?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

SAP Contact Center förekommer inom följande kategorier

SAP Contact Center produktfunktionaliteter

Callcenter-system

Inspelning av samtal

Kalendersynkronisering

Köhantering

Rapportering och statistik

Röstbrevlåda

Softphone

Talsvar

Talsvarsmeny med knappval

Passar detta
systemet mig?

Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Callcenter-system

Mitels IPSAP Contact Center
ZendeskSAP Contact Center
CiscoSAP Contact Center
CentrexSAP Contact Center

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site